Здравейте колеги, имам тук една дилема с карето описано в темата. Та реално е за смяна, но в сервиза който ходя правят само дизелови двг. Отскоро хората взеха човек за окачването и въпросният човек ми казва следното - Карето върви заедно с полуоска и лагер, няма откъде да поръчаме, трябва да се чака, цената е 317лв Дотук хубаво, цената и тя е хубава, обаче мен започна да ме съмнява истинността на думите. Искам да го обсъдя с Вас за да знам как да подходя. Благодаря Ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каре, предно - дясно, вътрешно
Collapse
X
-
Това дето ти го пращам го разпечатай завии една полуоска с него и ходи тресни майстора ти по главата, да не се мъчат и други с негоhttp://forum.fiat-bg.org <- МОДЕРИРАНО - линк към търговски сайтКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Какво пък се нахвърлихте на човека? Погледнал е в някой каталог и е видял това, което всеки ще види. Посочете кое точно е вътрешното каре на тази снимка? Виждате ли, че е едно цяло с полуоската и няма отделен самостоятелен номер? На сайта, чийто линкове давате - знаете ли колко много грешки съм открил? А номерата, които са показани там за вътрешно каре за Мареа 1.9 ТД 100 - всъщност са валидни за Мареа 1.9 JTD. Ако напишете номера на полуоската комплект, както я виждате в оригиналния каталог на ФИАТ - на този сайт резултатът е отново само за вътрешно каре. Това нормално ли е? Ако са разглобяеми и взаимнозаменяеми - това вече е друг въпрос. Ако човекът не е правил такъв ремонт - как да го знае? Ако отидете в Ауто Италия, например, и искате вътрешно каре за този автомобил, те ще направят точно това, което направил и човекът - ще отворят ЕПЕР-а, ще видят тази схема, която е прикачена в мнението ми и ще кажат същото. А това, че самата полуоска може да е разглобяема спрямо карето и да се поръча неоригинално каре от незнаен производител - не ги интересува. За тях е важно какво казва заводът производител, а то е - вътрешното каре за този модел автомобил с този двигател е едно цяло с полуоската и не може да се поръчат поотделно. Няма да предложат отделно само каре или само полуоска.Отправям забележка за рекламните линкове. Може да покажете нужната информация чрез снимки или само с цитат на оригиналните номера на авточасти, без да копирате цели линкове към търговски сайтове. В раздела "За форума" съм обяснил как става.
Коментар
-
Re: Каре, предно - дясно, вътрешно
slavy_ivanov написа:Здравейте колеги, имам тук една дилема с карето описано в темата. Та реално е за смяна, но в сервиза който ходя правят само дизелови двг. Отскоро хората взеха човек за окачването и въпросният човек ми казва следното - Карето върви заедно с полуоска и лагер, няма откъде да поръчаме, трябва да се чака, цената е 317лв Дотук хубаво, цената и тя е хубава, обаче мен започна да ме съмнява истинността на думите. Искам да го обсъдя с Вас за да знам как да подходя. Благодаря Ви предварителноex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Колега, как разбра че карето ти прави проблеми първо? Второ, майстора при който ходи, сигурен ли е че точно в карето е проблема, а не да кажем в износена чашка. Наскоро (публикувана тема във форума - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101603) и аз имах проблем и се оказа, че проблема не беше в карето, а в износена чашка. А тя се намира и то доста трудно - за малко и аз щях да отида на вариант с комплект полуоска (която при мен за Пунто е по-евтина отколкото ти пишеш, ама все пак не ми се даваха пари за цяла полуоска). Иначе докато търсих и питах по магазините, ми казаха че само каре (трипод за моето Пунто) се намира отделно - така че най-вероятно и при теб трябва да намериш... Мисълта ми е - убеди се първо че точно карето ти прави проблем, а не чашата...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар