Как може да се постигне този отблясък.според мен е лак но не е с перли 100%. Според един който прави перформанс джанти в германия това е полировка с специална машина, която полира алуминия в една посока като прави нарези и създава някъв кристален призматичен ефект.цената е 150 евро на джанта.аз лично не бих ги дал, а и се съмнявам в това.как от гол лъскав алуминий ще изкара машината всички цветове на дъгата незнам. Та ако има някои запознат по конкретно с джантите абарт заводско как се правят да сподели. Аз сум полирал драскотините на места обаче се наложи по зашкуря надолу, и на сянка не личи но на слънце е силно видно каква разлика има.по късно ще кача снимка и разликата да се види.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нужда от професионална компетенция при полиран алуминий на д
Collapse
X
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=86146Разходи се до район ОдесосКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Правилно ти е казал този някой. Машината прави нарези и от пречупването на свелината се получава ефекта, за който говориш!Същия не може да се постигне с полиране. С полиране може да стане огледало, но няма да се получи същото.Другия + на това покритие че после може да се лакира и забравях, а за полираните джанти си трябва подръжка за да не окислява алуминия.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
_power_ написа:Полиран алуминии се запечатва само с керамичен лакТака лъскавото остава такова и никога не потъмнява и не се люпи :D
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Отново се заформя излишен спор. Не искам да се оглеждам в тях. Ако е така, ще ги нправя хром никел. Интересува ме заводския ефект на джантите как да го постигна. Бачкам от 6години авторепаратура наясно съм с лаковете и прочие, правил съм джанти как ли не ама такава кирия честно дабпръв път виждам. Сега съм намерил една джанта за мостра. Ще пробвам върху нея няколко неща и после ще я лакирам за тест карта един вид.ако има нещо близко до ефекта който ми е нужен после ще мисля как ще го приливам с оригиналния, щото забда стане добре трябва на цяло да я изшкуря, а аз неискам. Та така. А лака кирамичен или не,или без лак в българските дупки рано или късно си отива ако ли не то някои завистник ще мине с ключа от тамfiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
S.W.A.T. написа:_power_ написа:Полиран алуминии се запечатва само с керамичен лакТака лъскавото остава такова и никога не потъмнява и не се люпи :D
А и лаковото покритие леко убива лъскавото
то не е хром все пак . Но керамиката държи без ядове. Не е като два пъти в месеца да си търкаш джантите, То и оригинално на показаните джанти е точно с тоя лак. И на много други
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Да така e, ама си е друго да се огледаш в джантата. :D Пък да не говорим в движение и особено нощем какъв ефект се създава при хубаво полирана джанта!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Да така, ама си е друго да се огледаш в джантата. :D Пък да не говорим в движение и особено през ноща какъв ефект се създава при хубаво полиране.Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар