Здравейте колеги, как, къде и колко струва да се направят болтовете да стърчат от диска както е на снимката?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на спирачен диск?
Collapse
X
-
WhitePower написа:купуват се такива шпилки и гайки това няма общо с дискаAlfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
htp_vesko написа:WhitePower написа:купуват се такива шпилки и гайки това няма общо с дискаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:htp_vesko написа:WhitePower написа:купуват се такива шпилки и гайки това няма общо с дискаAlfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
htp_vesko написа:Честно казано и на мен не ми се нрави . Изглежда ми несигурна работа.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
didich написа:htp_vesko написа:didich написа:Каква е идеята на цялото упражнение ? и какво ще и стана на джантата като я стягаш с болтове, а не с гайки, както искаш да го направиш ?Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Оригинално това не са шпилки, а болтове, които са вкарани пресово в главината отвътре навън.Ненарязаната част на болта е калибрована, понякога е с надлъжна насечка и се запресова в главината, за да не превърта. При теб може да няма място за главата на болта, ще опира в лагера. Операцията не е невъзможна, но е свързана с разглобяване на главините и евентуална смяна на лагерите. Може и с обикновена шпилка, с по-плътна резба в главината, за да не се развива, но е по-ненадеждно от оригиналните болтове. Инак казано - пари за нищо...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар