Здравейте колеги, имам нужда от съвет.Колата е браво ЖТД105, което в момента е около 170 конски сили и спирачните дискове са за смяна(единия е крив и си блъска), както и една от чельостите е крива и ще трябва да търся друга.Идеята е дали да не взема едни апарати от ХГТ и да взема нови дискове 284 и т.н. или да мина по-евтино и да си остана на 257. Необичам да давам пари на вятъра.Та до каква степен ще се усети разлика в спирането, като ще се сменят само предните и дали зи заслужава манипулацията? Колата няма АБС.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заслужава ли си преминаването от 257 спирачен диск към 284
Collapse
X
-
pi4_s_bravo написа:Това с минаването на 284мм дискове го мислиха други хора и нещо не се получаваше заради отворите за апаратите на шенкела. Общо взето това трябва да те притеснява- паснат ли отворите за апаратите, другото е лесно.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Ами колегата Airfan е с JTD и на него не паснаха апаратите за 284мм диск, на Алфа 145/145 става ,ама там шенкела май е малко по-различен или както му викат "големия шенкел" .Най-лесно е да премериш разстоянието от център до център на отворите за апарата и да ги сравниш с размерите на отворите на апаратите за 284мм дискове, пък тогава го мисли кой вариант да избереш.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Благодаря на отзовалите се Колегата Airfan изчерпа темата, сега видях и в епер, че шенкела на 2.4 е различен от на 1.9 Нямам намерение да подменям цялата предница, просто ще са неоправдани средства. Идеята е с не много средства да си направя ежедневка за кеф Емзо зимата нежно с газта и такаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар