Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на спирачен диск?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тунинг на спирачен диск?

    Здравейте колеги, как, къде и колко струва да се направят болтовете да стърчат от диска както е на снимката?
    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

    #2
    не са на диска, а са шпилки на главината
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      купуват се такива шпилки и гайки това няма общо с диска
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        WhitePower написа:
        купуват се такива шпилки и гайки това няма общо с диска
        Орлинка, да не става въпрос за следните: http://tuning-parts.bg/gaiki-djanti/2523/
        Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
        Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #5
          htp_vesko написа:
          WhitePower написа:
          купуват се такива шпилки и гайки това няма общо с диска
          Орлинка, да не става въпрос за следните: http://tuning-parts.bg/gaiki-djanti/2523/
          да но не знам точната резба не бих ти препоръчал това упражнение но ти сам си решаваш
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            WhitePower написа:
            htp_vesko написа:
            WhitePower написа:
            купуват се такива шпилки и гайки това няма общо с диска
            Орлинка, да не става въпрос за следните: http://tuning-parts.bg/gaiki-djanti/2523/
            да но не знам точната резба не бих ти препоръчал това упражнение но ти сам си решаваш
            Честно казано и на мен не ми се нрави . Изглежда ми несигурна работа.
            Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
            Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #7
              Ти сигурен ли си че тоя диск е от фиат примерно а не от форд?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Ти сигурен ли си че тоя диск е от фиат примерно а не от форд?
                Снимкиата е примерна
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  Каква е идеята на цялото упражнение ? и какво ще и стана на джантата като я стягаш с болтове, а не с гайки, както искаш да го направиш ?
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    didich написа:
                    Каква е идеята на цялото упражнение ? и какво ще и стана на джантата като я стягаш с болтове, а не с гайки, както искаш да го направиш ?
                    Харесва ми как излизат болтовете (гайките) по навън.
                    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #11
                      htp_vesko написа:
                      didich написа:
                      Каква е идеята на цялото упражнение ? и какво ще и стана на джантата като я стягаш с болтове, а не с гайки, както искаш да го направиш ?
                      Харесва ми как излизат болтовете (гайките) по навън.
                      Човек без работа
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        htp_vesko написа:
                        Честно казано и на мен не ми се нрави . Изглежда ми несигурна работа.
                        Принципно със шпилки е доста по удобно, особенно за коли дето често свалят и качват гуми, но за да се направят както трябва не е работа за 5 мин......Ежедневка да се прави на шпилки ако от завода не излиза така е излишно.....
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #13
                          didich написа:
                          htp_vesko написа:
                          didich написа:
                          Каква е идеята на цялото упражнение ? и какво ще и стана на джантата като я стягаш с болтове, а не с гайки, както искаш да го направиш ?
                          Харесва ми как излизат болтовете (гайките) по навън.
                          Човек без работа
                          Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                          Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                          Коментар


                            #14
                            Оригинално това не са шпилки, а болтове, които са вкарани пресово в главината отвътре навън.Ненарязаната част на болта е калибрована, понякога е с надлъжна насечка и се запресова в главината, за да не превърта. При теб може да няма място за главата на болта, ще опира в лагера. Операцията не е невъзможна, но е свързана с разглобяване на главините и евентуална смяна на лагерите. Може и с обикновена шпилка, с по-плътна резба в главината, за да не се развива, но е по-ненадеждно от оригиналните болтове. Инак казано - пари за нищо...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              Тази част от болта, която остава в диска, по правило има нанесена надлъжна накатка, за да могат да се вадят и сменят тия болтове ако се наложи. Рядко се налага, но е предвидено като вариант.

                              Коментар

                              Working...
                              X