ако искаш решетка от седичи щи дам жокер и да фланеца ще стане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо 1988г - Съвет има ли надежда или е загубена кауза?
Collapse
X
-
_power_ написа:ако искаш решетка от седичи щи дам жокер и да фланеца ще станеТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Волана е вече при мен, заедно с фланеца който пише, че е за типо/темпра, само да видим кога ще намеря време и най-вече кога ще стане плюс температурата навън, за да ми размръзи колата...Сега е момента някой по запознат да каже, дали ще имам проблем с изключването на мигачите при изправяне на волана, какво по точно трябва да има на фланеца за какви чопове да гледам ? Ето и две снимки отпреди малко, харесва ми формата и най-вече че е 300мм. по малък не мамерих, само да видим дали ще е проблем да се кара с толкова малъкТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Ако не е самоделка фланеца или не е някой супер ментелив трябва да ти изключва мигачите...можеше и отзад да му удариш една снимка да го погледнем.От това дали ще ти изключват мигачите зависи и монтажа също,така че като го слагаш трябва да гледаш да уцелиш положението на фланеца.При мен изключва,но волана не се заключва...и по-добре деEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
280мм. си търсех и не намерих на нито едно място толкова малък, но преди това бях чел че има такъв, но още не съм срещал по сайтовете никъде...Ако колата е с хидравлика не ми се вярва да се усети разлика, имам един приятел, няма да казвам с каква кола, е с такова воланче и с широки гуми, дори хидравлика няма, с обикновенна механична рейка и си кара без проблеми, даже казва че се върти лесно Идеята е визуално да изглежда по добре, не вярвам да усетя разлика освен, че не съм свикнал с по малък размерТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:280мм. си търсех и не намерих на нито едно място толкова малък, но преди това бях чел че има такъв, но още не съм срещал по сайтовете никъде...Ако колата е с хидравлика не ми се вярва да се усети разлика, имам един приятел, няма да казвам с каква кола, е с такова воланче и с широки гуми, дори хидравлика няма, с обикновенна механична рейка и си кара без проблеми, даже казва че се върти лесно Идеята е визуално да изглежда по добре, не вярвам да усетя разлика освен, че не съм свикнал с по малък размерSedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
_power_ написа:Valiosport написа:280мм. си търсех и не намерих на нито едно място толкова малък, но преди това бях чел че има такъв, но още не съм срещал по сайтовете никъде...Ако колата е с хидравлика не ми се вярва да се усети разлика, имам един приятел, няма да казвам с каква кола, е с такова воланче и с широки гуми, дори хидравлика няма, с обикновенна механична рейка и си кара без проблеми, даже казва че се върти лесно Идеята е визуално да изглежда по добре, не вярвам да усетя разлика освен, че не съм свикнал с по малък размерТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:_power_ написа:Valiosport написа:280мм. си търсех и не намерих на нито едно място толкова малък, но преди това бях чел че има такъв, но още не съм срещал по сайтовете никъде...Ако колата е с хидравлика не ми се вярва да се усети разлика, имам един приятел, няма да казвам с каква кола, е с такова воланче и с широки гуми, дори хидравлика няма, с обикновенна механична рейка и си кара без проблеми, даже казва че се върти лесно Идеята е визуално да изглежда по добре, не вярвам да усетя разлика освен, че не съм свикнал с по малък размерSedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Има значение как ще го сложиш фланеца.Ако не е сложен правилно при десен мигач може да ти сработва изключването чак след навиване от порядъка на почти оборот и връщане,а ляв и при най-лекото чукване на волана вляво и връщане с 1см. назад...както и обратното.Като свалиш оригиналния ще се ориентираш как да наместиш пластмасата за изключването и как да сложиш фланеца,за да работи горе долу еднакво и при завиване в двете посоки.Този фланец ми изглежда като моя.В тоя прорез влиза чопа за мигачитеEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
white_shark написа:Има значение как ще го сложиш фланеца.Ако не е сложен правилно при десен мигач може да ти сработва изключването чак след навиване от порядъка на почти оборот и връщане,а ляв и при най-лекото чукване на волана вляво и връщане с 1см. назад...както и обратното.Като свалиш оригиналния ще се ориентираш как да наместиш пластмасата за изключването и как да сложиш фланеца,за да работи горе долу еднакво и при завиване в двете посоки.Този фланец ми изглежда като моя.В тоя прорез влиза чопа за мигачитеТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар