Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рязане на скоростен лост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рязане на скоростен лост

    Имам въпрос към колегите които са си рязали лоста на скоростите, от коя страна го режете отгоре или отдолу?Отгоре е струговано в края и има едно зъбче за да не се върти топката на скоростния лост явно гледах на някаква кола го рязаха отдолната страна и по този начин се намали хода на лоста, само не ми е ясно как се вади самия лост генерацията ли се откача или отгоре се развиват двата болта?
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Режеш отгоре и си купуваш някоя хубава "спортна" топка за скоростен лост с шестограм и си в музиката.
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    Коментар


      #3
      flippy89 написа:
      Режеш отгоре и си купуваш някоя хубава "спортна" топка за скоростен лост с шестограм и си в музиката.
      Абе аз искам оригиналната да си сложа тези "спортните" нещо не ме кефат ще го мисля как ще е проблема е че горе е струговано и има едно зъбче което я законтря да не се върти, ще го отрежа и лоста ще се разпробива прави се резба за да може да се навие горната част...
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Valiosport написа:
        flippy89 написа:
        Режеш отгоре и си купуваш някоя хубава "спортна" топка за скоростен лост с шестограм и си в музиката.
        Абе аз искам оригиналната да си сложа тези "спортните" нещо не ме кефат ще го мисля как ще е проблема е че горе е струговано и има едно зъбче което я законтря да не се върти, ще го отрежа и лоста ще се разпробива прави се резба за да може да се навие горната част...
        Пусни после някоя друга снимка да видиме какво се е получило . Моя скоростен лост е рязан, ама аз така си купих колата и незнам какво е положението отвътре . Иначе много ми харесва с малък, по къси скорости.
        Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
        Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #5
          Непременно ще кача снимки като го направя, идеята е да остане горната част за да може топката да не се върти, просто лоста да слезе по ниско, само не знам дали ще може да се превключва ако си взема седалки с подлакътник Ето сега как е лоста
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Valiosport написа:
            Непременно ще кача снимки като го направя, идеята е да остане горната част за да може топката да не се върти, просто лоста да слезе по ниско, само не знам дали ще може да се превключва ако си взема седалки с подлакътник Ето сега как е лоста
            Мисля, че няма да ти е удобно с подлакътник. Ръката слиза почти наполовина на сегашната дължина на лоста. Аз ако имам подлакътник със сигурност няма да ми е удобно. Ето така изглежда моя:
            Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
            Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #7
              На голфа съм с късо лостче и рекарото си ми има подлакътник и няма проблем с превключването и сега като се кача на фиата ми е малко странно с този дълъг лост Особенно както ми е разбита лостовата система и като е по дълъг лоста луфта изглежда още по голям
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Не прави селски изпълнения моля те ! лоста е мислен колко дълъг да бъде за да е удобен...т.е ще го срежеш и кеф за седмица !На по старите ралиджиики не случайно е супер дълъг късия лост не е удобство, напротив!
                Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                GTV 2.0 (612 A)now
                E60 530D now.. hate it big time :D
                Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                Коментар


                  #9
                  _power_ написа:
                  Не прави селски изпълнения моля те ! лоста е мислен колко дълъг да бъде за да е удобен...т.е ще го срежеш и кеф за седмица !На по старите ралиджиики не случайно е супер дълъг късия лост не е удобство, напротив!
                  и не само на старите рали автомобили дължината е сметната така ,че да е по лесно превключването ще направиш грешка като го отрежеш

                  Коментар


                    #10
                    Режи смело. Постигаш визуален ефект само.Short shifter с рязане не се постига
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Е, супер е да стърчи като на Икарус/ http://bestcars.uol.com.br/carros/fi...-bancosd-g.jpg /...http://trendi.snimka.bg/other/obshti...5759.bigХмм.. почти 30%/по-скоро 25%/ по-къс ход...Топка не си купувай "тип Илиянци". Втулката към топката е лепена с нещо като лепило за хартия и на 1-вото рязко включване се отделят и топката ти остава в ръката . Купи си маркова или дай на стругар да ти направи истинска.
                      AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                      AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                      Коментар


                        #12
                        Брат ми имаше оригинална топка на МОМО и се захващаше с 3 броя шестограм към лоста. Наистина е по удачно да се купи хубава (оригинална) топка. Със стругаря също е добра опция.
                        Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                        Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          #13
                          Това със стругаря или изобщо метална топка е най-мазохистичната операция - лятото не можеш да я пипнеш, зимата не можеш да я пуснеш
                          тежък е животът лек...

                          Коментар


                            #14
                            Хах, да това е така, но за 10-чка ще ти я тапицират без проблем, предполагам, и пак ще си далеч от цената на 50 лв топка на Момо или Исота. А, лично аз зимата карам с ръкавици .
                            AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                            AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                            FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                            Коментар


                              #15
                              Да, тапицирана вече е друга бира, между другото вариант са и ментетата от по 10лв - има сполучливи, на които само тапицерията е скапана, както каза за още 10 ти я претапицират и става 6.
                              тежък е животът лек...

                              Коментар

                              Working...
                              X