Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ами тоя съединител от браво 2.0 20в дали ще държи на едни 150 кс и планувани 350 400 нм въртящ момент то не е до съединителя ами до притискателя ... едва ли няма да приплъзва с притискател от атмосферка на турбо кола и то дизел където въртящ момент колко си щеш

    Коментар


      #17
      HATPOBEH написа:
      ами тоя съединител от браво 2.0 20в дали ще държи на едни 150 кс и планувани 350 400 нм въртящ момент то не е до съединителя ами до притискателя ... едва ли няма да приплъзва с притискател от атмосферка на турбо кола и то дизел където въртящ момент колко си щеш
      Съединителя държи повече от колкото е нужно и не приплъзва, има 20+ страници тема за това (2-3 теми под тази в тунинг раздела).
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #18
        оригинални съединител на жтд-то ми струва 160 лв (комплекта) а за хгт-то 204 лв (комплекта) за такава разлика в цените наистина на хгт-то ще е по-добър от на жтд-то и един едно масов маховик да взема и 300 лв отидоха ... ам да питам ще се промени ли предавателното число на кутията с тея промени

        Коментар


          #19
          HATPOBEH написа:
          оригинални съединител на жтд-то ми струва 160 лв (комплекта) а за хгт-то 204 лв (комплекта) за такава разлика в цените наистина на хгт-то ще е по-добър от на жтд-то и един едно масов маховик да взема и 300 лв отидоха ... ам да питам ще се промени ли предавателното число на кутията с тея промени
          предавателното число ще се промени,ако промениш и няколко зъбни колела в скоростната кутия
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            ааа не ск к не я пипам

            Коментар

            Working...
            X