Колеги, интересува ме, какъв ефект ще има върху моето Браво, поставянето на спортен филтър тип конус?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спортен филтър К&N - конус
Collapse
X
-
аз не съм съгласен с колегите че няма да има ефект по скоро трудно се усеща ефекта но го има!един колега ( ICI - мисля че му е ника тук )си сложи точно такъв филтър за какъвто питаш но да те предупредя че струваше 160лвопределено има разлика не само във звука.времето за ускорение до 100 падна със 0,5секунди ако не ме лъже памета пък и работата на двигателя при условие че всичко му е наред де става по равномерна
Коментар
-
idm написа:аз не съм съгласен с колегите че няма да има ефект по скоро трудно се усеща ефекта но го има!един колега ( ICI - мисля че му е ника тук )си сложи точно такъв филтър за какъвто питаш но да те предупредя че струваше 160лвопределено има разлика не само във звука.времето за ускорение до 100 падна със 0,5секунди ако не ме лъже памета пък и работата на двигателя при условие че всичко му е наред де става по равномерна"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
може да не ви се вярва ама си е така.засичано е не един път( с Джитек ), при това все си управляваше собственика.като инфо да ви кажа че се бяха закрастили доста хора и същия този филтър беше монтиран на другавтомобил за да видим резултата! и продължавам да твърдя че си е същия резултата.които не вярва да пита Ivanko_RS!
Коментар
-
Мухаха стига с тея приказки, колко вървежни ставали колите с конуси... филтъра си е за гъзария, като летите джанти и т.н. въпроса е дали те кефи колата да е по шумна! мен лично ме радва повече звука на конус, но има хора които искат колата да им мърка!"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
toko написа:Мухаха стига с тея приказки, колко вървежни ставали колите с конуси... филтъра си е за гъзария, като летите джанти и т.н. въпроса е дали те кефи колата да е по шумна! мен лично ме радва повече звука на конус, но има хора които искат колата да им мърка!селото се оказа точно в града
Коментар
-
Ами, нещо се колебая, ама сигурно ще го взема Вижте какво намерих в нета за тези филтри"Въздушните филтри K&N са били разработени преди около тридесет години, за да изпълнят високите изисквания по настройките на състезателните автомобили по пресечена местност, които всяка година участват в изтощително състезание в пустинята Баха (Мексико). Това състезание в продължение на 1000 мили е изключително изпитание за всеки тип двигател. За машините, на практика изчезващи в буря от прах и намиращи се постоянно в пясъка, обичайните филтри са се сменяли на всеки 59 мили! Днес над 90 процента от състезателите използват въздушни филтри K&N, за да защитят двигателя от абразивното действие на пясъка в пустинята, като използват през цялото състезание един и същ филтър.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
За 4Т двигатели незнам, но на 2Т двигател на вартбурга като махнахме възд. филтър вървежа стана мнооого по-добър от предишния, звука не го споменавам, но до колкото знам със спортен възд. филтър потока минава все едно е без ... скоро ще вземем един от 18лв (от един магазин за ФИАТ ) за да пробваме дали ще има разлика без него или с него, но все пак не искаме без филтър да е ... Същия смятам да пробвам как ще е и на чч ...По принцип до колкото съм чувал - разликата е единствено в това, че колата става "more responsible" (незнам как точно да го формулирам на български, но като натиснеш газта отговаря с по-малко замисляне), това по принцип е от четене...А това за 2Т и 4Т - може да има разлика при вартбурга, понеже при премахване на гърнетата ефекта е противоположен от този на браво например ...
Коментар
-
че има ефект има, въпроса е колко е забележим, и струва ли си инвестицията от над 150 лв. (за K&N филтър + почистващите спрейове). Замислете се, че всъщност ефекта от тези филтри е просто по-малко съпротивление на входящия въздух, но ако не е осигурено и по-бързо отвеждане на газовете и по-малкото съпротивление на изпускателната система, съм сигурен че ефекта ще е минимален и трудно забележим"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
idm написа:започвам да си мисля че някои хора пишат колкото да си вдигнат броя на мненията!!!по въпроса за изпускателната система защо според вас на 95%от рали автомобилите са изолиран изпускателен колектор.аре ся пак нова БОМБА! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
Коментар
-
ами толкова си издържа филтъра те хората са си го направили както трябва и си го дават с необходимите препарати за почистване на определени интервали.а за колектора-изолира се с вата( негорима ) за да задържа температурата по висока в изпускателния колектор-от там по висока скорост и........вярно е че на пръв поглед това не отдава кои знае каква мощност но по малко по малко се наслагват нещата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар