Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверка за изправен амортъосор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проверка за изправен амортъосор

    Колеги бих те ли дали идея как да си проверя предния амортисъор дали е изправен че на дупки удря се и издава метален звук пружината е здрава.Блогадаря предварително.
    TSOLOV

    #2
    Качваш се в друга кола, а някой кара твоята. Засилвате се със 70-80 и гледаш дали колелото подскача неконтролируемо по асфалта.

    Коментар


      #3
      Кола

      Да нещо такова може да се пробва или да го свалиш и да го пробваш дали работи както трябва но е повече работа Иначе качването на тест е умряла работа
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: Проверка за изправен амортъосор

        tsolov написа:
        Колеги бих те ли дали идея как да си проверя предния амортисъор дали е изправен че на дупки удря се и издава метален звук пружината е здрава.Блогадаря предварително.
        от тропащата страна натискаш силно 2-3 пъти надолу и ако продължава да се люлее е изпуснал
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          Мога да ти покажа кола с неработещи амортисьори, която не продължава да се люлее. Преди да сменя задните, също колата не се люлееше при такъв тест, а след сваляне - амортисьорът го сгъвах и разпъвах като акордеон. При такъв тест - ако продължи да се клати - за смяна е, но ако не продължи - не значи, че не е.

          Коментар


            #6
            Кола

            Някъде в нета имаше как се прави тест друго е тези тестове където се качва колата и е Веднъж е качвах и всички бяха добре а колата така тропаше както казва колегата Като свалиш предния уж си работеше нормално Оста му беше износена смених ги и после возията стана съвсем нормална http://kosser.net/Polezno/Amortisior.phpтук пише как се проверяватhttp://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/ttlumic.htm
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Що просто не отидеш на тресачка и срещу пет лв. ще разбереш кой амортисьор е жив и кой е за надин.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                кола

                Точно за тая тресачка пишех че не винаги показва дали е здрав или не
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Качваш се в друга кола, а някой кара твоята. Засилвате се със 70-80 и гледаш дали колелото подскача неконтролируемо по асфалта.
                  Единствения адекватен начин е това наистина. Меренето на амортисьорите на стенд е загубено време. Амортисьорите са доста различни, не може един стенд да е адекватен за всички. Те си имат скорст и сила на сработване. Те са съобразени с купето и окачването. Самият амортисьор поема кинетичната енергия придадена му от окачването и я преобразува в топлина основно. За да става това една човешка сила не е достатъчна. Е ако дори от една човешка сила амортисьора не държи е друго, но имайте в предвид, че както е моята панда, пружините са толкова яки, че не можете да я натиснете. Така че този метод е също крайно неадекватен. Ако са омаслили почти сигурно, е че са за смяна, но това че са сухи не значи че са здрави. Успех.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар

                  Working...
                  X