както се вижда решил съм да го турбинирам скромно тавана които целия е 200 коня с стоковите бутала понеже както се видя в темата .. какво се случи с купето http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=109196и ми изпаднаха някои части на тънки пари като колектор ,мап . които мисля да взема от ици и турбина от интеграле от един познат се хвърлих в филма да не ми е скучно..разглобяването почна тази нощ главата е на земята купил съм друга глава понеже старата е сгъстена много на-равно е с клапаните почти до ограничителя купих друга глава без валове ще си ползвам моите като ги гледах са читави главата е разпарчетосана тия дни предстои да и пре-напасна клапаните и да иде за да се провери за кривини колектора е от каппа турбо смукателния .проекта ще е скромен от към пари понеже имам доста грижи към моментаоще доста неща ми липсват някои ако има в излишък нещо да пише както споменах по горе целта е 200 коня качвам малко снимки от разглобяването на новата(стара) глава от оня ден ще направя малко снимки и на купето по разглобяването за момента само главата е свалена предстои замерване на блока ако е Ок.. надяваме се след това премахване на баланс валовете... първото и ще го ревизираме от долу да видим в какво състояние е коляновия вал и лагерите това е за сега
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат купе 2.0 16В към 16ВТ
Collapse
X
-
на главата ще и предстои лек порт към момента не мога да кача снимки понеже има проблем с сайт-а предполагам Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/www/fiat-bg-forum/attach_mod/posting_attachments.php on line 1219Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
S.W.A.T. написа:имам вал и лагери ...Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Joro написа:И аз съм в същия филм в момента, само че моята е вече в движение с турбо бутала в атм. режим. В момента се боря с масленото охлаждане, че не мога да намеря едни фитинги за маркучите.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Мареята си е завършена. Сега правя темпрата. Преди един месец е пуснах в движение. Става въпрос за ето такова нещо:Размери на резбата 22х1.5 60 градуса конус, за 16 мм маркуч. И оригинални не мога да намеря. Това е точно за масления радиатор. Оказа се че това което имам е със 12 мм тръби, от някаква алфа го бях смъквал а е добра да е 16 както е при типо/темпра дедра ТД - 16 ммза да не се намаля дебита. Сега съм без никакво охлаждане. Махнах и водния топлообменник даже и в жегите държи 100 градуса градско.
Коментар
-
Joro написа:Мареята си е завършена. Сега правя темпрата. Преди един месец е пуснах в движение. Става въпрос за ето такова нещо:Размери на резбата 22х1.5 60 градуса конус, за 16 мм маркуч. И оригинални не мога да намеря. Това е точно за масления радиатор. Оказа се че това което имам е със 12 мм тръби, от някаква алфа го бях смъквал а е добра да е 16 както е при типо/темпра дедра ТД - 16 ммза да не се намаля дебита. Сега съм без никакво охлаждане. Махнах и водния топлообменник даже и в жегите държи 100 градуса градско.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
новата глава я пратих на шлаиф днес да видим какво е положението но ми направи впечатление че има малко луфт в водачите на клапаните??Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
мотора е долу вече разглобен свалих вала има много малки ръбове лагерите няма задрали освен 3 лагера които изглеждат много странно но при свалянето болта на вал-а се скъса ( знам че е с обратна резбра) просто се скъса болта не е оригиналния личи си че е правен на струг от шестограм на пръв поглед явно и за това се скъса пробвах да го извадя разпробивах го извадих 99% от него но сега нямам метчик с лява резба което е проблем ..за това взех един вал от дизел от един приятел до колкото съм чел са същите утре го взимам с мен да го замеря да видя как е моя е мръднал с 1 стотна тоя ще го измеря утре да видя ето и какво си купих днеска че се си викаме (аиде е толко са тия градуси ама се е Цоко мери с Око ) търся болт за вал-а !Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар