Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 115h 1.9 Предницата тресе (ляво-дясно) при 110km/h

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 115h 1.9 Предницата тресе (ляво-дясно) при 110km/h

    Привет колеги,имам следния проблем: при скорост от около 100-120км (в този интервал) когато подавам газ и колата трудно набира и тресе ляво-дясно.В момента в който стигна нас 120кв. Всичко е супер. Тресенето го няма и колата си има мощност.същото е и под 100км/ч - никакви забележки.Пробвах когато е изключена от скорост при 110 не тресе. В момента в който подам газ започва.Тресе при нанагорнища и равен път с 4-ма човека в нея. Не тресе при надолнище пак със скорост 110км. и подаване на газ.Разбирам че когато има натоварване в двигателя - тогава се случва. Може и да греша.Някой имал ли е такива драми?Не е от криви джанти - знам как тресе тогава волана. Тук тресе от към двигателя като бута ляво-дясно.

    #2
    Проверете вътрешните карета - по обясненията симптомите водят натам
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Изглежда, че не е свързано с двигателя, затова местя темата в раздела за окачване. Провери дали го прави на различни предавки, при различни обороти, а също и на място, като вдигнеш обороти като за 100-120 км/ч на предавката, на която ти прави проблема, за да разбереш дали може да има нещо общо двигателя и евентуална неравномерна работа и някакъв резонанс при него.

      Коментар


        #4
        Ако и на 3та и 4та го прави - везните накланят много към това, което Енчо ти е казал
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Прави го и на 4-та при тази скорост 100-120 като при 110 се усеща най много. На 3-та не съм пробвал. В момента в който изключа от скорост - треперенето изчезва.Намалява когато пусна педала на газта и се увеличава при натискането му (100-120km/h)Днес на магистралата над 130 - абсолютно изчезва и става тиха и нетрепереща.Не съм забелязал промяна в шума на двигателя, по-скоро като че ли няма мощност за 5-6 секунди и вдига по-вавно скоростта.Неприятно е защото клати цялата предница (не волана). Говоря не за завиване ляво-дясно а по-скорокато биене - прилича ми на пералня пусната на центрофуга.

          Коментар


            #6
            Здравей колега. Като купувах стилото ми миналата година я пробвах и не се усети нищо. После давам на един приятел да я пробва и се качваме 3 човека в колата. На 4-та при подаване на газ около 90 км/ч почва да друса и да шава и както при тебе - на 120 изчезва. При мен беше вътрешно дясно каре. Майстора каза , че навременната смяна ми спестило подмяната и на чашката. Така че не отлагай , а иди да я видят и ако и при теб е карето поне чашката да отървеш ако не се е прецакала вече (дано да не се е прецакала).
            Stilo 120 / 06'

            Коментар


              #7
              Благодаря колеги, ще проверя каретата. Мерси за насоките

              Коментар


                #8
                Полуоска е според мен. Аз имах подобен проблем само че като съм сам в колата от 120 до 140 го има това тресене а като съм с повече хора започваше от 80 90 зависи колко е натоварена.

                Коментар


                  #9
                  eh4ev07 написа:
                  Проверете вътрешните карета - по обясненията симптомите водят натам
                  аз имах същия проблемсмених ляво вътрешно каре(с полуоската, на старо) и почти изчезна...сега мисля да сменя и двата трипода с нови и да видим дали ще изчезне това тресене напълно
                  '02 Stilo 1.9JTD 115
                  '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
                  '01/03 KTM 525 EXC(SX)

                  Коментар


                    #10
                    Не е лошо и колегата herkulles да вземе да напише какво се е случило - дали е проверил дали е вътрешно каре и как е оправил проблема... Нали затова е форума - да се учим от проблемите на всички ни.

                    Коментар


                      #11
                      да... малко се позабавих с ходенето при майстора, затова не съм писал.В неделя обаче бях при него и се оказа точно това.Дясно вътрешно каре.Оставил съм му колата - ще пиша като имам повече инфо.

                      Коментар


                        #12
                        Привет отново,това което ми показа майстора е че едният лъч на трипода се е прецакал, от където идват и вибрациите.Смени цялата полоска с такава втора ръка - 120лв. от италианеца.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Не само единия лъч е износен колега а и трите лагера външно са износени.Като нови те са със сферична форма а при теб почти са се изправили.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            Само незнам защо си сменял цялата полуоска...като само този "трипод" със маншоните и т.н. е да речем макс 70лв...чисто нов...да не кажа, че самия "трипод" е около 40лв...+ - има и за по ~22-3лв..
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #15
                              Защото се доверявам на майстора. Той търси и се занимава. Аз съм ок с избора му.

                              Коментар

                              Working...
                              X