Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brembo от 166 на Coupe 16VT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brembo от 166 на Coupe 16VT

    Здравейте, изобщо в момента не ми беше времето за смяна на апрати/дискове/накладки, особено след като ребилднах напълно lucas-ите и им сложих performance дискове и накладки преди няколко месеца, но ми изпаднаха Brembo-та от 166-ца на сменшни пари и не се сдържаш... Та апаратите пристигнаха, планките вече са налични (благодарение на digitalundgrd) и скоро ще отидат и те на прахово и после за смяна на гумички. Дилемата, заради която пускам темата, е какви дискове да сложа? Най-лесния вариант до колкото знам е дискове от 20VT/Mito QV. Другото е да взема дискове за 166-ца и да се разпробиват. Други варианти за дискове до 310мм имам ли и до колко е безопасно разпробиването на дисковете от 166-цата?
    ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
    Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
    Jet Black E46 M3

    #2
    Аз също го минавам тоя филм в момента. Определено по-добрия вариант е 305мм диск от купе, най-ефтините са 130 лв. бройката. Не съм гледал колко струват алфовите, но не вярвам да са много по-ефтини. Като сложиш и разпробиването...
    1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
    2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
    2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
    2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
    2008 Fiat Panda Climbing

    Коментар


      #3
      От 166 апаратите не хващаха ли до 330мм ? Аз съм я замислил от известно време точно тази инвестиция....

      Коментар


        #4
        Сложи най - леките дискове, не си мисли че като е по голям диска и ще спира изведнъж много по добре......166цовия диск се разпробива, не е проблем.....
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          #5
          Аз не си го и мисля и заради това не искам 330мм дискове..На мен дилемата главно ми беше между 305мм от 20VT и 310мм от 166, защото ако не ме лъже паметта бяха с почти еднакво тегло. Но май нещата отиват на 305мм от 20VT, хем ще са една идея по-леки, хем няма да се занимавам с разпробиване.
          ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
          Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
          Jet Black E46 M3

          Коментар


            #6
            За 5мм в диаметър не си струва заигравката да разпробиваш дискове итн. Принципно знам, че е правено и става, но лично на моята кола не бих карал с разпробити дискове, ако дупките идват близо до фабричните. От месец и половина карам с този сет ъп - Брембо от капа турбо и 305мм Х 28мм дискове от Мито Куве. За сега съм им направил около 1000км като всяка събота-неделя ходя да карам по завоите към Самоков или по завоите на подбалканския от София до Пирдоп. Тествах и заключението е, че Брембото си е Брембо! Много добро първоначално "захапване" и като натисна педала малко повече от 1/3 от хода му, направо мога да си избия зъбите във волана Естествено, ако се престараеш и тези спирачки прегряват - пробвах при мен с ЕБЦ ултимакс (ОЕМ еквивалент) след 8-9 поредни спирания от 140км/ч до 0 без изчакване между тях започва да се усеща "fade", но не ми е пропадал педала или нещо такова. За писта определено ще си взема жълто ЕБЦ.
            FIAT Coupe 16VT

            Коментар


              #7
              Така ще стане, 305мм от 20VT и изпитания вече setup MTEC дискове + жълто EBC.
              ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
              Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
              Jet Black E46 M3

              Коментар


                #8
                Предполагам сте наясно, ама да споделя:Разликата в дисковете е 5мм, но разликата в големината на накладката е почти 2 пъти.Също и спирачната помпа е друга за 310мм брембота, които са и доста по- големи.Та така, също има разлика и в захващането - от алфата е 130мм срещу 110 мм междуболтово на шенкела. Та ако ще се слагат на шенкелите от 16вт за 130мм междуболтово се правят по- лесно дистанционни планки.И единия и другия вариант си има заигравки, но не е невъзможно.Успех

                Коментар


                  #9
                  dancoo написа:
                  Предполагам сте наясно, ама да споделя:Разликата в дисковете е 5мм, но разликата в големината на накладката е почти 2 пъти.Също и спирачната помпа е друга за 310мм брембота, които са и доста по- големи.Та така, също има разлика и в захващането - от алфата е 130мм срещу 110 мм междуболтово на шенкела. Та ако ще се слагат на шенкелите от 16вт за 130мм междуболтово се правят по- лесно дистанционни планки.И единия и другия вариант си има заигравки, но не е невъзможно.Успех
                  Ако не се лъжа 100мм е стандартното междуболтово на обикновенните апарати, 130 на малкото бребмо и 150 на голямото....... Наскоро видях преходна планка от 100 на 130 така че не е невъзможно да се направи, макар че аз преди не се наех......
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    #10
                    Може и да бъркам малко разстоянията , вече го карам по спомен.На стандартния 284мм диск междуболтовото на шенкела е много близо до междуболтовото на брембото за 305мм и е малко тегаво да се направят планките, но пък помпата е същата. П.С. Гледа моите апарати Поздрави

                    Коментар


                      #11
                      Мда, верно че твойте бяха........ Ще трябва да запазя тия снимки че за някой проект може да ми се наложи да правя това...и без това едно брембо от купе ми дреме в гаража......
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        #12
                        Аз до колкото съм чел в UK форума, за Brembo-то от 166-цата не е необходимо да се сменя помпата. digitalundgrd също май си е със стандартната помпа на 16VT. Иначе планките са готови, така че остава само да се ребилднат апаратите и да се качат на колата. Най-вероятно ще ги слагам след зимата, че сега има някои по-належащи разходи... ПС. Някой ако си търси почти нови дискове и накладки за 16VT(MTEC надупчени и нарязани + жълто EBC) с ребилднати апарати, да се обажда.
                        ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                        Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                        Jet Black E46 M3

                        Коментар


                          #13
                          dancoo написа:
                          Предполагам сте наясно, ама да споделя:Разликата в дисковете е 5мм, но разликата в големината на накладката е почти 2 пъти.Също и спирачната помпа е друга за 310мм брембота, които са и доста по- големи.Та така, също има разлика и в захващането - от алфата е 130мм срещу 110 мм междуболтово на шенкела. Та ако ще се слагат на шенкелите от 16вт за 130мм междуболтово се правят по- лесно дистанционни планки.И единия и другия вариант си има заигравки, но не е невъзможно.Успех
                          Така е колега накладките, а и самите апарати на 166 са по-големи от тези на 20вт купе. Също така, за да си спестим разправиите със смяна на шенкели, рейки , планки със сложни захвати и тн с Инжекциончето слагаме на нашите купета 166-цовото брембо, а не такова от 20вт фиат купе. По принцип "най-хубавото" 4 бутално брембо, което може да се вземе е от Алфа 156 кросвагон. То е с радиален захват и побира най-големите 330х32мм дискове, но е със същите накладки като 166-цовото. Рядко изпада втора злоупотреба и е доста по-скъпо като цена..Относно спирачната помпа за 166-цово брембо и това на 20вт купе -лично аз не мисля, че трябва да е различна, защото и двата апарата са с ЕДНАКВИ размери на буталцата, а именно 2х42мм и 2х38мм.Аз си карам с оригиналната спирачна помпа от 16вт и със 166-цово брембо като при мен нямаше никаква промяна в хода на педала на спирачките спрямо този, когато бях със стандартните еднобутални апарати. По някои каталози ( в drive.bg например) излиза, че 16вт и 20вт купе са с еднакви помпи. Пробвал съм, обаче на други коли (Алфа 145, 156) с присадено брембо + стандартна спирачна помпа и там "празния" ход на спирачката (докато започне да хваща), определено се увеличава спрямо този, когато бяха със стандартни спирачки.
                          FIAT Coupe 16VT

                          Коментар


                            #14
                            Изрових тая тема от прахта, че ми беше чудно от колко време ми седят апаратите на балкона....Но най-накрая им дойде времето Като се напаснат ще видиме как е спирането, но поне на визия го докарват
                            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                            Jet Black E46 M3

                            Коментар


                              #15
                              Визията е добра, но с тези 18ки, дисковете и апаратите изглеждат малки В тази връзка - дисковете с какъв диаметър са и ходи ли до Технотест заради тях

                              Коментар

                              Working...
                              X