хаха и моя ми прави тука едни муцуни, но финансите са си мои! Гледам в тая обява пичагата продава наред, обаче моя старши пак ми мрънка, че нямало смисъл колата струвала 500 лв. била изгнила, само ще наливам пари за глупости, утре щяла да грохне и така Аз обаче все си мисля, че с малко повечко външен вид поне ще и вземе някой лев повече ако реши да я маха. Като цяло предната и задната броня, и праговете доста ми допадат от тази обява. Писах на човека да видим кво му е останало и може да взема пазарската количка. И след това остава проблема с поизгнилото купе. И да попитам има ли вариант да и сложа цяло табло с обортомер, а не външен такъв?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо 1988г - Съвет има ли надежда или е загубена кауза?
Collapse
X
-
Колега купето на Типо е галванизирано и трудно гние дори в Германия. На моето бяха изгнили праговете и задните калници.Може малко да е отишло и под задната броня,но това са бели кахъри.Праговете ми ги направиха от 1,2мм ламарина за 22лв , а на задните калници се изрязва загнилото и също се кърпят(те са цели панели и може и да намериш нови в нета ако ти се занимава).Мислих,че е отишло отдоло в задната част,но като се заиграх и махнах гуменото покритие по ръбовете където няма галванизация на панелите се оказа просто ръжда и с малко шкурене и грунд нещата ще се оправят. Така ,че поогледай твоето по хубаво и ще се увериш, че дявола не е толкова черен колкото се опитват да го изкарат.
Коментар
-
Tipo гние повече от Кадет. Имам богат опит в кърпенето на стари кошници, на Т му гният даже гредите на окачването отпред, късат се гредите под багажника, а дъно и прагове са като на Жигула. Най-безсмисленото нещо е да хвърляш пари в разкрасяване на дърта увехнала курва и да си мислиш, че ще се изфукаш с нея в дискотеката. Най-много да станеш смешен.Ако можеш сам да кърпиш, китосваш и боядисваш, имаш пари и свободно време, захващай се. Ако не, купувай друга, ще спестиш пари и време.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
От снимките ти не се вижда дали е изгнило а именно странично, ако външно няма ръжда мога да ти кажа къде гният тези коли и къде да погледнеш, веждите ако нямат подпухнало в задния край до стопа значи калниците са здрави, праговете се проверяват най-лесно като сложиш крика и ако не пука като я вдигаш значи е добре, отзад като надигнеш постелката на багажника гледай в края където подкалника се събира с пода там стават направо дупки, погледни и самите подкалници в горния край отвътрешната страна, друго място на което гние яко е под задната броня а отпред гние точно зад пружината защото там няма пластмасов подкалник и не е защитено, самите тампони на амостисьорите също гният и се налага смяна За външния вид го прави като моето, в гаража ми има снимки, слагаш предна броня с широкия отвор между халогените който е от халоген до халоген, прагове ако си намериш ама тея прагове са редки и трябва много търсене и постоянство за да намериш, спойлерче на петата врата оригинално или гуменото което е плътния тип или това с отвора което е на Седичивалволе, чисто червените стопове на седичи също са много яки ама такива да намериш е почти невъзможно (на самия стоп бялото където е мигача и светлината за заден е ход е затъмнено на червени лентички), решетката от седичи също е хубава но и тя е рядка, другия вариант е да сложиш новата решетка тя също е хубава, едно ниско окачване и джанти по твой вкус и колата ще стане максимално изчистена и красива За интериора ти препоръчвам да махнеш този волан и да си намериш трилъчев от фиат типо, барчето също смени, сложи цяло където касетофона стои на него и кожичка на скоростния лост, също смени таблото с такова с обортомер, на седичи е хубаво ама такова не се намира под път и над път, то е с километраж до 260 и още 5 уреда, обортомер, бензиномер, налягане на маслото, температура на маслото, и температура вода борд компютър и т.н.Ако нещо не ти е ясно питай, ще помагамеТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
muns61 написа:Tipo гние повече от Кадет. Имам богат опит в кърпенето на стари кошници, на Т му гният даже гредите на окачването отпред, късат се гредите под багажника, а дъно и прагове са като на Жигула. Най-безсмисленото нещо е да хвърляш пари в разкрасяване на дърта увехнала курва и да си мислиш, че ще се изфукаш с нея в дискотеката. Най-много да станеш смешен.Ако можеш сам да кърпиш, китосваш и боядисваш, имаш пари и свободно време, захващай се. Ако не, купувай друга, ще спестиш пари и време.Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Външно няма никакви следи от ръжда и гниене, направо все едно излиза от завода. Мисля че праговете са поизгнили (Щом казва на хората от сервиза да внимават къде слага крика...) и ми спомена за нещо около тампоните или нещо подобно. Та щом на колегата са му оправили праговете с такава ламарина, че то аз съм супер късметко значи. Понеже работя в завод за метали, правя си програмата за Машина за плазмено рязане, и естесвтено разполагам с материал, не мисля че ще ми е такъв проблем. Относно китосването, все ще намеря някой да бутне едно рамо. А за таблото Валка, намерих тук едно табло, но е до 200 км http://prodavalnik.com/chsti-za-tipo-izgodno-i38642377 За скоростния лост направо мисля да го сменя целия и може наистина да запълня празнината с едно цяло "барче".П.С. Валка мнооооооого яки прагове, бронята ми изглежда малко обикновена, но праговете ми взеха очите.
