Здравейте,имам Фиат мареа, като карам и минавам по неравности леки дупки и ми чука предницата все едно на желязо. Носачите са ми здрави/тампоните на тях също/, амортисьори нови, биалети сменени и пак чука. Тампоните с лагера на макферсона не е сменян но не го усещам там да чука а долу ниско , тампоните на стабилизиращата щанга не ги знам как са но ми казаха че е невъзможно от там да е проблема. Сега пак е на спявка при нов майстор на оглед и дано да открие къде е тропането и т.н. Сменям и подгревна свещ или 2 незнам колко са дали фира със старите който са здрави. Тази предница ме побърква направо. От Велико Търново съм но няма читави майстори тука
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
чука ми предницата
Collapse
X
-
Сменям ги и двата едновременно, пускат колата долу и пак си чука като преди това. Насочиха ме към точния човек в града и ще се чуя с него утре. Един познат ми каза че проблема е бил в тампоните и лагера на макферсона и тампончетата на стабилизиращата щанга. Хайде пак с още по 40 лева за тях на страна.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
И аз мислих че са тампони или лагерчетата.Но след като свалих всичко на земята видях че не е от там. Лагера го погледнах бегло и видях че може да се подменя и едва ли да струва повече от 3-4 лева. А стабилизиращата щанга лесно може да се откачи от двете страни и да се пробва дали е от нея. Иначе и моите амортесьори бяха нови. Работят нормално но само при много малък ход 1-2мм се чува това тропане.
Коментар
-
И аз подкрепям за тропане при малък ход на амортисьорите. Това го срещам при различни автомобили - преди при Бравата, сега и при Пунтото, също и на служебните. Това се случва като се возиш сам без товар в колата, когато тежестта върху окачването е малка и амортисьора има възможност да прави по-малки ходове. При натоварена кола и при коли, които са значително по-тежки /бившето ми комби W202/ такъв звук няма. При по-тежките коли съм забелязал и друга особеност сменяйки миналата седмица долният шарнир на W202 на комшията - заради тежестта на колата върху окачването напълно разбития шарнир със скъсан маншон не издава никакви звуци, както ако беше толкова разбит на Фиата. Така си караш и си мислиш "Егати, тия коли много здрави, а като я разглобиш..."Спирачните апарати дрънчат по различен начин, но колегата трябва да каже какъв е точно звука. Там освен, че дразни самият звук друг проблем няма.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар