Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

права генерация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    WhitePower написа:
    не съм запознат кнкретно с ТД 100 , моята се Mjet 16v и там лесно става 170 кончета
    JTD, пък особено Mjet 16v е друга работа Това ТД100 няма кой знае колко да се засили. Пък особено ако е с онези помпи Лукас, където никой не иска да ги ремонтира Според мен, махни си единствено катализатора и ако имаш междинни гърнета. Повече от 55 няма за къде да ти потрябва. Не е нито турбо бензин, нито комън рейл дизел. Навиват те, за да ти вземат пари. А за 1-2 надки няма да ти вземат много. Аз бих оставил задължително едно крайно гърне, макар и малко като размер. Пресен пример от скоро. Приятели взеха едно БМВ ТДС. Двигателя работеше много тихо и равномерно. Махнаха всички гърнета и колата започна да прекъсва леко в ниските. Запознати обясниха, че трябва да има поне едно крайно гърне. При дизела звука не се променя кой знае колко. Повече се чува турбината отзад
    Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

    Коментар

    Working...
    X