Здравейте, днес видях, че на стилото след 2005 година е с носач със сменяем шарнир. Въпроса ми е дали този носач може да се сложи на по старите стилота ??Един шарнир е около 30 лв видях, а носача е над 100, един ламаринен носач със сменяем шарнир е много по добро решение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Носач от Стило със сменяем шарнир на Стило с носач без?
Collapse
X
-
Здравейте колеги. Да използвам темата да не пускам нова. Моето Стило е 2006 година 3 врати. Прави ми впечатление, че когато мина през някоя дупка или неравност при завъртян волан се чува едно "тупкане". При изправен волан се чува много по рядко и при по голяма дупка. От познат със Стило 2003 година бях чул , че се сменя целия носач и бях го отложил, че не ми се даваха пари тогава. Та сега като разбрах , че може да се смени само шарнир размислих. Въпроса ми е това тропкане може ли да е от шарнира или е нещо друго?Преди 3 хил км смених накрайниците и биалетките , които в последствие се оказаха здрави ("добри" майстори). Амортисьорите по мое мнение са добре (не съм 100% сигурен).Stilo 120 / 06'
Коментар
-
chakarow написа:От познат със Стило 2003 година бях чул , че се сменя целия носач и бях го отложил, че не ми се даваха пари тогава. Та сега като разбрах , че може да се смени само шарнир размислих.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
По-скоро са тампоните на носача, ама трябва да се види.Споко, и те не са скъпи:http://axm-auto.com/index2.php?brand...t=129Едит: Ако наистина шарнира е разбит, за твое и наше здраве забрави, че имаш кола, докато не го оправиш!"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
шарнира, е . Тампоните ще му тропат непрекъснато.Колега опасно е да се кара с разбит шарнир. Най-малкото ако се извади щетите по колата ще са доста огромни.Полуоска калник, гума може и рейката да пострада (зависи с каква скорост излезе)А за смяната на шарнирите става на последните стилота. Аз за това се интересувах дали може да се сменят носачите, но явно са различни с магаретата. Което си е скъпа инвестиция, пък трябва да намериш и донор което е по-трудното.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
chakarow написа:Здравейте колеги. Да използвам темата да не пускам нова. Моето Стило е 2006 година 3 врати. Прави ми впечатление, че когато мина през някоя дупка или неравност при завъртян волан се чува едно "тупкане". При изправен волан се чува много по рядко и при по голяма дупка. От познат със Стило 2003 година бях чул , че се сменя целия носач и бях го отложил, че не ми се даваха пари тогава. Та сега като разбрах , че може да се смени само шарнир размислих. Въпроса ми е това тропкане може ли да е от шарнира или е нещо друго?Преди 3 хил км смених накрайниците и биалетките , които в последствие се оказаха здрави ("добри" майстори). Амортисьорите по мое мнение са добре (не съм 100% сигурен).ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Здравейте.Да не отварям и аз нова тема. Моето Стило е 2001. Предните носачи са с несменяеми шарнири. Понеже имам разбит шарнир се налага смяна естествено на цял носач. Въпроса ми е дали някой е рециклирал шарнирите си? Мой колега го е правил на своята Алфа 156 и е доволен. Доколкото разбрах се разпробива леглото, в което ляга шарнирния болт, прави се резба и т.н. - не се сещам точно за детайлите, като се сменя и самия болт с нов. След тази операция болта на шарнира става много лесен за смяна. Също попаднах и на тази страница, където също рециклират, но като че ли технологията е по-различна.http://www.polyurethan.me/sharnir.htmКакво е вашето мнение за тази операция?Fiat Stilo 1,9 JTD
Коментар
-
рециклирането на шарнира е следното :На фреза махат капачката под болта, нарязват резба сменят тефлоновата втулка над болта (ако има нужда болта се полира) и се навива нова капачка на резбата. Заводски капачката е капсолована.За следващата смяна ще се ходи и ще отквият капачката и ще сменят втулката, ако не си карал твърде дълго с тропащ шарнир .Ако си купиш качествен носач, а не някой боклук спокойно може да ти изкара над 80 хиляди и да не мислиш за глупости . Попадал съм на евтини които даже една смяна на масло не карат.... трв мейле, нещо такова си вземи и си карай колата без да го мислиш. По добре дай веднъж пари (евтиното излиза скъпо)П.П. Питах за смяната на шарнирите понеже моята кола я караме доста хора и си върти приличен брой километри. А повечето от хората които я карат не пазят особено Нямам стило но към него съм се засилилмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар