Здравейте, изобщо в момента не ми беше времето за смяна на апрати/дискове/накладки, особено след като ребилднах напълно lucas-ите и им сложих performance дискове и накладки преди няколко месеца, но ми изпаднаха Brembo-та от 166-ца на сменшни пари и не се сдържаш... Та апаратите пристигнаха, планките вече са налични (благодарение на digitalundgrd) и скоро ще отидат и те на прахово и после за смяна на гумички. Дилемата, заради която пускам темата, е какви дискове да сложа? Най-лесния вариант до колкото знам е дискове от 20VT/Mito QV. Другото е да взема дискове за 166-ца и да се разпробиват. Други варианти за дискове до 310мм имам ли и до колко е безопасно разпробиването на дисковете от 166-цата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brembo от 166 на Coupe 16VT
Collapse
X
-
Аз също го минавам тоя филм в момента. Определено по-добрия вариант е 305мм диск от купе, най-ефтините са 130 лв. бройката. Не съм гледал колко струват алфовите, но не вярвам да са много по-ефтини. Като сложиш и разпробиването...1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
2008 Fiat Panda Climbing
-
Аз не си го и мисля и заради това не искам 330мм дискове..На мен дилемата главно ми беше между 305мм от 20VT и 310мм от 166, защото ако не ме лъже паметта бяха с почти еднакво тегло. Но май нещата отиват на 305мм от 20VT, хем ще са една идея по-леки, хем няма да се занимавам с разпробиване.
Коментар
-
За 5мм в диаметър не си струва заигравката да разпробиваш дискове итн. Принципно знам, че е правено и става, но лично на моята кола не бих карал с разпробити дискове, ако дупките идват близо до фабричните. От месец и половина карам с този сет ъп - Брембо от капа турбо и 305мм Х 28мм дискове от Мито Куве. За сега съм им направил около 1000км като всяка събота-неделя ходя да карам по завоите към Самоков или по завоите на подбалканския от София до Пирдоп. Тествах и заключението е, че Брембото си е Брембо! Много добро първоначално "захапване" и като натисна педала малко повече от 1/3 от хода му, направо мога да си избия зъбите във волана Естествено, ако се престараеш и тези спирачки прегряват - пробвах при мен с ЕБЦ ултимакс (ОЕМ еквивалент) след 8-9 поредни спирания от 140км/ч до 0 без изчакване между тях започва да се усеща "fade", но не ми е пропадал педала или нещо такова. За писта определено ще си взема жълто ЕБЦ.FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Предполагам сте наясно, ама да споделя:Разликата в дисковете е 5мм, но разликата в големината на накладката е почти 2 пъти.Също и спирачната помпа е друга за 310мм брембота, които са и доста по- големи.Та така, също има разлика и в захващането - от алфата е 130мм срещу 110 мм междуболтово на шенкела. Та ако ще се слагат на шенкелите от 16вт за 130мм междуболтово се правят по- лесно дистанционни планки.И единия и другия вариант си има заигравки, но не е невъзможно.Успех
Коментар
-
dancoo написа:Предполагам сте наясно, ама да споделя:Разликата в дисковете е 5мм, но разликата в големината на накладката е почти 2 пъти.Също и спирачната помпа е друга за 310мм брембота, които са и доста по- големи.Та така, също има разлика и в захващането - от алфата е 130мм срещу 110 мм междуболтово на шенкела. Та ако ще се слагат на шенкелите от 16вт за 130мм междуболтово се правят по- лесно дистанционни планки.И единия и другия вариант си има заигравки, но не е невъзможно.УспехAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Аз до колкото съм чел в UK форума, за Brembo-то от 166-цата не е необходимо да се сменя помпата. digitalundgrd също май си е със стандартната помпа на 16VT. Иначе планките са готови, така че остава само да се ребилднат апаратите и да се качат на колата. Най-вероятно ще ги слагам след зимата, че сега има някои по-належащи разходи... ПС. Някой ако си търси почти нови дискове и накладки за 16VT(MTEC надупчени и нарязани + жълто EBC) с ребилднати апарати, да се обажда.
Коментар
-
dancoo написа:Предполагам сте наясно, ама да споделя:Разликата в дисковете е 5мм, но разликата в големината на накладката е почти 2 пъти.Също и спирачната помпа е друга за 310мм брембота, които са и доста по- големи.Та така, също има разлика и в захващането - от алфата е 130мм срещу 110 мм междуболтово на шенкела. Та ако ще се слагат на шенкелите от 16вт за 130мм междуболтово се правят по- лесно дистанционни планки.И единия и другия вариант си има заигравки, но не е невъзможно.УспехFIAT Coupe 16VT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар