Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за механизъм на ръчна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за механизъм на ръчна

    Снощи ръчната ми олекна значително помислих си че се е скъсало жилото, няколко завоя ги взех с ръчна и абс=ът започна да ми връща дори при едва натиснат педал, без прочина, след това светна и спря да работи, днес погледнах жилото е здраво, грешката на абсът е в задно десно колело(което и спря да спира на ръчна)направих си 1 лог на абс-а на задно десно колело ту отчита скорост ту не...Свалих барабанът и гривната на абс-а беше износена от лостчето за което се хваща жилото на ръчната - при опъната ръчна опира в гривната на абс-а.Въпросът ми е è немога да разбера какво е станало за да започне така да опира и защо спря да спира това колело, свалях накладките има феродо доста, няма нищо счупено, одължих леко лостèто(отгоре което е) и сега г/д държи колелото но нее като преди и пак опира в гривната.на първата снимка се вижда как е износена гривната , а на втората се вижда как се опира лсотèто в нея.

    #2
    На свален барабан е нормално да разпъват много накладките защото няма къде да опре за рамо ( в случая това рамо е монтирания барабан) което и да го ограничи в хода. Пробвай като свалиш барабана на завиеш саморегулиращия механизъм почти докрай без да го стягаш за да може да разпъне след това. Огледай нещо счупено,разместено да няма по накладките и пробвай пак.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      На свален барабан е нормално да разпъват много накладките защото няма къде да опре за рамо ( в случая това рамо е монтирания барабан) което и да го ограничи в хода. Пробвай като свалиш барабана на завиеш саморегулиращия механизъм почти докрай без да го стягаш за да може да разпъне след това. Огледай нещо счупено,разместено да няма по накладките и пробвай пак.
      не си ме разбрал колега, до вчера вечерта всички си беше наред по колата докато не спря да лови ръчната като хората, дори на сложен барабан пак лостчето опира в грвината на абс=а - вижда се през тапата отзад. въпросът ми е какво може да сее поебало за да се стигне дотам?Добавям и логът на абс-ът(разархивирайте)

      Коментар


        #4
        слет прочитане на всички теми свързани с задните накладки разбрах какво е положението и какво се случва вчера явно ми е ипуснал механизма за автоматично регулиране и от там сее случило така, сега я реголирах както пише във темите (със спирачка и ръчна) и сега държи но не като до вчера утре пак ще го сваля исчистя и смажа, и ще пиша какво е положиението притеснява ме единствено да не опира пак лостчето в гривната понеже и нова главина ще слагам, че сега съм спрял принудително абс-а че постоянно ми връща и е неприятно

        Коментар


          #5
          Или саморегулиращия механизъм е аут или си прекалил с опъването на жилата от гайката до лоста...
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            eh4ev07 написа:
            Или саморегулиращия механизъм е аут или си прекалил с опъването на жилата от гайката до лоста...
            не съм ги пипал от гайката ръчната до преди няколко месеца ковеше на 1вият зъб, до онзи ден беше на 2рият, отзад съм с наклатки на 20к км.

            Коментар


              #7
              отпуснах я от гайката на ръчната и исчистих механизма озад, смазах го, развих го така че да влиза барабанът плътно по накладките с лека стегнатост(ръбът му отдавна съм го разкарал) сега няма проблем и не опира в главината, остава само главина да си взема.

              Коментар


                #8
                misho_ написа:
                отпуснах я от гайката на ръчната и исчистих механизма озад, смазах го, развих го така че да влиза барабанът плътно по накладките с лека стегнатост(ръбът му отдавна съм го разкарал) сега няма проблем и не опира в главината, остава само главина да си взема.
                Добре си направил, но трябва и на двете колела да направиш тази процедура, защото ако другото колело е било в същото положение (почти да опира в главината), сега е станало хлабаво и пак ръчната ще лови доста горе.
                FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                Коментар


                  #9
                  marmil написа:
                  misho_ написа:
                  отпуснах я от гайката на ръчната и исчистих механизма озад, смазах го, развих го така че да влиза барабанът плътно по накладките с лека стегнатост(ръбът му отдавна съм го разкарал) сега няма проблем и не опира в главината, остава само главина да си взема.
                  Добре си направил, но трябва и на двете колела да направиш тази процедура, защото ако другото колело е било в същото положение (почти да опира в главината), сега е станало хлабаво и пак ръчната ще лови доста горе.
                  с другото нямах проблем и се регулира само за 1 вечер каране, сега ръчната на 1вия зъб кове, иначе като го бях направил само дясното ми хващаше на 2/3ти зъб. сега пак мисля още малко да отпусна от гайката, че ми е и малко твърда.

                  Коментар

                  Working...
                  X