Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо 1988г - Съвет има ли надежда или е загубена кауза?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    хаха и моя ми прави тука едни муцуни, но финансите са си мои! Гледам в тая обява пичагата продава наред, обаче моя старши пак ми мрънка, че нямало смисъл колата струвала 500 лв. била изгнила, само ще наливам пари за глупости, утре щяла да грохне и така Аз обаче все си мисля, че с малко повечко външен вид поне ще и вземе някой лев повече ако реши да я маха. Като цяло предната и задната броня, и праговете доста ми допадат от тази обява. Писах на човека да видим кво му е останало и може да взема пазарската количка. И след това остава проблема с поизгнилото купе. И да попитам има ли вариант да и сложа цяло табло с обортомер, а не външен такъв?

    Коментар


      #17
      За таблото се консултирай с valiosport знам че неговото го е сменял :P
      FIAT STILO 1.9 JTD 115hp
      FIAT TIPO 1.6 i.e 75hp
      FIAT MAREA 1.6 16V 103hp

      Коментар


        #18
        Колега купето на Типо е галванизирано и трудно гние дори в Германия. На моето бяха изгнили праговете и задните калници.Може малко да е отишло и под задната броня,но това са бели кахъри.Праговете ми ги направиха от 1,2мм ламарина за 22лв , а на задните калници се изрязва загнилото и също се кърпят(те са цели панели и може и да намериш нови в нета ако ти се занимава).Мислих,че е отишло отдоло в задната част,но като се заиграх и махнах гуменото покритие по ръбовете където няма галванизация на панелите се оказа просто ръжда и с малко шкурене и грунд нещата ще се оправят. Така ,че поогледай твоето по хубаво и ще се увериш, че дявола не е толкова черен колкото се опитват да го изкарат.

        Коментар


          #19
          Tipo гние повече от Кадет. Имам богат опит в кърпенето на стари кошници, на Т му гният даже гредите на окачването отпред, късат се гредите под багажника, а дъно и прагове са като на Жигула. Най-безсмисленото нещо е да хвърляш пари в разкрасяване на дърта увехнала курва и да си мислиш, че ще се изфукаш с нея в дискотеката. Най-много да станеш смешен.Ако можеш сам да кърпиш, китосваш и боядисваш, имаш пари и свободно време, захващай се. Ако не, купувай друга, ще спестиш пари и време.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #20
            От снимките ти не се вижда дали е изгнило а именно странично, ако външно няма ръжда мога да ти кажа къде гният тези коли и къде да погледнеш, веждите ако нямат подпухнало в задния край до стопа значи калниците са здрави, праговете се проверяват най-лесно като сложиш крика и ако не пука като я вдигаш значи е добре, отзад като надигнеш постелката на багажника гледай в края където подкалника се събира с пода там стават направо дупки, погледни и самите подкалници в горния край отвътрешната страна, друго място на което гние яко е под задната броня а отпред гние точно зад пружината защото там няма пластмасов подкалник и не е защитено, самите тампони на амостисьорите също гният и се налага смяна За външния вид го прави като моето, в гаража ми има снимки, слагаш предна броня с широкия отвор между халогените който е от халоген до халоген, прагове ако си намериш ама тея прагове са редки и трябва много търсене и постоянство за да намериш, спойлерче на петата врата оригинално или гуменото което е плътния тип или това с отвора което е на Седичивалволе, чисто червените стопове на седичи също са много яки ама такива да намериш е почти невъзможно (на самия стоп бялото където е мигача и светлината за заден е ход е затъмнено на червени лентички), решетката от седичи също е хубава но и тя е рядка, другия вариант е да сложиш новата решетка тя също е хубава, едно ниско окачване и джанти по твой вкус и колата ще стане максимално изчистена и красива За интериора ти препоръчвам да махнеш този волан и да си намериш трилъчев от фиат типо, барчето също смени, сложи цяло където касетофона стои на него и кожичка на скоростния лост, също смени таблото с такова с обортомер, на седичи е хубаво ама такова не се намира под път и над път, то е с километраж до 260 и още 5 уреда, обортомер, бензиномер, налягане на маслото, температура на маслото, и температура вода борд компютър и т.н.Ако нещо не ти е ясно питай, ще помагаме
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #21
              muns61 написа:
              Tipo гние повече от Кадет. Имам богат опит в кърпенето на стари кошници, на Т му гният даже гредите на окачването отпред, късат се гредите под багажника, а дъно и прагове са като на Жигула. Най-безсмисленото нещо е да хвърляш пари в разкрасяване на дърта увехнала курва и да си мислиш, че ще се изфукаш с нея в дискотеката. Най-много да станеш смешен.Ако можеш сам да кърпиш, китосваш и боядисваш, имаш пари и свободно време, захващай се. Ако не, купувай друга, ще спестиш пари и време.
              Гние повече от кадет... недей да се излагаш.
              Sedicivalvole (Racing Rosso)now
              GTV 2.0 (612 A)now
              E60 530D now.. hate it big time :D
              Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
              Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

              Коментар


                #22
                Външно няма никакви следи от ръжда и гниене, направо все едно излиза от завода. Мисля че праговете са поизгнили (Щом казва на хората от сервиза да внимават къде слага крика...) и ми спомена за нещо около тампоните или нещо подобно. Та щом на колегата са му оправили праговете с такава ламарина, че то аз съм супер късметко значи. Понеже работя в завод за метали, правя си програмата за Машина за плазмено рязане, и естесвтено разполагам с материал, не мисля че ще ми е такъв проблем. Относно китосването, все ще намеря някой да бутне едно рамо. А за таблото Валка, намерих тук едно табло, но е до 200 км http://prodavalnik.com/chsti-za-tipo-izgodno-i38642377 За скоростния лост направо мисля да го сменя целия и може наистина да запълня празнината с едно цяло "барче".П.С. Валка мнооооооого яки прагове, бронята ми изглежда малко обикновена, но праговете ми взеха очите.

                Коментар


                  #23
                  Рязането не е проблем,по интересно е огъването и заварката.
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #24
                    Праговете се огъват на машина.човека ми взе профила с алуминиева лентичка и след 1 или 2 дни си ги взех.Колкото до рязането и заварянето всеки занимаваш се с това знае как става.

                    Коментар


                      #25
                      Е не вярвам колегите да ми откажат за заварката то до това да опре само.

                      Коментар


                        #26
                        Всеки ентусиаст трябва сам да си извърви пътя до истината. Един на 20 става майстор.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #27
                          Проблема не е заварката, ами как ще ги напаснеш, и най-вече как ще се обработи заварката, защото точно тя гние, тази ламарина която ще му сложиш не може да изгние и след 10 години Най-добре става ако заварките се калайдисат ама надали някой ще тръгне да ги калайдисва Другия проблем е че трябва да махнеш всичко отвътре, седалки, барче, мокет Въпроса който трябва да си зададеш е струва ли си ?Праговете ти ако нямат дупки, значи са здрави и няма смисъл да ги сменяваш просто почисти ръждата и намажи с шагрен, пребоядисай ги и си готов, може да ги налееш с грунд, за да ги запазиш вътрешно от ръждата, имай предвид че по добро от оригиналното няма!
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #28
                            Valiosport написа:
                            Проблема не е заварката, ами как ще ги напаснеш, и най-вече как ще се обработи заварката, защото точно тя гние, тази ламарина която ще му сложиш не може да изгние и след 10 години Най-добре става ако заварките се калайдисат ама надали някой ще тръгне да ги калайдисва Другия проблем е че трябва да махнеш всичко отвътре, седалки, барче, мокет Въпроса който трябва да си зададеш е струва ли си ?Праговете ти ако нямат дупки, значи са здрави и няма смисъл да ги сменяваш просто почисти ръждата и намажи с шагрен, пребоядисай ги и си готов, може да ги налееш с грунд, за да ги запазиш вътрешно от ръждата, имай предвид че по добро от оригиналното няма!
                            До колкото знам праговете са доста изгнили (щом при повдигане с крик едва не е влязъл вътре...). Аз съм от Белене и ми казаха, че в Свищов имало някакъв майстор от доста години "от Бай Тошо" се занимава точно с такива работи и може да ми ги направи идеални. Само да се постопли лекичко и ще го изкарам за един тест драив до сервиза му и ще оправим работите Писах на 2-3 за табла, брони и т.н. обаче никакво задвижване все още... Ще продължава търсенето!!!Още веднъж благодаря Вальо!

                            Коментар


                              #29
                              rubara написа:
                              Valiosport написа:
                              Проблема не е заварката, ами как ще ги напаснеш, и най-вече как ще се обработи заварката, защото точно тя гние, тази ламарина която ще му сложиш не може да изгние и след 10 години Най-добре става ако заварките се калайдисат ама надали някой ще тръгне да ги калайдисва Другия проблем е че трябва да махнеш всичко отвътре, седалки, барче, мокет Въпроса който трябва да си зададеш е струва ли си ?Праговете ти ако нямат дупки, значи са здрави и няма смисъл да ги сменяваш просто почисти ръждата и намажи с шагрен, пребоядисай ги и си готов, може да ги налееш с грунд, за да ги запазиш вътрешно от ръждата, имай предвид че по добро от оригиналното няма!
                              До колкото знам праговете са доста изгнили (щом при повдигане с крик едва не е влязъл вътре...). Аз съм от Белене и ми казаха, че в Свищов имало някакъв майстор от доста години "от Бай Тошо" се занимава точно с такива работи и може да ми ги направи идеални. Само да се постопли лекичко и ще го изкарам за един тест драив до сервиза му и ще оправим работите Писах на 2-3 за табла, брони и т.н. обаче никакво задвижване все още... Ще продължава търсенето!!!Още веднъж благодаря Вальо!
                              Праг има 1бр. нов в продавалника за без пари http://prodavalnik.com/prag-za-fiat-tipo-i33478169
                              Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                              GTV 2.0 (612 A)now
                              E60 530D now.. hate it big time :D
                              Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                              Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                              Коментар


                                #30
                                rubara написа:
                                Външно няма никакви следи от ръжда и гниене, направо все едно излиза от завода. Мисля че праговете са поизгнили (Щом казва на хората от сервиза да внимават къде слага крика...) и ми спомена за нещо около тампоните или нещо подобно. Та щом на колегата са му оправили праговете с такава ламарина, че то аз съм супер късметко значи. Понеже работя в завод за метали, правя си програмата за Машина за плазмено рязане, и естесвтено разполагам с материал, не мисля че ще ми е такъв проблем. Относно китосването, все ще намеря някой да бутне едно рамо. А за таблото Валка, намерих тук едно табло, но е до 200 км http://prodavalnik.com/chsti-za-tipo-izgodno-i38642377 За скоростния лост направо мисля да го сменя целия и може наистина да запълня празнината с едно цяло "барче".П.С. Валка мнооооооого яки прагове, бронята ми изглежда малко обикновена, но праговете ми взеха очите.
                                Само не знам къде виждаш, че бронята ми е обикновенна, точно това е бронята на Седичивалволе, просто преди и бях боядисал лайстната черна, защото нямах праговете, а ето и една снимка от лятото http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...d=9149Така я виждам твойта кола, търсиш си такива брони и прагове, решетката между фаровете ще я сменям защото не ме кефи, ще слагам от фейслифтово, тази която е на колата ми съм си я правил, имам нови джанти и крило, но на снимката не са поставени, чакам да се постопли времето, вътре бях с дигитално табло и сложих табло от седичи, намислил съм и рекаро седалки да слагам, като екстри вътре имам ел. стъкла, ел. огледала, хидравлика на волана, централно, чупещ волан като повечето типота и съм поръчал спортен волан 300мм. чисто черен и максимално изчистен, който чакам в понеделник да е при мен, снимки очаквайте скоро ако успея да я отключа че е замръзнала !Между другото поръчах фланец от фиат темпра за волана, някой знае ли дали е съвместим с на типото ?Поздрави на всички
                                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                                Коментар

                                Working...
                                X