Здравейте пичове!От скоро ми направи впечатление, че отзад на ауспуха, имам много слабо налягане. Генерацията не е изгнила, явно ватата в гърнетата се е разлепила и запушва отворите.Карам Fiat Marea комби TD100 и съм решен да разкарам гърнетата и да ги заменя с права генерация.Въпроса ми към вас е-трябва ли да слагам някакво средно гърне или резонатор, след меката връзка?-какъв трябва да е вътрешният диаметър на тръбата?-от цялата тази процедура, как трябва да се постъпи, за да не се спъне още повече колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
права генерация
Collapse
X
-
Колега, не разбрах ти искаш да я оправиш и да не бучи или да я направиш "спортна"? Имам приятел, който вчера си смени цялата генерация, искаше да бучи (колата е Рено Меган ДТИ - 98 коня), направи я на 63мм с две резонаторни гърнета и едно крайно. Каза че колата даже вече не бучела както преди. Ходил да махат гърнетата, същата работа. Разлика във вървенето също не усещал. Може би както колегата в горния пост е казал не повече от 50-55мм като диаметър.Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
htp_vesko написа:Колега, не разбрах ти искаш да я оправиш и да не бучи или да я направиш "спортна"? Имам приятел, който вчера си смени цялата генерация, искаше да бучи (колата е Рено Меган ДТИ - 98 коня), направи я на 63мм с две резонаторни гърнета и едно крайно. Каза че колата даже вече не бучела както преди. Ходил да махат гърнетата, същата работа. Разлика във вървенето също не усещал. Може би както колегата в горния пост е казал не повече от 50-55мм като диаметър.
Коментар
-
Знчи това е турбо дизел- бавно оборотна кола в сравнение с бензините дето вдигат 7000 оборота. Другото което е, че самото турбо забавя газовете допълнително и дори и без нито едно гърне да я направиш няма да е шумно като бензинов автомобил без турбо. 63 мм НЕ слагай ако не мислиш да правиш преработки по мотора за поне 1000 лева и да вдигнеш конете над 170-тина поне. потърси в нета ако фабричното Ф е 50 сложи максимум 55 външно Фи, което е 53 вътрешно. Иначе отваряш прекалено много тръбите и губиш налягането и ще имаш завихряне в тия тръби и ще ти връща към турбото. Успех и постни клип с каквото направиш накрая.
Коментар
-
Insane ти го е обяснил идеално и много точно. При мен поради липса на пътища в дадени населени места в една част на България, няма останало здраво гърне. Звука с нищо не се е променил от преди три години, когато колата беше с идеално здрава изпускателна система, като изключим дрънченето на парчета тенекия висящи от нея.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
аз на бравото съм с прави тръби на 55 мм огънати не заваряни и съм си много добре ... само като давам газ до долу е шумна ама не като тея бензинки дето "пърдът" ами по скоро като Т150 ако сте му чували звука ... (К800) в купето заглушителен шум няма без значение от RPM диапазона ... дори мога да кажа че двигателя ми се чува повече от звука който излиза от ауспуха ПП Bravo JTD 105 +++
Коментар
-
Днес говорих с едни познати, където се занимават с ремонт на коли и гърнета от доста години. Хората ми казаха да ползвам тръби поне на 60мм. Направо искаха да ме забъркат с полиране на колекторите :Dче иначе нямало да усещам толкова фрапираща разлика във вървежа само с правите тръби.За сега само ме спира тва, че не съм сигурен какъв да е вътрешният диаметър на тръбите.За в бъдеще, вероятно колата ще подлежи на някакъви доработки от сорта на спортен филтър, повече впръскване на нафта, ако изпадне и по-голямо турбо, няма да откажа да сложа и т.н.
Коментар
-
Re: права генерация
Botev666 написа:Здравейте пичове!От скоро ми направи впечатление, че отзад на ауспуха, имам много слабо налягане. Генерацията не е изгнила, явно ватата в гърнетата се е разлепила и запушва отворите.Карам Fiat Marea комби TD100 и съм решен да разкарам гърнетата и да ги заменя с права генерация.Въпроса ми към вас е-трябва ли да слагам някакво средно гърне или резонатор, след меката връзка?-какъв трябва да е вътрешният диаметър на тръбата?-от цялата тази процедура, как трябва да се постъпи, за да не се спъне още повече колата?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега, какво пречи че е комби?? :D :DИма доста наточени комбита. И едва ли ще е по-шумна от алекото на бай-Пешо, който и без тва е с надупчени ауспуси, щот кара на газ, и буди всичките жители в кооперацията сутрин.Така като гледам май работата отива на "проба-грешка", пък в крайна сметка аз ще си преценя как е.айде за сега, ще пиша като има развитие на темата
Коментар
-
Insane написа:Иначе отваряш прекалено много тръбите и губиш налягането и ще имаш завихряне в тия тръби и ще ти връща към турбото.Power Under Pressure
Коментар
-
Botev666 написа:Колега, какво пречи че е комби?? :D :DИма доста наточени комбита. И едва ли ще е по-шумна от алекото на бай-Пешо, който и без тва е с надупчени ауспуси, щот кара на газ, и буди всичките жители в кооперацията сутрин.Така като гледам май работата отива на "проба-грешка", пък в крайна сметка аз ще си преценя как е.айде за сега, ще пиша като има развитие на тематаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:Botev666 написа:Колега, какво пречи че е комби?? :D :DИма доста наточени комбита. И едва ли ще е по-шумна от алекото на бай-Пешо, който и без тва е с надупчени ауспуси, щот кара на газ, и буди всичките жители в кооперацията сутрин.Така като гледам май работата отива на "проба-грешка", пък в крайна сметка аз ще си преценя как е.айде за сега, ще пиша като има развитие на тематаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:WhitePower написа:Botev666 написа:Колега, какво пречи че е комби?? :D :DИма доста наточени комбита. И едва ли ще е по-шумна от алекото на бай-Пешо, който и без тва е с надупчени ауспуси, щот кара на газ, и буди всичките жители в кооперацията сутрин.Така като гледам май работата отива на "проба-грешка", пък в крайна сметка аз ще си преценя как е.айде за сега, ще пиша като има развитие на тематаPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар