Преди време си взех за стилото дискове от "спортната" серия на Steinhof (вентилирани и перфорирани) и обикновените им накладки при смяната им направих и профилактика на спирачната система и смяна на спирачната течност. Като цяло съм доста доволен. Няма свирене няма нищо и колата спира доста добре. След 35000км горе долу обаче накладките вече са към своя край и мисля до седмица някъде да ги сменя. Сега разгледах вариантите и съм си харесал "спортните" накладки пак на Steinhof. Понеже из форума има мнения за тази марка, но повечето не са подкрепени от опит, а от слухове и лични мнения бих искал коментар от някой който кара с такива накладки. Доволен ли е? Има ли вероятност като са студени да спират по трудно и каква всъщност е разликата между спортните и обикновените?? Моля не ми препоръчвайте Ferodo. Знам, че са добри, но имам познати които имаха преди време магазини за авточасти и от тях знам за тоновете ментета които се предлагат и определено не ми се рискува. За ТРВ не знам почти нищо освен, че чат пат ги хвалят. PS. Слагам спортни в кавички понеже ми е ясно, че все пак не са професионални, а по-скоро аматьорски на тема спорт. И все пак не ми се дават повече от 80лв за хубави накладки така, че варианти на наистина спортни за по 150-200лв не ме устройват.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Накладки Steinhof Sport
Collapse
X
-
Колега между "спортни" и рейсинг накладки има голяма разлика.Първите както сам можеш да се досетиш са по-скоро нормални накладки, но по-висок клас.Лични впечатления не мога да споделя обаче!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
xctr написа:Колега между "спортни" и рейсинг накладки има голяма разлика.Първите както сам можеш да се досетиш са по-скоро нормални накладки, но по-висок клас.Лични впечатления не мога да споделя обаче!Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
"Спортните" се очаква да спират по-добре от нормалните. Но дали това ще е така зависи много от качеството на самите накладки.Рейсинговите трябва да позагреят за да спират ефективно. Но загреят ли спира "като" влак!! Един||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:"Спортните" се очаква да спират по-добре от нормалните. Но дали това ще е така зависи много от качеството на самите накладки.Рейсинговите трябва да позагреят за да спират ефективно. Но загреят ли спира "като" влак!! ЕдинRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Ами те си свирят доста, но поне е оправдано. Но все пак това не са накладки за ежедневна употреба и едва ли ще намериш такива от нормалните магазини.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Ами те си свирят доста, но поне е оправдано. Но все пак това не са накладки за ежедневна употреба и едва ли ще намериш такива от нормалните магазини.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При мене EBC Yellowstuff (една от най-високите серии като качество) и държащи до 900градуса няма никакви драми със спирането при абсолютно студени дискове/накладки- спират си като всяко нормално АТЕ или Текстар. Като загреят обаче разликата е .... достатъчно голяма. Свирене при мен с EBC-то няма. Конкретно по твоя въпрос- чудех се преди време за въпросните Steinhof Racing ,даже писах на половината им отдел в Полша и само една госпожа се опита да ме пита какви количества ще поръчвам, аз я питах какви характеристики имат накладките- до каква температура, какъв е коефициента им на триене и т.н като отговора беше ,че било много секретно но били все хубавки съставки. На въпроса ми защо всички премиум марки споделят и се гордеят с характеристиките на накладките си не получих отговор и явно ми се разсърди, та това ме и отказа от толкова хвалените им накладки. По-скоро намери някой с хубава отстъпка да ти вземе едни Ате (Галфер вътре в кутията) и ще си доволен със сигурност повече отколкото Стейнхофа.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
В крайна сметка сложих BREMBO! За сега усещам сериозна разлика... след около 100км каране спира доста по-лесно и бързо и с по-малко усилие...благодаря на отзовалите се зА избора ПС. Лошото е, че като свалиха гумите и огледах дисковете...имат малки пукнатини около дупките (дисковете са вентилирани и дупчени) Steinhof Sport...Незнам дали е нормално...износването им е много малко и равномерно но тези пукнатини ме притесняват...ПС2. Майстора след като ми огледа колата из основи...(той е същия който ми сменя и водния радиатор и демпферната шайба)...изяви сериозно желание да му я продам Да ама нъц...не я давамRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
emzo написа:Airfan написа:Ferodo FDB още позната като Premier и няма да свири, а ще спира много добре. АТЕ също са отличен избор без изброените по-горе дефекти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар