Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за подмяна на задни лагер-главини с АБС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за подмяна на задни лагер-главини с АБС

    Здравейте, какъв размер е гайката на колелото-за да знам какъв камък да търся. Има ли някъква последователност и особеност при подмяната?Предполагам, че най-големия зор ще ми бъде със свалянето на барабана. Благодаря.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    32 е гайката, за 10 минути е работата, но задължително при свалена ръчна спирачка, с два болта навити на дупките в средата по дълги за да избута барабана. сваляш го / желатлно е ако има ръб да го изпилиш с една пиличка малко/.Вадиш главината напред и слагаш новата обратно. Ползва се ЛИТИЕВА ГРЕС ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, просто е с по висок температурен вискозитет, абе издържа до 120гр. по целзии. сглобяваш по обратния ред като преди това регулираш разпънката на накладките. Това е момента да си провериш и накладките и да си почистиш и боядисаш барабана. Успех.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      32 е гайката, за 10 минути е работата, но задължително при свалена ръчна спирачка, с два болта навити на дупките в средата по дълги за да избута барабана. сваляш го / желатлно е ако има ръб да го изпилиш с една пиличка малко/.Вадиш главината напред и слагаш новата обратно. Ползва се ЛИТИЕВА ГРЕС ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, просто е с по висок температурен вискозитет, абе издържа до 120гр. по целзии. сглобяваш по обратния ред като преди това регулираш разпънката на накладките. Това е момента да си провериш и накладките и да си почистиш и боядисаш барабана. Успех.
      Благодаря за изчерпателния отговор колега.А самата главина как излиза? Със скоба ли или има някакъв пиниз?
      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

      Коментар


        #4
        с две ръце я хващаш и издърпваш. Преди две години трябваше да сменям главина отзад, защото моята я бях надрал от дърпане на ръчни и си поръчах главина, нещо ме беше напекло и ме мързеше и отивам при едни познат със сервиз да я смени, оставям му главината и колата и излизам от халето, паля си цигара и аха да я изпуша и майстора вика аре вадия готова е, аз в първия момент , викам си тоя нещо ме баламосва, ама пък човека ми върна старата главина и опаковката от греста която му бях казал да ползва.После при следващи смени който съм правил разбрах че най бавното нещо е развиването на болтовете, та ако имаш пневматичен пистолет става и за една цигара време.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

          Коментар

          Working...
          X