Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Носач от Стило със сменяем шарнир на Стило с носач без?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Носач от Стило със сменяем шарнир на Стило с носач без?

    Здравейте, днес видях, че на стилото след 2005 година е с носач със сменяем шарнир. Въпроса ми е дали този носач може да се сложи на по старите стилота ??Един шарнир е около 30 лв видях, а носача е над 100, един ламаринен носач със сменяем шарнир е много по добро решение
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Не може, дължината е различна.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      жалко :X
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        напротив-може,като смениш и магарето

        Коментар


          #5
          И полуоските.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            става доста сложна а може би и скъпа инвестиция
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              Здравейте колеги. Да използвам темата да не пускам нова. Моето Стило е 2006 година 3 врати. Прави ми впечатление, че когато мина през някоя дупка или неравност при завъртян волан се чува едно "тупкане". При изправен волан се чува много по рядко и при по голяма дупка. От познат със Стило 2003 година бях чул , че се сменя целия носач и бях го отложил, че не ми се даваха пари тогава. Та сега като разбрах , че може да се смени само шарнир размислих. Въпроса ми е това тропкане може ли да е от шарнира или е нещо друго?Преди 3 хил км смених накрайниците и биалетките , които в последствие се оказаха здрави ("добри" майстори). Амортисьорите по мое мнение са добре (не съм 100% сигурен).
              Stilo 120 / 06'

              Коментар


                #8
                chakarow написа:
                От познат със Стило 2003 година бях чул , че се сменя целия носач и бях го отложил, че не ми се даваха пари тогава. Та сега като разбрах , че може да се смени само шарнир размислих.
                Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 що бе колега, изчакай още малко, то не е опасно да караш с разбит шарнир. Ама никак....
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  По-скоро са тампоните на носача, ама трябва да се види.Споко, и те не са скъпи:http://axm-auto.com/index2.php?brand...t=129Едит: Ако наистина шарнира е разбит, за твое и наше здраве забрави, че имаш кола, докато не го оправиш!
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    шарнира, е . Тампоните ще му тропат непрекъснато.Колега опасно е да се кара с разбит шарнир. Най-малкото ако се извади щетите по колата ще са доста огромни.Полуоска калник, гума може и рейката да пострада (зависи с каква скорост излезе)А за смяната на шарнирите става на последните стилота. Аз за това се интересувах дали може да се сменят носачите, но явно са различни с магаретата. Което си е скъпа инвестиция, пък трябва да намериш и донор което е по-трудното.
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #11
                      chakarow написа:
                      Здравейте колеги. Да използвам темата да не пускам нова. Моето Стило е 2006 година 3 врати. Прави ми впечатление, че когато мина през някоя дупка или неравност при завъртян волан се чува едно "тупкане". При изправен волан се чува много по рядко и при по голяма дупка. От познат със Стило 2003 година бях чул , че се сменя целия носач и бях го отложил, че не ми се даваха пари тогава. Та сега като разбрах , че може да се смени само шарнир размислих. Въпроса ми е това тропкане може ли да е от шарнира или е нещо друго?Преди 3 хил км смених накрайниците и биалетките , които в последствие се оказаха здрави ("добри" майстори). Амортисьорите по мое мнение са добре (не съм 100% сигурен).
                      Колега за всеки случай напиши номера на рамата на колата, за да ти кажа със сигурност дали е със сменяемите шарнири. 2006г е датата на първа регистрация на автомобила, но все пак може да има там някоя врътка. Тъкмо с отговора ще ти върна и оферта за шарнирите.
                      ex. Fiat Marea 1.6 16V
                      ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                      Lancia Kappa 2.0 VIS

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте.Да не отварям и аз нова тема. Моето Стило е 2001. Предните носачи са с несменяеми шарнири. Понеже имам разбит шарнир се налага смяна естествено на цял носач. Въпроса ми е дали някой е рециклирал шарнирите си? Мой колега го е правил на своята Алфа 156 и е доволен. Доколкото разбрах се разпробива леглото, в което ляга шарнирния болт, прави се резба и т.н. - не се сещам точно за детайлите, като се сменя и самия болт с нов. След тази операция болта на шарнира става много лесен за смяна. Също попаднах и на тази страница, където също рециклират, но като че ли технологията е по-различна.http://www.polyurethan.me/sharnir.htmКакво е вашето мнение за тази операция?
                        Fiat Stilo 1,9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Много хора карат така, но винаги трябва да имаш едно на ум.Носачите на Стило не са толкоз скъпи.Не е като да караш алфа или пасат/а4Направо ви се чудя на акъла ....
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            рециклирането на шарнира е следното :На фреза махат капачката под болта, нарязват резба сменят тефлоновата втулка над болта (ако има нужда болта се полира) и се навива нова капачка на резбата. Заводски капачката е капсолована.За следващата смяна ще се ходи и ще отквият капачката и ще сменят втулката, ако не си карал твърде дълго с тропащ шарнир .Ако си купиш качествен носач, а не някой боклук спокойно може да ти изкара над 80 хиляди и да не мислиш за глупости . Попадал съм на евтини които даже една смяна на масло не карат.... трв мейле, нещо такова си вземи и си карай колата без да го мислиш. По добре дай веднъж пари (евтиното излиза скъпо)П.П. Питах за смяната на шарнирите понеже моята кола я караме доста хора и си върти приличен брой километри. А повечето от хората които я карат не пазят особено Нямам стило но към него съм се засилил
                            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                            Коментар


                              #15
                              Аз съм доволен от рециклирането. Моят изкара 32 000км, но се скъса леко маншончето, което аз не видях.
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар

                              Working...
                              X