Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

чука ми предницата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    чука ми предницата

    Здравейте,имам Фиат мареа, като карам и минавам по неравности леки дупки и ми чука предницата все едно на желязо. Носачите са ми здрави/тампоните на тях също/, амортисьори нови, биалети сменени и пак чука. Тампоните с лагера на макферсона не е сменян но не го усещам там да чука а долу ниско , тампоните на стабилизиращата щанга не ги знам как са но ми казаха че е невъзможно от там да е проблема. Сега пак е на спявка при нов майстор на оглед и дано да открие къде е тропането и т.н. Сменям и подгревна свещ или 2 незнам колко са дали фира със старите който са здрави. Тази предница ме побърква направо. От Велико Търново съм но няма читави майстори тука
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    #2
    Е, няма - колегата Stenli е форумен човек, ще ти окаже съдействие, свържи се с него на лични.
    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

    Коментар


      #3
      Същия проблем който реших в петък. Проблемен се оказа амортесьора. При малък ход тоест минимални неравности на пътя пука нещо в него все едно удря на метал но иначе си работи. След смяната се оказа че и другия е тръгнал по тоя път. И нищо чудно и двата са купувани нови заедно.
      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


      http://vbox7.com/play:124bedab

      Коментар


        #4
        Сменям ги и двата едновременно, пускат колата долу и пак си чука като преди това. Насочиха ме към точния човек в града и ще се чуя с него утре. Един познат ми каза че проблема е бил в тампоните и лагера на макферсона и тампончетата на стабилизиращата щанга. Хайде пак с още по 40 лева за тях на страна.
        Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
        харчи: DOSTA

        Коментар


          #5
          Колега,да не те плаша, но мисля че тампони макфърсон, предни амортесьори са по ~50лв бр
          ...хладилник, карам хладилник...

          Коментар


            #6
            И аз мислих че са тампони или лагерчетата.Но след като свалих всичко на земята видях че не е от там. Лагера го погледнах бегло и видях че може да се подменя и едва ли да струва повече от 3-4 лева. А стабилизиращата щанга лесно може да се откачи от двете страни и да се пробва дали е от нея. Иначе и моите амортесьори бяха нови. Работят нормално но само при много малък ход 1-2мм се чува това тропане.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #7
              накладките ти имат ли пружини

              Коментар


                #8
                И аз подкрепям за тропане при малък ход на амортисьорите. Това го срещам при различни автомобили - преди при Бравата, сега и при Пунтото, също и на служебните. Това се случва като се возиш сам без товар в колата, когато тежестта върху окачването е малка и амортисьора има възможност да прави по-малки ходове. При натоварена кола и при коли, които са значително по-тежки /бившето ми комби W202/ такъв звук няма. При по-тежките коли съм забелязал и друга особеност сменяйки миналата седмица долният шарнир на W202 на комшията - заради тежестта на колата върху окачването напълно разбития шарнир със скъсан маншон не издава никакви звуци, както ако беше толкова разбит на Фиата. Така си караш и си мислиш "Егати, тия коли много здрави, а като я разглобиш..."Спирачните апарати дрънчат по различен начин, но колегата трябва да каже какъв е точно звука. Там освен, че дразни самият звук друг проблем няма.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар

                Working...
                X