Честно казано и на мен не ми се нрави . Изглежда ми несигурна работа.
Принципно със шпилки е доста по удобно, особенно за коли дето често свалят и качват гуми, но за да се направят както трябва не е работа за 5 мин......Ежедневка да се прави на шпилки ако от завода не излиза така е излишно.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Оригинално това не са шпилки, а болтове, които са вкарани пресово в главината отвътре навън.Ненарязаната част на болта е калибрована, понякога е с надлъжна насечка и се запресова в главината, за да не превърта. При теб може да няма място за главата на болта, ще опира в лагера. Операцията не е невъзможна, но е свързана с разглобяване на главините и евентуална смяна на лагерите. Може и с обикновена шпилка, с по-плътна резба в главината, за да не се развива, но е по-ненадеждно от оригиналните болтове. Инак казано - пари за нищо...
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Тази част от болта, която остава в диска, по правило има нанесена надлъжна накатка, за да могат да се вадят и сменят тия болтове ако се наложи. Рядко се налага, но е предвидено като вариант.
Коментар