Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Project Punto MK1 1.2 16v 85+

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Добре е
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #47
      :D дано да е добре.... от понеделник - вторник се почва с настройките.... .... дилемата е че за момента с напълно разхлабен гейт надува 0.5 което на този сгъстен мотор ще му е макс !?.... за момента ще пробвам с сток дюзите тъй като максималните времена за впръскване в атмосферен режим са 12 милисекунди та има на къде да се изтаванат, а дебит дали ще стигне е друг въпрос?? но има и план Б
      Punto Sporting turbo
      Alfa Romeo 164 super
      brava 1.6 16v

      Коментар


        #48
        :D имам си и филтър вече....
        Прикачени файлове
        Punto Sporting turbo
        Alfa Romeo 164 super
        brava 1.6 16v

        Коментар


          #49
          Дядо Коледа подрани с подаръците :D
          Прикачени файлове
          Punto Sporting turbo
          Alfa Romeo 164 super
          brava 1.6 16v

          Коментар


            #50
            .... и забравих да се похваля колата е настроена и върви чудесно като за 1.2 има да се оправят някой дреболии и за сега се движи на сейфти-режим с малко по богати смеси но въпреки това върви като 2000куб. кола :P
            Прикачени файлове
            Punto Sporting turbo
            Alfa Romeo 164 super
            brava 1.6 16v

            Коментар


              #51
              Евала Колега ! Много кефи проекта , дали ще държи на бой без да е разреждан мотора обаче ? Ти ще пишеш в темата развитието на проекта,а аз ще следя с голям интерес. И аз съм захванал проект със Спортингче ( много ме кефи колата) само че атмосверно нещо мисля.Ако някога я докараш на фест колата с удоволствие ще дойда да я разгледам! Поздрави
              Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex

              Коментар


                #52
                след около 250 км градско каране съм доволен, но имам малко загуба на масло около 200- 250мл картера ми тече между другото но не знам колко е загубата от там ! понеже захранването на маслото към турбото съм го реализирал със стандартен "кух" болт ако не се лъжа 12мм със стандартно сечение не съм го мерил...... ... та възможно ли е да имам много голям дебит през него и да не смогвам с отичането на маслото и да се получава задържане на масло което иска да излезе през маслените уплътнители на турбото? моля ако някой има опит да споделя! насочил съм се към бай стругар да направи един с 2мм отвор но не съм сигурен
                Punto Sporting turbo
                Alfa Romeo 164 super
                brava 1.6 16v

                Коментар


                  #53
                  Колега реализирал си мечтата на много от нас ... Ама всичко си има неговите недостатъци. До 120 коня успя ли да я закараш ? Разхода е скочил несъмнено към 15 на 100 ти е скочил разхода. Скоростната кутия устисква ли по големия напън ?Всеки боднал турбо сменя по 3 кутии поне.Дай боже при тебе да не е. За парите хвърлени няма да питам ... Турбо системата допълнително създава проблеми ... Иначе евала за труда и за средствата, не съмнено на всички ни е мечта. И накрая като сложиш ,чертата да си беше купил GT то стоково започва от 130 коня айде до 150 да го засилиш пак добре ... Да не се счита за хейт коментара ми ... Просто и аз бях тръгнал натам но се осъзнах ,че няма смисъл.
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #54
                    Здрасти Колега ! Какво стана с Спортингчето драсни някой ред, че и аз ще я подхващам същата процедура и нямам търпение да подкарам Турбо Спортинг МК1
                    Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex

                    Коментар


                      #55
                      То след горния коментар над тебе какво да напише колегата...Ей вижте какво.. не е важното каква е колата за да хвърляш пари по нея... важното е собственика да го кефи!!Като си купи Пунто GT минало през 5 рацера дето им се е свидило да дадат 13.50 повече за по-скъпо масло та белким не се минат щеще да е супер!! Мисля че се досещате какво имам предвид...
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #56
                        ............ какво да пиша колата си седеше 2 месеца ( с летни гуми е ).......... и качвам се аз онзи ден че нещо не се сдържах и се повозих та след 2 месеца престой на бензина (100 октанов от еко).. явно вече не е 100 октана и започна да се чува аванса .............. естествено на газ не се чува защото е по-високо октанова от бензина ............ тези дни ще взема един маслен радиатор че температурата на огромното количество масло ( цели 2,8л.) достига 110-120 градуса............ а за тези които намекват че няма смисъл.......... по тази логика няма смисъл да изядеш 4 кебапчета защото и 2 са ти достатъчни, а другите 2 ще ги изходиш в тоалетната! За мен има смисъл от гледна точка на експеримент...... не съм очаквал 400 коня и не ме интересуват конете, магаретата и кравите,........ и колата ще се счупи рано или късно най - вече от стоене ....... защото имам друга и до тази рядко се добирам..... ако напиша колко пари съм вложил ще вземат всичките от форума да се турбинират....... ......та това мога да напиша!!!!!!!!!
                        Punto Sporting turbo
                        Alfa Romeo 164 super
                        brava 1.6 16v

                        Коментар


                          #57
                          Със престоял бензин трябва да се внимава много и да се източи или да се кара без бууст. Само няколко седмици да престои и се изпаряват голяма част от най-леките въглеводороди като така пада октана и с тия детонации после се чупят бутала или духва гарнитура.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #58
                            За съжаление е така..... но продължаваме напред :D добре че имам алтернативно гориво но в момента имам по - големи проблеми от бензина и те са с реализирането на маслено охлаждане http://olx.bg/ad/adapter-za-maslen-r...tml#0da1606aef някакъв такъв ще е но и за него няма място
                            Punto Sporting turbo
                            Alfa Romeo 164 super
                            brava 1.6 16v

                            Коментар


                              #59
                              Разбира се , че има смисъл Колега! Не обръщай внимание на коментарите,важното не е дали колата има потенцял за 50-500-5000 коня и дали на Пешо Калибрата дето била сток GSI ,щяла да върви много повече без да е пипана (ако е преживяла зимата де ) ... важното е теб да те кефи резултата Спортинга ми харесва много , като поведение , като устойчивост , дори като динамика за 1242 кубиков двигател. Да има смисъл да му се вдъхне още малко живец... Стига толкова off-topic.Въпрос:- От къде пусна маслото за турбото?Още един въпрос : - Иначе как чувстваш колата , по жива ли е , динамиката как е след интервенцията?Ставам нахален ама :- Със стоковите дюзи и помпа ли я търкаляш?Поздрави и моного кеф с Пунтака ти пожелавам P.S.:Колата изглежда супер дори на снимки, адмираций за работата в коша! P.P.S.:Мисля,че именно малкото количество малсло допринася за високата температура...
                              Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex

                              Коментар


                                #60
                                ето един клип от декември месец https://www.youtube.com/watch?v=v9DA5gubDnY ..а иначе маслото е взето от датчика за налягане на маслото с преходник ( в моя случай от изпарител би газ ....... все пак се занимавам основно с газови уредби :P ) , може да се вземе от магазин за лада има подходящ. Дюзите и помпата са сток. Колата върви приятно, но все пак не може да се очаква кой знае какво...... ( ще дам един пример с едно AMG 63 което карах по околовръсното в продължение на един час......... първите 10 минути много върви ..... все пак е 540 коня....... но след 40 мин. вече ми малееше и исках малко повече да тръгва...... така че извода е ясен винаги ти се иска още и още и ощееее и после се чупи и така пак отново се почва..., след това минаваш на 2.0 турбо в коша и пак така и още и още....... и т.н.) просто трябва да знаеш къде е лимитът и да спреш навреме
                                Punto Sporting turbo
                                Alfa Romeo 164 super
                                brava 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X