Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на заден мост Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    подкрепям ,че тампоните на моста са доста здрави и надали ще са за смяна,но за лагерите-какво искате,вече водя статистика,при която виждам,че лагерите заминават между 300 и 330 000км,това на 90пр от колите и те си заминават,повече от влизащата вода.какво повече искате,какво да кажат гоууфовете с онези шибани и гадни тампони

    Коментар


      #17
      практиката ми показва,че тези лагери си заминават между 300 и 330 000км,също е вярно че тампони,почти никога не се сменят,просто защото са пословично здрави.колко повече искате да издържат тези лагери и какво да кажат гоууууфовете с ония гадни за смяна, късащи и бързо свършващи тампони на задния мост

      Коментар


        #18
        Ко речи? :DМоята мара е на 14 години 270к км и тампоните са заминали...Ма тя става за учебник... Няма проблем във форума, който да го няма и при нея :D
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #19
          M5kov написа:
          Ко речи? :DМоята мара е на 14 години 270к км и тампоните са заминали...Ма тя става за учебник... Няма проблем във форума, който да го няма и при нея :D
          Ти ко речи Знаеш за какво ти го казвам, нали? Тъпото е че тези тампони с много зор се вадят и с още по голям зор се набиват, една туба веро си е заминала със сигурност.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа:
            Ти ко речи Знаеш за какво ти го казвам, нали?
            Пояснение:На оригиналния ми, счупен през средата мост са заминали тампоните (и 4те), а носачите май ще излязат здрави Хич не е рядкост да ти се разбият тампоните ми е мисълта
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              Именно заради това ти бях казал като сваляте моста да подмениш и тампоните му.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Аз нескъсан или несмачкан тампон не сменям! По-добре като се разхлопа да сваля моста пак, отлколкото да се мъча да избивам тампоните. Иначе типото е с леко купе особено отзад и този проблем е малко вероятен.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #23
                  S_BANKOV написа:
                  Именно заради това ти бях казал като сваляте моста да подмениш и тампоните му.
                  Ти каза, ама нямаше как да извадя още 80 лв. за тампони и така остана... Иначе колегата може да тества моста за разбити тампони като спре малко по-рязко - чува се специфично и ясно прихлопване на задницата.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    практиката ми показва,че тези лагери си заминават между 300 и 330 000км,също е вярно че тампони,почти никога не се сменят,просто защото са пословично здрави.колко повече искате да издържат тези лагери и какво да кажат гоууууфовете с ония гадни за смяна, късащи и бързо свършващи тампони на задния мост
                    Не знам за твоята практика, ама колата ми е на 231 000 реални километра и лагерите са за смяна, тампоните мисля, че са за смяна, че от лявата страна сякаш нещо е подлагано, или се скъсало и аз не знам, иначе няма клопане моста, но десния носач направо се мести като вдигна гумата...
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #25
                      ти как ги установи тези 231 000км,или каквото пише на километража.за тампоните,това че се е случило веднъж,въобще не значи че е така винаги.иначе зависи и малко от експлоатацията и товаренето,това за тампоните

                      Коментар


                        #26
                        ivel написа:
                        ти как ги установи тези 231 000км,или каквото пише на километража.за тампоните,това че се е случило веднъж,въобще не значи че е така винаги.иначе зависи и малко от експлоатацията и товаренето,това за тампоните
                        Електронния килоемтраж превърта на 199 999 километра и в момента ми показва 30 000 и няколко хиледи никой няма да ти върне километража да показва 10 000, сам може да пресметнеш, плюс това имам сервизна книжка на коя дата е влизала за обслужване в Германия и на колко килоемтра е била колата до еди коя си дата Иначе карам с табло от Седичи което в момента показва 225 000 така че долу горе показанията са реални като се има предвид че седичито от което го взех е с 2-3 години по ново от моя фиат
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #27
                          още не съм срещал на толкова малко километри изпърдяни лагери,но факта че е от германия ,малко или много накляня везните да ти повярвам.там климата е влажен и не прощава на лагерите,всичко става в ръжда и резултата е налице

                          Коментар


                            #28
                            При спортните пружини и амортесиори окачването се скапва доста по бързичко от нормалното.
                            Fiat Tipo
                            Corsa b комби !

                            Коментар

                            Working...
                            X