Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Накладки Steinhof Sport

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Накладки Steinhof Sport

    Преди време си взех за стилото дискове от "спортната" серия на Steinhof (вентилирани и перфорирани) и обикновените им накладки при смяната им направих и профилактика на спирачната система и смяна на спирачната течност. Като цяло съм доста доволен. Няма свирене няма нищо и колата спира доста добре. След 35000км горе долу обаче накладките вече са към своя край и мисля до седмица някъде да ги сменя. Сега разгледах вариантите и съм си харесал "спортните" накладки пак на Steinhof. Понеже из форума има мнения за тази марка, но повечето не са подкрепени от опит, а от слухове и лични мнения бих искал коментар от някой който кара с такива накладки. Доволен ли е? Има ли вероятност като са студени да спират по трудно и каква всъщност е разликата между спортните и обикновените?? Моля не ми препоръчвайте Ferodo. Знам, че са добри, но имам познати които имаха преди време магазини за авточасти и от тях знам за тоновете ментета които се предлагат и определено не ми се рискува. За ТРВ не знам почти нищо освен, че чат пат ги хвалят. PS. Слагам спортни в кавички понеже ми е ясно, че все пак не са професионални, а по-скоро аматьорски на тема спорт. И все пак не ми се дават повече от 80лв за хубави накладки така, че варианти на наистина спортни за по 150-200лв не ме устройват.
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    #2
    Колега между "спортни" и рейсинг накладки има голяма разлика.Първите както сам можеш да се досетиш са по-скоро нормални накладки, но по-висок клас.Лични впечатления не мога да споделя обаче!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      xctr написа:
      Колега между "спортни" и рейсинг накладки има голяма разлика.Първите както сам можеш да се досетиш са по-скоро нормални накладки, но по-висок клас.Лични впечатления не мога да споделя обаче!
      Точно разликата ми е интересно каква е?? Какво ще е по различно в спирането на колата?
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        "Спортните" се очаква да спират по-добре от нормалните. Но дали това ще е така зависи много от качеството на самите накладки.Рейсинговите трябва да позагреят за да спират ефективно. Но загреят ли спира "като" влак!! Един
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          xctr написа:
          "Спортните" се очаква да спират по-добре от нормалните. Но дали това ще е така зависи много от качеството на самите накладки.Рейсинговите трябва да позагреят за да спират ефективно. Но загреят ли спира "като" влак!! Един
          Надявам се под спира като влак да нямаш в предвид звука който издава влака като спира ))) а че спират много добре
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            Ами те си свирят доста, но поне е оправдано. Но все пак това не са накладки за ежедневна употреба и едва ли ще намериш такива от нормалните магазини.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              xctr написа:
              Ами те си свирят доста, но поне е оправдано. Но все пак това не са накладки за ежедневна употреба и едва ли ще намериш такива от нормалните магазини.
              Абсолютно, мое мнение е че не са подходящи за ежедневна употреба поради факта започват да функционират като хората едва след достигане на определена температура. Карал съм с такива накладки на Косьо/ мир на ламарините му/, спирането беше отвратително в началото, а и свършваха за норматив, но дали заради меките накладки или заради дисковете незнам, просто 10х.км садизъм и са чао.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Мисли за 300+мм апарати , дискове и накладки
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  При мене EBC Yellowstuff (една от най-високите серии като качество) и държащи до 900градуса няма никакви драми със спирането при абсолютно студени дискове/накладки- спират си като всяко нормално АТЕ или Текстар. Като загреят обаче разликата е .... достатъчно голяма. Свирене при мен с EBC-то няма. Конкретно по твоя въпрос- чудех се преди време за въпросните Steinhof Racing ,даже писах на половината им отдел в Полша и само една госпожа се опита да ме пита какви количества ще поръчвам, аз я питах какви характеристики имат накладките- до каква температура, какъв е коефициента им на триене и т.н като отговора беше ,че било много секретно но били все хубавки съставки. На въпроса ми защо всички премиум марки споделят и се гордеят с характеристиките на накладките си не получих отговор и явно ми се разсърди, та това ме и отказа от толкова хвалените им накладки. По-скоро намери някой с хубава отстъпка да ти вземе едни Ате (Галфер вътре в кутията) и ще си доволен със сигурност повече отколкото Стейнхофа.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    В крайна сметка сложих BREMBO! За сега усещам сериозна разлика... след около 100км каране спира доста по-лесно и бързо и с по-малко усилие...благодаря на отзовалите се зА избора ПС. Лошото е, че като свалиха гумите и огледах дисковете...имат малки пукнатини около дупките (дисковете са вентилирани и дупчени) Steinhof Sport...Незнам дали е нормално...износването им е много малко и равномерно но тези пукнатини ме притесняват...ПС2. Майстора след като ми огледа колата из основи...(той е същия който ми сменя и водния радиатор и демпферната шайба)...изяви сериозно желание да му я продам Да ама нъц...не я давам
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      #11
                      Kaто почнат да свирят ще ъпнеш пак темата.Брембо и текстар - НИКОГА повече.Нахендрих се аз - 5 автомобила с тях и всичките до един скърцат като локомотиви.....
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        с интерес следя темата защото и аз се чудя вече какви накладки да слагам.повечето свирят,а тези дето не свирят са евтините-тръстинг,но пък за 15-20 000 са на желязо.мисля да пробвам със steinhof,пък каквото ще да става

                        Коментар


                          #13
                          Ferodo FDB още позната като Premier и няма да свири, а ще спира много добре. АТЕ също са отличен избор без изброените по-горе дефекти.

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            Ferodo FDB още позната като Premier и няма да свири, а ще спира много добре. АТЕ също са отличен избор без изброените по-горе дефекти.
                            Ate трудно намирам, т.е. Галфер.За момента лидери ми остават Валео и TRW от "простите" накладки.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Airfan написа:
                              Ferodo FDB още позната като Premier и няма да свири, а ще спира много добре. АТЕ също са отличен избор без изброените по-горе дефекти.
                              Ate трудно намирам, т.е. Галфер.За момента лидери ми остават Валео и TRW от "простите" накладки.
                              Има, но на пазарна цена. Ти търсиш с голямо намаление и за това ти е по-трудно вероятно?

                              Коментар

                              Working...
                              X