Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

права генерация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    права генерация

    Здравейте пичове!От скоро ми направи впечатление, че отзад на ауспуха, имам много слабо налягане. Генерацията не е изгнила, явно ватата в гърнетата се е разлепила и запушва отворите.Карам Fiat Marea комби TD100 и съм решен да разкарам гърнетата и да ги заменя с права генерация.Въпроса ми към вас е-трябва ли да слагам някакво средно гърне или резонатор, след меката връзка?-какъв трябва да е вътрешният диаметър на тръбата?-от цялата тази процедура, как трябва да се постъпи, за да не се спъне още повече колата?

    #2
    Re: права генерация

    махаш катализатора ако има след меката връзка резонатор средно гърне и задно това е наи добре може и без средно но незнам дали ще ти хареса звука диаметъра на тръбите мериш оригиналните и така не са повече от 50 мм сигурно

    Коментар


      #3
      Колега, не разбрах ти искаш да я оправиш и да не бучи или да я направиш "спортна"? Имам приятел, който вчера си смени цялата генерация, искаше да бучи (колата е Рено Меган ДТИ - 98 коня), направи я на 63мм с две резонаторни гърнета и едно крайно. Каза че колата даже вече не бучела както преди. Ходил да махат гърнетата, същата работа. Разлика във вървенето също не усещал. Може би както колегата в горния пост е казал не повече от 50-55мм като диаметър.
      Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
      Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        htp_vesko написа:
        Колега, не разбрах ти искаш да я оправиш и да не бучи или да я направиш "спортна"? Имам приятел, който вчера си смени цялата генерация, искаше да бучи (колата е Рено Меган ДТИ - 98 коня), направи я на 63мм с две резонаторни гърнета и едно крайно. Каза че колата даже вече не бучела както преди. Ходил да махат гърнетата, същата работа. Разлика във вървенето също не усещал. Може би както колегата в горния пост е казал не повече от 50-55мм като диаметър.
        Ами не колега, искам изобщо по пътя на тръбите да няма никакви резонатори и гърнета попринцип.Чета из форумите, масово препоръчват 63мм вътрешен диаметър на тръбата. И аз мисля да пробвам с нея.Проблем с вървежа ще има ли (под проблем мисля, колата да се спъне като вървеж)звука до колкото разбрах не е фрапиращ и дразнещ, като при бензиновите коли.

        Коментар


          #5
          Знчи това е турбо дизел- бавно оборотна кола в сравнение с бензините дето вдигат 7000 оборота. Другото което е, че самото турбо забавя газовете допълнително и дори и без нито едно гърне да я направиш няма да е шумно като бензинов автомобил без турбо. 63 мм НЕ слагай ако не мислиш да правиш преработки по мотора за поне 1000 лева и да вдигнеш конете над 170-тина поне. потърси в нета ако фабричното Ф е 50 сложи максимум 55 външно Фи, което е 53 вътрешно. Иначе отваряш прекалено много тръбите и губиш налягането и ще имаш завихряне в тия тръби и ще ти връща към турбото. Успех и постни клип с каквото направиш накрая.

          Коментар


            #6
            Insane ти го е обяснил идеално и много точно. При мен поради липса на пътища в дадени населени места в една част на България, няма останало здраво гърне. Звука с нищо не се е променил от преди три години, когато колата беше с идеално здрава изпускателна система, като изключим дрънченето на парчета тенекия висящи от нея.
            Fiat Bravo 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              аз на бравото съм с прави тръби на 55 мм огънати не заваряни и съм си много добре ... само като давам газ до долу е шумна ама не като тея бензинки дето "пърдът" ами по скоро като Т150 ако сте му чували звука ... (К800) в купето заглушителен шум няма без значение от RPM диапазона ... дори мога да кажа че двигателя ми се чува повече от звука който излиза от ауспуха ПП Bravo JTD 105 +++

              Коментар


                #8
                Днес говорих с едни познати, където се занимават с ремонт на коли и гърнета от доста години. Хората ми казаха да ползвам тръби поне на 60мм. Направо искаха да ме забъркат с полиране на колекторите :Dче иначе нямало да усещам толкова фрапираща разлика във вървежа само с правите тръби.За сега само ме спира тва, че не съм сигурен какъв да е вътрешният диаметър на тръбите.За в бъдеще, вероятно колата ще подлежи на някакъви доработки от сорта на спортен филтър, повече впръскване на нафта, ако изпадне и по-голямо турбо, няма да откажа да сложа и т.н.

                Коментар


                  #9
                  Колега светни ме какво е полиране на колектор? Чистене да стане като нов или?
                  Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                  Коментар


                    #10
                    Re: права генерация

                    Botev666 написа:
                    Здравейте пичове!От скоро ми направи впечатление, че отзад на ауспуха, имам много слабо налягане. Генерацията не е изгнила, явно ватата в гърнетата се е разлепила и запушва отворите.Карам Fiat Marea комби TD100 и съм решен да разкарам гърнетата и да ги заменя с права генерация.Въпроса ми към вас е-трябва ли да слагам някакво средно гърне или резонатор, след меката връзка?-какъв трябва да е вътрешният диаметър на тръбата?-от цялата тази процедура, как трябва да се постъпи, за да не се спъне още повече колата?
                    ЪАААЪЪЪ семейното комби ще става самолет. Колега, сложи си нормалните гърнета и си карай колата с рахат. От правите тръби освен да стане шумна и някой сърдит и недоспал татко да те пребие пред блока друга няма да излезе. Няма да стане по мощна и бърза еле пък точно марея.Не го приемай като критика, а като съвет карал съм доста време с права тръба и без гърнета, освен че няма тяга, на дълго разтояние е самоубийство да караш така.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Колега, какво пречи че е комби?? :D :DИма доста наточени комбита. И едва ли ще е по-шумна от алекото на бай-Пешо, който и без тва е с надупчени ауспуси, щот кара на газ, и буди всичките жители в кооперацията сутрин.Така като гледам май работата отива на "проба-грешка", пък в крайна сметка аз ще си преценя как е.айде за сега, ще пиша като има развитие на темата

                      Коментар


                        #12
                        Insane написа:
                        Иначе отваряш прекалено много тръбите и губиш налягането и ще имаш завихряне в тия тръби и ще ти връща към турбото.
                        е това дето ще се върне обратно към турбото с права тръба ако го обясниш ........иначе винаги има вихрене това е турбо кола не е атмосферка
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          Botev666 написа:
                          Колега, какво пречи че е комби?? :D :DИма доста наточени комбита. И едва ли ще е по-шумна от алекото на бай-Пешо, който и без тва е с надупчени ауспуси, щот кара на газ, и буди всичките жители в кооперацията сутрин.Така като гледам май работата отива на "проба-грешка", пък в крайна сметка аз ще си преценя как е.айде за сега, ще пиша като има развитие на темата
                          слагай тръба на 63 , утре ше ти хрумне на я мапнеш и да понадуеш малко , после ще видиш че с голяма турбина нещата става извратени .....филма е голям , после да не се окаже че генерацията ти е тясна и трябва да слагаш по голяма така че направо на 63
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            WhitePower написа:
                            Botev666 написа:
                            Колега, какво пречи че е комби?? :D :DИма доста наточени комбита. И едва ли ще е по-шумна от алекото на бай-Пешо, който и без тва е с надупчени ауспуси, щот кара на газ, и буди всичките жители в кооперацията сутрин.Така като гледам май работата отива на "проба-грешка", пък в крайна сметка аз ще си преценя как е.айде за сега, ще пиша като има развитие на темата
                            слагай тръба на 63 , утре ше ти хрумне на я мапнеш и да понадуеш малко , после ще видиш че с голяма турбина нещата става извратени .....филма е голям , после да не се окаже че генерацията ти е тясна и трябва да слагаш по голяма така че направо на 63
                            абе трудно ще мапне тд100!!!!!!
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              nsn написа:
                              WhitePower написа:
                              Botev666 написа:
                              Колега, какво пречи че е комби?? :D :DИма доста наточени комбита. И едва ли ще е по-шумна от алекото на бай-Пешо, който и без тва е с надупчени ауспуси, щот кара на газ, и буди всичките жители в кооперацията сутрин.Така като гледам май работата отива на "проба-грешка", пък в крайна сметка аз ще си преценя как е.айде за сега, ще пиша като има развитие на темата
                              слагай тръба на 63 , утре ше ти хрумне на я мапнеш и да понадуеш малко , после ще видиш че с голяма турбина нещата става извратени .....филма е голям , после да не се окаже че генерацията ти е тясна и трябва да слагаш по голяма така че направо на 63
                              абе трудно ще мапне тд100!!!!!!
                              не съм запознат кoнкретно с ТД 100 , моята се Mjet 16v и там лесно става 170 кончета
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X