ами тоя съединител от браво 2.0 20в дали ще държи на едни 150 кс и планувани 350 400 нм въртящ момент то не е до съединителя ами до притискателя ... едва ли няма да приплъзва с притискател от атмосферка на турбо кола и то дизел където въртящ момент колко си щеш
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd
Collapse
X
-
HATPOBEH написа:ами тоя съединител от браво 2.0 20в дали ще държи на едни 150 кс и планувани 350 400 нм въртящ момент то не е до съединителя ами до притискателя ... едва ли няма да приплъзва с притискател от атмосферка на турбо кола и то дизел където въртящ момент колко си щешFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
оригинални съединител на жтд-то ми струва 160 лв (комплекта) а за хгт-то 204 лв (комплекта) за такава разлика в цените наистина на хгт-то ще е по-добър от на жтд-то и един едно масов маховик да взема и 300 лв отидоха ... ам да питам ще се промени ли предавателното число на кутията с тея промени
Коментар
-
HATPOBEH написа:оригинални съединител на жтд-то ми струва 160 лв (комплекта) а за хгт-то 204 лв (комплекта) за такава разлика в цените наистина на хгт-то ще е по-добър от на жтд-то и един едно масов маховик да взема и 300 лв отидоха ... ам да питам ще се промени ли предавателното число на кутията с тея промениBravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар