Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат купе 2.0 16В към 16ВТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат купе 2.0 16В към 16ВТ

    както се вижда решил съм да го турбинирам скромно тавана които целия е 200 коня с стоковите бутала понеже както се видя в темата .. какво се случи с купето http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=109196и ми изпаднаха някои части на тънки пари като колектор ,мап . които мисля да взема от ици и турбина от интеграле от един познат се хвърлих в филма да не ми е скучно..разглобяването почна тази нощ главата е на земята купил съм друга глава понеже старата е сгъстена много на-равно е с клапаните почти до ограничителя купих друга глава без валове ще си ползвам моите като ги гледах са читави главата е разпарчетосана тия дни предстои да и пре-напасна клапаните и да иде за да се провери за кривини колектора е от каппа турбо смукателния .проекта ще е скромен от към пари понеже имам доста грижи към моментаоще доста неща ми липсват някои ако има в излишък нещо да пише както споменах по горе целта е 200 коня качвам малко снимки от разглобяването на новата(стара) глава от оня ден ще направя малко снимки и на купето по разглобяването за момента само главата е свалена предстои замерване на блока ако е Ок.. надяваме се след това премахване на баланс валовете... първото и ще го ревизираме от долу да видим в какво състояние е коляновия вал и лагерите това е за сега
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    #2
    на главата ще и предстои лек порт към момента не мога да кача снимки понеже има проблем с сайт-а предполагам Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/www/fiat-bg-forum/attach_mod/posting_attachments.php on line 1219
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      имам вал и лагери ...
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #4
        S.W.A.T. написа:
        имам вал и лагери ...
        знам ама така и не каза цена а и още не съм отворил долу да видя какво е положението
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #5
          140лв 2те
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #6
            И аз съм в същия филм в момента, само че моята е вече в движение с турбо бутала в атм. режим. В момента се боря с масленото охлаждане, че не мога да намеря едни фитинги за маркучите.
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              Joro написа:
              И аз съм в същия филм в момента, само че моята е вече в движение с турбо бутала в атм. режим. В момента се боря с масленото охлаждане, че не мога да намеря едни фитинги за маркучите.
              аз до колкото съм ти чел темата (3-4) пъти мислех че си караш в турбо вариант кое толкова те мъчи с тия фитинги кажи размери какво ти трябва да погледна дали може да се помогне с нещо какви температури ти държи маслото ? един маслен радиатор няма ли да реши проблема
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #8
                Мареята си е завършена. Сега правя темпрата. Преди един месец е пуснах в движение. Става въпрос за ето такова нещо:Размери на резбата 22х1.5 60 градуса конус, за 16 мм маркуч. И оригинални не мога да намеря. Това е точно за масления радиатор. Оказа се че това което имам е със 12 мм тръби, от някаква алфа го бях смъквал а е добра да е 16 както е при типо/темпра дедра ТД - 16 ммза да не се намаля дебита. Сега съм без никакво охлаждане. Махнах и водния топлообменник даже и в жегите държи 100 градуса градско.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #9
                  Joro написа:
                  Мареята си е завършена. Сега правя темпрата. Преди един месец е пуснах в движение. Става въпрос за ето такова нещо:Размери на резбата 22х1.5 60 градуса конус, за 16 мм маркуч. И оригинални не мога да намеря. Това е точно за масления радиатор. Оказа се че това което имам е със 12 мм тръби, от някаква алфа го бях смъквал а е добра да е 16 както е при типо/темпра дедра ТД - 16 ммза да не се намаля дебита. Сега съм без никакво охлаждане. Махнах и водния топлообменник даже и в жегите държи 100 градуса градско.
                  тук един човек се занимава точно с такива неща правил съм за уно-то такива маркучи за масления радиатор 4-те щуцера + 2 метра и нещо маркуч ми взе към 50 тина лева за по къси маркучи ще е доста по евтино
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #10
                    новата глава я пратих на шлаиф днес да видим какво е положението но ми направи впечатление че има малко луфт в водачите на клапаните??
                    Fabbrica Italiana Automobili Torino
                    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                    Коментар


                      #11
                      най вероятно изпускателните ще са за смяна
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #12
                        S.W.A.T. написа:
                        най вероятно изпускателните ще са за смяна
                        водачи ли имаш в предвид
                        Fabbrica Italiana Automobili Torino
                        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                        Коментар


                          #13
                          да
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #14
                            S.W.A.T. написа:
                            да
                            луфта е еднакъв и на смукателните и изпускателните
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар


                              #15
                              мотора е долу вече разглобен свалих вала има много малки ръбове лагерите няма задрали освен 3 лагера които изглеждат много странно но при свалянето болта на вал-а се скъса ( знам че е с обратна резбра) просто се скъса болта не е оригиналния личи си че е правен на струг от шестограм на пръв поглед явно и за това се скъса пробвах да го извадя разпробивах го извадих 99% от него но сега нямам метчик с лява резба което е проблем ..за това взех един вал от дизел от един приятел до колкото съм чел са същите утре го взимам с мен да го замеря да видя как е моя е мръднал с 1 стотна тоя ще го измеря утре да видя ето и какво си купих днеска че се си викаме (аиде е толко са тия градуси ама се е Цоко мери с Око ) търся болт за вал-а !
                              Прикачени файлове
                              Fabbrica Italiana Automobili Torino
                              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                              Коментар

                              Working...
                              X