Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Носач от Стило със сменяем шарнир на Стило с носач без?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здравейте пак. Първо искам да кажа,че ако знам ,че шарнира ми е издал багажа , то ако ще да е 200 лв ще го сменя или пък изобщо няма да карам тази кола понеже най-малкото нещо,което искам е да изложа на риск себе си , близките си или някои друг на пътя. Споменах , че съм сменил накрайници и биалетки и естествено майстора ме прати на стенд. Каза също да огледа ходовата част за евентулни нереднисти. Стендаджията ми каза ,че предницата е перфектна и че задния ми мост е леко крив и каза , че не може да се оправи трябва да се смени. Контрирах го с "тупкането" и питах дали с този мост е опасно да се кара, а той отговори , че може да е тампон или амотисор, а за моста каза ,че може да ми яде гумите а друга по голяма опасност няма. По принцип съм се наел да сменя износващите се части независимо дали могат да изкарат още. Шарнири и тампони също са в списъка но нямах много пари и след успокоение от страна на майстора ги отложих. Та сега 100% шарнирите ли са заминали и какво да напавя да го подвърдя?Номер рама : ZFA19200000635510Ето и 2 снимки:
    Прикачени файлове
    Stilo 120 / 06'

    Коментар


      #17
      Колега, този шарнир е едно цяло с носача. То се вижда де, ама понеже питаше - та да ти кажа очевидното. Иначе - никой не може да ти каже какво е наред и какво не е, като гледа снимката. Все едно да снимаш някой човек, да покажеш снимката тук и да питаш - зъб ли го боли или коляно? Все пак - щом този, който регулира предницата, е проверил и казал, че е наред - вероятно е така. Иначе самият той не може да направи реглаж, ако ще да се насе**. Е, може, но то няма да е реглаж, а само мижи-да-те-лажем и да ти вземе парите за нищо.

      Коментар


        #18
        Зависи много от цената на рецикрилането.Един нов носач си започва от 80лв. Вярно, менте.Рециклиране на шарнир е 30лв, двата томпона общо са 20лв с отстъпката, разлика от 30лв..ако се рециклира оригиален носач от 180лв - да, ок е.Рециклажа изкарва доста също - 40 000 при мен.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          GTipo написа:
          Зависи много от цената на рецикрилането.Един нов носач си започва от 80лв. Вярно, менте.Рециклиране на шарнир е 30лв, двата томпона общо са 20лв с отстъпката, разлика от 30лв..ако се рециклира оригиален носач от 180лв - да, ок е.Рециклажа изкарва доста също - 40 000 при мен.
          Ами ако има носач/на 14мм болт/ за 80лв то е супер-дай предложение на колегата по-горе да не се чуди какво да прави...
          LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
          LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
          LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
          Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
          Grande Punto 1.2 LPG

          Коментар


            #20
            При рециклиране не си длъжен да сменяш тампоните (освен ако не са скъсани или прекалено меки) Проверка на шарнирните връзки (шарнир биалетка накрайник ) се прави със щанга или по яка отверка.Ако има луфт при напън (опит да се отдели болта от основата ) е за смяна.Не сменяй здрави части, това е страшна набивация на пари без смисъл. Тампона на амортисьора го проверяваш по следния начин : Слагаш ри ръката от горе на амортисьора и натискаш колата на долу ако усетиш хлопчене, е за смяна, Амортисьора ако тропа трябва да е омаслен или да скърца. Най-малкото трябва да вози колата дървено да брои неравностите или да скърца.Реглаж на предница с крив заден мост ..... На няколко места са ми кзвали, че с крив заден мост (или разкрачен ) не може да се направи хубав реглаж на предница. Има допустими стойности за кривини за задния мост, няма съвършен такъв освен ако колата няма реглаж от зад.
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар

            Working...
            X