Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.8 жила и лостове на скоростите глава от фиат купе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво 1.8 жила и лостове на скоростите глава от фиат купе

    Здравейте два въпроса1 може ли лостовата система да бъде заменена със жила и от каква кола и какво трябва да славя. Знам, че доста от бравотата са с жила моето е със щанги които са разбити и не мога да ги намеря нови а не всеки пък ми идва добре задна от тази работа и дрънкат. 2 Освен главата и всмукателния колектор какво друго трябва да получиш 131 кончета инсталацията от купе трудна ли е за прехвърляне ? Преди няколко дни карах на един приятел купето и разликата в 2та мотора доста се усеща .
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Re: браво 1.8 жила и лостове на скоростите глава от фиат куп

    Колега, не е възможно да не можеш да намериш щанги.Те са като на Типо,Темпра,Дедра и Делта2.Като реших да сменям моите си ги купих от Т&N кар. Но няма смисъл да се хвърлят толкова пари.В магазинната мрежа продават едни шарнирни, които може да се заварят на твойте щанги и те на практика стават вечни. Филма със смяна на главата не е толкова евтин и е свързан с доста безсмислено хвърлени пари за някакви си 18к.с.По добре вземай цял двигател 2.0 16в. от Купе и го пускай в коша да знаеш за какво си си дал парите.Ако отвориш раздела за продавам авточасти ще намериш една-две подходящи обяви.Поздрави

    Коментар


      #3
      Re: браво 1.8 жила и лостове на скоростите глава от фиат куп

      Ivan_Markov76 написа:
      Колега, не е възможно да не можеш да намериш щанги.Те са като на Типо,Темпра,Дедра и Делта2.Като реших да сменям моите си ги купих от Т&N кар. Но няма смисъл да се хвърлят толкова пари.В магазинната мрежа продават едни шарнирни, които може да се заварят на твойте щанги и те на практика стават вечни. Филма със смяна на главата не е толкова евтин и е свързан с доста безсмислено хвърлени пари за някакви си 18к.с.По добре вземай цял двигател 2.0 16в. от Купе и го пускай в коша да знаеш за какво си си дал парите.Ако отвориш раздела за продавам авточасти ще намериш една-две подходящи обяви.Поздрави
      идеята за главите ми беше, да се запази документално колата изправна.
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        Re: браво 1.8 жила и лостове на скоростите глава от фиат куп

        твоята глава не е ли 16в?

        Коментар


          #5
          Re: браво 1.8 жила и лостове на скоростите глава от фиат куп

          Ivan_Markov76 написа:
          твоята глава не е ли 16в?
          16 ска е но купето има вариатор и е 131 коня а бравото е 113
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            Да не ми кажеш,че 18к.с повече са от него :D .Имам Дедра с 8в глава,която фабрично е 108к.с.Сега е малко повечко и пак си е с нейната 8в.глава,но отидоха едни 1000лв.За толкова пари и двигател друг можеш да и сложиш,че и със същия номер да е.

            Коментар


              #7
              18 к.с. изтискани от атмосферен мотор си мисля, че не са хич лош резултат Главите най вероятно са еднакви, но проблема май ще дойде от това да прехвърлиш електрониката, смисъл хитачито при мотора с вариатора си го управлява, а за да може при теб да заработи тоя вариатор ще трябва и хитачито да се прехвърли най вероятно, незнам твойта електроника дали може да се справи с управлението на електромагнитния клапан и вариатора ?http://www.axm-auto.com/pBB2/viewtop...ed477c364c33dd
              punto HGT

              Коментар


                #8
                didich написа:
                18 к.с. изтискани от атмосферен мотор си мисля, че не са хич лош резултат Главите най вероятно са еднакви, но проблема май ще дойде от това да прехвърлиш електрониката, смисъл хитачито при мотора с вариатора си го управлява, а за да може при теб да заработи тоя вариатор ще трябва и хитачито да се прехвърли най вероятно, незнам твойта електроника дали може да се справи с управлението на електромагнитния клапан и вариатора ?http://www.axm-auto.com/pBB2/viewtop...ed477c364c33dd
                ами това ще си го запазя като за проект за летния сезон Сега събирам информация понеже 18 коня наистина не са малко а и ако се вмъкна в цена под цената на цял мотор ще се чувствам доста доволен. И аз се притеснявам за електроникаата как ще минат нещата с прехвърлянето
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #9
                  Единствено слагаш еку от другия мотор с ключовете и имото, инсталацията е абсолютно еднаква, промяна на картера, колектора, още един уред на таблото за маслото. Вече с главата ще си поиграеш малко и нещата съвсем ще станат хубави, задължително серво и спирачки от купето на мястото на тъпанати отзад и готово. - приготви си 1000-1500лв. за масрафа и си на пистата.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Единствено слагаш еку от другия мотор с ключовете и имото, инсталацията е абсолютно еднаква, промяна на картера, колектора, още един уред на таблото за маслото. Вече с главата ще си поиграеш малко и нещата съвсем ще станат хубави, задължително серво и спирачки от купето на мястото на тъпанати отзад и готово. - приготви си 1000-1500лв. за масрафа и си на пистата.
                    А датчика на вариатора ?? аз заради него мислех, че ще ми трябва друга инсталация ?Каква е разликата в картерите и трябва ли да го сменявам и него ?
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #11
                      Разликата е близо половин кило масло, именно заради вариатора. Абе я стига си се занимавал с глупости, ами ела с колата и диагностиката да я погледнем и да видим кво всъщност прави тая кола.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Разликата е близо половин кило масло, именно заради вариатора. Абе я стига си се занимавал с глупости, ами ела с колата и диагностиката да я погледнем и да видим кво всъщност прави тая кола.
                        Събота или неделя ще е Колата уж нищо и няма, но на мен ми се вижда мунда за 113 коня. Само да ми изсъхнат седалките, че ги прах :D
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #13
                          Какви 1000-1500 лева ? главата е 100 лв гарнитурата е 70 лв и требе комп. и инсталация не повече от 500 лева всичко , а също може и глава от пунто HGT 1.8 там става също и пак трябвят същите неща ако ме питаш мен ДАВАИ , и аз съм се пуснал запътил към тази интервенция
                          Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.

                          Руски форум: питаш нещо и теб те питат.

                          Български форум:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

                          Коментар

                          Working...
                          X