Коментар
-
Проблема не е заварката, ами как ще ги напаснеш, и най-вече как ще се обработи заварката, защото точно тя гние, тази ламарина която ще му сложиш не може да изгние и след 10 години Най-добре става ако заварките се калайдисат ама надали някой ще тръгне да ги калайдисва Другия проблем е че трябва да махнеш всичко отвътре, седалки, барче, мокет Въпроса който трябва да си зададеш е струва ли си ?Праговете ти ако нямат дупки, значи са здрави и няма смисъл да ги сменяваш просто почисти ръждата и намажи с шагрен, пребоядисай ги и си готов, може да ги налееш с грунд, за да ги запазиш вътрешно от ръждата, имай предвид че по добро от оригиналното няма!Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Проблема не е заварката, ами как ще ги напаснеш, и най-вече как ще се обработи заварката, защото точно тя гние, тази ламарина която ще му сложиш не може да изгние и след 10 години Най-добре става ако заварките се калайдисат ама надали някой ще тръгне да ги калайдисва Другия проблем е че трябва да махнеш всичко отвътре, седалки, барче, мокет Въпроса който трябва да си зададеш е струва ли си ?Праговете ти ако нямат дупки, значи са здрави и няма смисъл да ги сменяваш просто почисти ръждата и намажи с шагрен, пребоядисай ги и си готов, може да ги налееш с грунд, за да ги запазиш вътрешно от ръждата, имай предвид че по добро от оригиналното няма!
Коментар
-
rubara написа:Valiosport написа:Проблема не е заварката, ами как ще ги напаснеш, и най-вече как ще се обработи заварката, защото точно тя гние, тази ламарина която ще му сложиш не може да изгние и след 10 години Най-добре става ако заварките се калайдисат ама надали някой ще тръгне да ги калайдисва Другия проблем е че трябва да махнеш всичко отвътре, седалки, барче, мокет Въпроса който трябва да си зададеш е струва ли си ?Праговете ти ако нямат дупки, значи са здрави и няма смисъл да ги сменяваш просто почисти ръждата и намажи с шагрен, пребоядисай ги и си готов, може да ги налееш с грунд, за да ги запазиш вътрешно от ръждата, имай предвид че по добро от оригиналното няма!Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
rubara написа:Външно няма никакви следи от ръжда и гниене, направо все едно излиза от завода. Мисля че праговете са поизгнили (Щом казва на хората от сервиза да внимават къде слага крика...) и ми спомена за нещо около тампоните или нещо подобно. Та щом на колегата са му оправили праговете с такава ламарина, че то аз съм супер късметко значи. Понеже работя в завод за метали, правя си програмата за Машина за плазмено рязане, и естесвтено разполагам с материал, не мисля че ще ми е такъв проблем. Относно китосването, все ще намеря някой да бутне едно рамо. А за таблото Валка, намерих тук едно табло, но е до 200 км http://prodavalnik.com/chsti-za-tipo-izgodno-i38642377 За скоростния лост направо мисля да го сменя целия и може наистина да запълня празнината с едно цяло "барче".П.С. Валка мнооооооого яки прагове, бронята ми изглежда малко обикновена, но праговете ми взеха очите.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар