Здравейте колеги имам едно пунто мк1 1.2 8V а пък така от някъде ми изпадна едно Браво с 2.0 20V и понеже съм автомонтъор мисля да вляза в едно приключение така от има няма да го вкарам мотора в коша на Пунтото. Ще помоля за някое друго мнение от колеги впуснали се в такова приключение а темата нека остане отворена за да публикувам снимков материал Благодаря..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто МК1 със 2.0 20V
Collapse
X
-
Като идея е добре, но помисли върху няколко въпроса. Ще се събере ли мотора в коша на Пунтото, ако се събере, с каква скоростна кутия ще го караш. Тоя мотор с неговата си кутия, влиза плътно в Бравото. Другото което е, ако го направиш, забрави да го изсилваш по завои, ще се утрепеш 110%, това нещо ще става само за драг.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
-
гледам че има доста теми в Нета с сложени 2.0 20V турбо найстина влиза много плътно и то с оригиналната скоростна кутия. Искам да видя някой колега дали е правил нещо такова за съвет и да знам дали да се захващам. А за съветите по завойте знам че трябва да се кара внимателно ... Няма да го направя толкова за бързо каране колкото за атракция и все пак трябва да се има едно на ум ..
Коментар
-
Ако ще правиш нещо хубаво мисли какво ще е то.Задължително по хубави спирачки,подсигури и купето защото шега не бива имахме колега във форума който си замина а заедно с него още хора, но той не беше подсигурил купето и се поплеска здраво. ето и тема в която има снимки какво остана от пунтото след катастрофата . http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=30[/b]Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Както казва колегата.... Ролбари, СПИРАЧКИ. Така като гледам колегата, който е загинал лека му пръст пунтото предните му спирачки ми изглеждат на фабричните 240мм solid disks, които се монтират на 1.1 и 1.2 60 коня двигатели.Задължителни са и качествени амортесьори с ниски и стегнати пружини. На моето пунто дето не мисля да му сменям двигателя и като цяло е супер бавно сравнено с по- големите мотори постоянно обмислям инвестицията в по- големи спирачки отпред и конверсия към дискове отзад... само времето и излишните пари ми трябватpyle написа:А защо не 2.0 16в ? Би трябвало да влезе по-лесно...
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=kbbKs...sUMYrsКато гледам мойто пунто под капака как му идва тесен коша за фабричния 1,8, представям си какъв филм ще е + още един цилиндър, но хората са казали, че невъзможни неща нямаpunto HGT
Коментар
-
didich написа:http://www.youtube.com/watch?v=kbbKssg-_KAhttp://www.youtube.com/watch?v=v5ujFsUMYrsКато гледам мойто пунто под капака как му идва тесен коша за фабричния 1,8, представям си какъв филм ще е + още един цилиндър, но хората са казали, че невъзможни неща нямаPower Under Pressure
Коментар
-
дето се вика без пари ми е всичко ... за ролбар не бях помислил .. не мислех че е толкова сириозно иначе за спирачки мислех да ползвам стандартните за мотора от бравото както и да взема задни от ГТ турбо така или иначе като гледах коша ми изглежда напълно възможно да се сложи тоя двигател както има сложено по клипове дори и с турбо .. все оше съм в размисли дали да се захващам а ако евентуално започна ще пусна целия процес по монтажа благодаря ви за саветите и мир на праха му на колегата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар