Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

спукан амортисьор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    спукан амортисьор

    Колеги, тази вечер прелетях през огромна дупка по път за вкъщи и спуках преден десен амортисьор. Та въпроса ми е, дали ще мога от някъде да си взема само един амортисьор или ще трябва да купувам комплект? Колата е Fiat punto 2 и моля някой, ако е купувал да каже някаква ориентировъчна цена!Благодаря предварително!
    Punto 1.2 8v

    #2
    Кола

    При Италянеца има сигурно 30 лв
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: спукан амортисьор

      fpunto2 написа:
      Колеги, тази вечер прелетях през огромна дупка по път за вкъщи и спуках преден десен амортисьор. Та въпроса ми е, дали ще мога от някъде да си взема само един амортисьор или ще трябва да купувам комплект? Колата е Fiat punto 2 и моля някой, ако е купувал да каже някаква ориентировъчна цена!Благодаря предварително!
      как така спуках:изхвърли цялото масло от амортисьора и колата от дясно се клатушка или се е скъсал прахоуловителя и снощи си забелязал?
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Re: спукан амортисьор

        nsn написа:
        fpunto2 написа:
        Колеги, тази вечер прелетях през огромна дупка по път за вкъщи и спуках преден десен амортисьор. Та въпроса ми е, дали ще мога от някъде да си взема само един амортисьор или ще трябва да купувам комплект? Колата е Fiat punto 2 и моля някой, ако е купувал да каже някаква ориентировъчна цена!Благодаря предварително!
        как така спуках:изхвърли цялото масло от амортисьора и колата от дясно се клатушка или се е скъсал прахоуловителя и снощи си забелязал?
        изхвърли маслото и сега от дясната страна е като лодка
        Punto 1.2 8v

        Коментар


          #5
          в такъв случай купуваш един втора употреба или 2бр. чисто нови
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Абе не е редно с два различни да се кара. Вярно, че се гони тънката лайсна ама два различни амортисьора отпред може да изиграе лоша шега. Съвета ми е за два нови. Има на цена от по 60-70лв за брой чисто нови и не лоши.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Моля да внесете малко разяснение, защо да не се кара с два различни? Винаги бих предпочел да сменя и двата с нови, но защо да не се смени само единия с втора употреба? Тези новите амортисьори след година две вече като не са нови, дали ще са равномерно износени, аз не мисля че е възможно? В такъв случай са все едно два различни. :D
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                Tempras написа:
                Моля да внесете малко разяснение, защо да не се кара с два различни? Винаги бих предпочел да сменя и двата с нови, но защо да не се смени само единия с втора употреба? Тези новите амортисьори след година две вече като не са нови, дали ще са равномерно износени, аз не мисля че е възможно? В такъв случай са все едно два различни. :D
                Колега ами то по тази логика и накладките да не сменяме на 2-те колела понеже не се износват съвсем равномерно Относно Пунтото- ако имаш финансова възможност сменяй с 2 нови. Ако не- 2 амортисьора 2-ра употреба. За втората употреба нямам идея колко струват- зависи от продавача. Най-евтините нови и що годе прилични са Magnum Technology по около 65лв за 1 бр.
                ex. Fiat Marea 1.6 16V
                ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                Lancia Kappa 2.0 VIS

                Коментар


                  #9
                  Tempras написа:
                  Моля да внесете малко разяснение, защо да не се кара с два различни? Винаги бих предпочел да сменя и двата с нови, но защо да не се смени само единия с втора употреба? Тези новите амортисьори след година две вече като не са нови, дали ще са равномерно износени, аз не мисля че е възможно? В такъв случай са все едно два различни. :D
                  Както знаем, предназначението на амортисьора, е да разсейва кинетичната енергия от колелото, когато то се движи нагоре или надолу. По-този начин стабилизира автомобила, иначе пружините го разлюляват и в зависимост от ситуацията може да се стигне и до преобръщане. Амортисьора, преобразува кинетичната енергия от колелото в топлина основно. Не е просто хидравличната течност да премине от един обем в друг през малко отворче. При това преминаване има налягане и съпротивление и много топлина. Който кара често оффроод знае как загряват амортисьорите. И сега на въпроса. Не е толкова фатално да се кара с два различни по износване но крие риск, за нестабилност в критична ситуация. Когато поставиш заедно два нови амортисьора, каквото и да правиш горе долу се износват еднакво. Автомобила се държи еднакво в ляв и десен завой и т.н. Два различни, вече променят нещата. Освен това в цялата игра е замесена и стабилизиращата щанга, която на практика свързва двата амортисьора и ги подпомага в еднаквостта на държането им на пътя. С два различни и достатъчно дълго време на каране, щангата я отпиши. В мига в който поставиш два нови и еднакви като реакции амортисьори, първият признак, който може да се появи е нейното изместване в някаква посока - ляво или дясно. Извод: Ако искаме максимално добър контакт с пътя амортисьорите трябва да са изправни и до колкото е възможно еднакви.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар

                  Working...
                  X