купих дизеловия вал оказа се 1 идея по добър от моя без никакви забележки нови лагери Glyco главата е почти зглобена и щеше да бъде напълно ако тия къде е шлайфаха не бяха загубили 8 от подложките на пружините .. та сега ще трябва да разглобя и старата да си извадя 8 колектора е от каппа турбо така си купих колата обаче и той се нуждае от ремонт явно колектора е бил от кола на газ и е раздупчен на всякъде и то с болтове които си минават вътре и се кръстосват къв смисъл от Порт на тая глава като колектора ти вътре с болтове на Х- буквано се пресичат болтове вътре ...а главата я портнах леко в смисъл оправих заводски дефекти ръбчета , отливки и така но с това в колектора не мога да се примиря ще го правя и него тия дни остава блока да иде да се замери да видим колко е износен и почвам да събирам на обратно снимки ще напускам утре че тел-а се зарежда
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат купе 2.0 16В към 16ВТ
Collapse
X
-
Градски, твоята кола ли седи пред гаражите в двора на мелницата, че на 2-3 пъти заглеждам натам и виждам едно симпатично купе... та се зачудих, до къде стига с проекта м/у другото.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
flippy89 написа:Градски, твоята кола ли седи пред гаражите в двора на мелницата, че на 2-3 пъти заглеждам натам и виждам едно симпатично купе... та се зачудих, до къде стига с проекта м/у другото.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар