Здравейте колеги, изпаднаха ми три броя уреди на много добра цена. Обаче не съм запознат с връзването им. Уредите са: бууст метър, температура на водата и волт метър. Имат по 2 жички за светлината, която мисля да прекарам през потенциометър за да мога да регулирам осветеността на уредите. Та въпросите са ми: може ли някой да ми обясни стъпка по стъпка (ако може и някоя друга снимка) как да свържа и трите уреда? Уреда за температурата на водата понеже е с отделен датчик в комплекта, може ли да се свърже паралелно с уреда на таблото?Благодаря предварително на всички отзовали се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на допълнителни уреди
Collapse
X
-
А за какво са ти всъщност 15 уреда за температура на таблото, особено ако всеки от тях мери с различен процент грешка????Бууст метърът е за коли с турбо.На атмосферен мотор е неизползваем.Волтметър-закача се между маса и който си харесаш плюс, вече зависи дали искаш да работи постоянно или само при контакт.
-
Salvador написа:Волтметър-закача се между маса и който си харесаш плюс, вече зависи дали искаш да работи постоянно или само при контакт.punto HGT
Коментар
-
didich написа:Salvador написа:Волтметър-закача се между маса и който си харесаш плюс, вече зависи дали искаш да работи постоянно или само при контакт.Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
htp_vesko написа:didich написа:Salvador написа:Волтметър-закача се между маса и който си харесаш плюс, вече зависи дали искаш да работи постоянно или само при контакт.Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:htp_vesko написа:didich написа:Salvador написа:Волтметър-закача се между маса и който си харесаш плюс, вече зависи дали искаш да работи постоянно или само при контакт.Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Днес погледнах как стои въпроса с маркучите на термостата, видях и къде се намира фабричния датчик за температурата на водата, та се замислих следното: дали че стане да вържа допълнителния уред директно към фабричния датчик паралелно с уреда на таблото?Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
За температура на водата, в случай, че чак толкова не виждаш уреда, има далеч по-нормално решение- с термодатчик и цифров дисплей (задна подсветка). При всички случаи цената ще е под тази на уреда със стрелките и ще работи с точност половин градус, за разлика от тия със стрелките, дето работят с точност ±10, та и повече понякога.Правил съм го едно време, за да следя температура на водата в изпарителя и трябва да видя дали пазя схемата.Не беше нещо сложно, след като успях сам да си я направя, само по инструкциите дето изтеглих от нета. Спестява ненужна и зле работеща железария по таблото.За налягането на маслото същата работа-руснаците имат такива датчици от години. Не са много точни, но са далеч по-здрави от китайските. Предполагам, че могат да се намерят и по-точни руски, но не се продават масово.
Коментар
-
u_bo
Salvador написа:За температура на водата, в случай, че чак толкова не виждаш уреда, има далеч по-нормално решение- с термодатчик и цифров дисплей (задна подсветка). При всички случаи цената ще е под тази на уреда със стрелките и ще работи с точност половин градус, за разлика от тия със стрелките, дето работят с точност ±10, та и повече понякога.Правил съм го едно време, за да следя температура на водата в изпарителя и трябва да видя дали пазя схемата.Не беше нещо сложно, след като успях сам да си я направя, само по инструкциите дето изтеглих от нета. Спестява ненужна и зле работеща железария по таблото.За налягането на маслото същата работа-руснаците имат такива датчици от години. Не са много точни, но са далеч по-здрави от китайските. Предполагам, че могат да се намерят и по-точни руски, но не се продават масово.
Коментар
-
Процесът по монтиране на стойката започна днес, ето малко снимки:До тук добре, но не ми хареса първоначалния замисъл, понеже гредата е малка и стойката стърчеше от двете страни. Реших да изрежа още от пластмасата и да оформя само нужните части, като няма да разделям стойките една от друга.Мисля че по добре ще се получи, остава да изравня стойката по гредата и да се изшкури и китне. Мисля да захвана стойката с малки винтове и отгоре да се китне и да се запълнят празнините. Цялото ще го боядисам в матово черно.Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
u_bo
alvanovo написа:http://alvanovo.snimka.bg/automobiles/uredi-na-fiat.356744
Коментар
-
Ето какво съм направил дотук. Остава ми само да сложа адаптер на малкия кръг за сензора на водата и всичко ще работи .Това са уредите.Това са новите стойки, понеже първоначалната концепция не ми хареса, взех такива.Бях свалил едната кора за монтажа на уредите, обаче така или иначе нямаше да ги монтирам там, та взех и ги изшкурих с водна шкурка. От слънцето бяха започнали да се ронят и имаше всякакви белези по тях. След това ги пръснах с черна матова боя. Лично на мен много ми хареса как се получи .Резултат:Реших да монтирам уредите с новите стойки по таблото и ето го процеса на работа:Понеже искам да включвам и изключвам, а също така да регулирам осветеността на уредите сложих бутон on/off и потенциометър. Понеже не разбирам много от потенциометри, резистори и т.н. малко се наложи да експериментирам . Първия потенциометър, който сложих беше 500 ома, обаче не можеше да се регулира постепенно. Регулираше се много рязко и не ми вършеше работа. Купих на 100 ома, обаче се оказа че разлика почти няма. Намерих един резистор, мисля че е около 10 ома и го запоих на кабелите за потенциометъра, паралелно. Крайният ефект беше задоволителен . Горе долу на 3 нива се регулира осветеността и за сега ме устройва.Крайния резултат:Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар