Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Project Punto MK1 1.2 16v 85+

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    малко раздвижване.......
    Прикачени файлове
    Punto Sporting turbo
    Alfa Romeo 164 super
    brava 1.6 16v

    Коментар


      #62
      Тая заварка на сандвича ли е??, защо я запуши, там нямаше ли вариант да си вържеш уреди примерно за температура и налягане на маслото ??
      punto HGT

      Коментар


        #63
        didich написа:
        Тая заварка на сандвича ли е??, защо я запуши, там нямаше ли вариант да си вържеш уреди примерно за температура и налягане на маслото ??
        Като гледам с колко място разполага, най-вероятно всичко минава на косъм П.П. Супер ти върви проекта
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #64
          ... заварката е на сандвича. Няма място дори за главата на болта и се принудих да ги заваря. Там минава една конзола за която се хваща и хидравличната помпа и нещата са на милимунди. Иначе точно за уреди са отворите и са 10 по 1 резба конусна . По късно ще кача снимки от друг ъгъл и се вижда как няма място. ... И вече радиатора е КАРМАЗЪ
          Punto Sporting turbo
          Alfa Romeo 164 super
          brava 1.6 16v

          Коментар


            #65
            Качи , качи Колега , ама качи и някой друг онборд . От утре и аз захващам същия проект , че за 19 май тряя съм в цялата газ Имам само още едно малко въпросче : Със стоковата електроника няма шанс за настройка и за това я търкаляш с Мега или просто не си фен на сток елките ? Поздрави проекта е много маняшки
            Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex

            Коментар


              #66
              .... и малко маркуч за пералнята :P ....... кармазЪ радиатор
              Прикачени файлове
              Punto Sporting turbo
              Alfa Romeo 164 super
              brava 1.6 16v

              Коментар


                #67
                :D още малко закъснели снимки
                Прикачени файлове
                Punto Sporting turbo
                Alfa Romeo 164 super
                brava 1.6 16v

                Коментар


                  #68
                  колата оцеля едно каране по Петрохан по празниците за момента съм навъртял 2000 км откакто е с турбо да не повярваш... и продължава да се държи......... очаква си водната инжекция и една пръскалка на кулера за въздух :P
                  Punto Sporting turbo
                  Alfa Romeo 164 super
                  brava 1.6 16v

                  Коментар


                    #69
                    Голям "кич" е станало около масления филтър, при смяната му как е положението, смисъл затруднено ли е или няма какво да пречи ?Маслените маркучи не са ли много дълги като метраж, там идеята не е ли колкото се може да са по къси или бъркам.Като върза масления кулер към мотора имаше ли разлика в налягането на маслото преди/след ?
                    punto HGT

                    Коментар


                      #70
                      didich написа:
                      Голям "кич" е станало около масления филтър, при смяната му как е положението, смисъл затруднено ли е или няма какво да пречи ?Маслените маркучи не са ли много дълги като метраж, там идеята не е ли колкото се може да са по къси или бъркам.Като върза масления кулер към мотора имаше ли разлика в налягането на маслото преди/след ?
                      Към въпрос 2 и 3 - Дължината на маркучите няма значение, а налягането има вероятност да се повиши заради по-ниската температура ....
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #71
                        didich написа:
                        Голям "кич" е станало около масления филтър, при смяната му как е положението, смисъл затруднено ли е или няма какво да пречи ?Маслените маркучи не са ли много дълги като метраж, там идеята не е ли колкото се може да са по къси или бъркам.Като върза масления кулер към мотора имаше ли разлика в налягането на маслото преди/след ?
                        Смяната на масления филтър е трудна :D отнема ми 10 - 15 минути развиване и завиване на нов ( на някой маслараджия може и 1 час да му отнеме, те са свикнали на лесните филтри) на другите въпроси колегата S.W.A.T. е отговорил........ ще добавя че сечението на масления отвор към филтъра е 12.5 мм , а тези на сандвича са по 10.5-11мм , т.е. намалява сечението съответно и дебита, а налягането би трябвало да се повиши. Имам някой подобрения по бронята с цел малко по- добро обдухване на интеркулера ще кача снимки по някое време.
                        Punto Sporting turbo
                        Alfa Romeo 164 super
                        brava 1.6 16v

                        Коментар


                          #72
                          Сега се загледах по снимките нагоре, така като гледам масления радиатор изглежда по голям от кулера /нямаше ли място кулера да е челно, а масления вдясно?/, тя като отвори с тоя голям маслен радиатор, то маслото направо ще умре от студ Кулера наистина изглежда мъничък, върши ли работа въобще ако я нагазиш или пък лятото в големите жеги?
                          punto HGT

                          Коментар


                            #73
                            ... така реших да ги направя нещата, кулера за момента върши работа до температури от 20градуса. Въздуха в колектора стига 40градуса по оригиналния датчик, който е в мапа и в дъното на колектора до 1 цилиндър. Ще слагам друг датчик преди дросела....но няма време. За по топло ще мисля дюза с вода към него и перка........да масления радиатор е доста голям :D и маслото седи доста студено когато е по хладно като сега, но си имам една плоскост която слагам при извънградско студено време и така обдухва 1/3 от масления радиатор и държи 90градуса на маслото. Утре ще бъдат изтествани нещата на Калояново, като се вземе предвид и студеното и най-вероятно дъждовно време няма да достигам високи температури на въздуха.
                            Punto Sporting turbo
                            Alfa Romeo 164 super
                            brava 1.6 16v

                            Коментар


                              #74
                              GRANDEsportivo написа:
                              ... така реших да ги направя нещата, кулера за момента върши работа до температури от 20градуса. Въздуха в колектора стига 40градуса по оригиналния датчик, който е в мапа и в дъното на колектора до 1 цилиндър. Ще слагам друг датчик преди дросела....но няма време. За по топло ще мисля дюза с вода към него и перка........да масления радиатор е доста голям :D и маслото седи доста студено когато е по хладно като сега, но си имам една плоскост която слагам при извънградско студено време и така обдухва 1/3 от масления радиатор и държи 90градуса на маслото. Утре ще бъдат изтествани нещата на Калояново, като се вземе предвид и студеното и най-вероятно дъждовно време няма да достигам високи температури на въздуха.
                              Успех!
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар


                                #75
                                Благодаря! Мина добре като за неподготвена кола.....и малко закъснели снимки :P
                                Прикачени файлове
                                Punto Sporting turbo
                                Alfa Romeo 164 super
                                brava 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X