Здравейте, лампата на абс-а ми свети откакто е купена колата и естествено нямам АБС, днес направих диагностика и резултата е просто... http://store.picbg.net/pubpic/DC/BF/...bf.pngобщо взето какво ще рече датчика на предно ляво колело? Възможно ли е да е някой от бушоните тях не успях да ги проверя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешки при диагностика на АБС-а
Collapse
X
-
GaTio2 написа:Ами ще видя бушоните нямаше как стана тъмно. А днес мисля да отида до един майстор и ще видим отдолу как е, защото помня някой беше казал, че са висели някакви кабели. А за перката и аз се надявам ) довечера много задачи ^^ ще видя и да я обезвъздушимКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Въпросът изобщо не е глупав. Не си длъжен да знаеш чужди езици в български форум. Да, съкратено е от Vehicle Identification Number - Идентификационен номер на превозното средство. Извинявай, че така ти го написах. Ама като казвам, че в тоя форум трябва да се пише на български език, писателите се правят на остроумни и ми разпраят, че хората знаели езици и не съм бил прав да правя забележки като пляснат 20 реда текст на някакъв си език. И който не знае - да си го превежда сам с машинен преводач.
Коментар
-
АБС-а ти е Тевес. това е хубаво, щото не е разработка на Бош и няма инженерни недомислици. лошото е, че все пак е производство на Бош и студените спойки по платката са добре известен фабричен дефект. те обикновено се проявяват в управляващата част (+12 от контактния ключ) и водят до едновременното светване на лампите за абс и ръчна, ама нищо не пречи да са се издънили и на силовата. не знам Банков към какво те насочва, най-вероятно механичен проблем, но наистина първо провери всички механични проблеми, напрежения на куплунга на АБС-а, съпротивления на кабелите/бушоните. за целта се въоръжи с аутодата 3.18, помагач и търпение. чрез ФЕС пусни няколко пъти тест на мотора на помпата дали ще зацепи. тестът е императивен и не би трябвало да зависи от състоянието на системата като цяло. трябва да се чува се едно бръмчене откъм модула. ако заекът не изскочи отникъде, ще трябва да цепиш електронния модул и да повтаряш спойки. много тегава работа, щото е почти невъзможно да го свалиш без да отвиеш тръбичките, ама се прави веднъж в живота на колата. има теми със снимки в нета. не знам какви са им цените на модулите втора ръка и може да е по-добре да си вземеш друг.датчика го измери дали е с еднакво съпротивление с останалите. свали колелото и виж дали няма събрана мизерия около него.п.с. днес съм в Русе, а утре към 2 следобед ще мина покрай Бяла. ако искаш можем да се видим и поне подробно да ти разкажа квото съм чел по въпроса.п.п.с. забрайх, щото изглежда очевидно, но първо изчисти грешките, покарай кротко и виж какво се появява. после натовари спирачките и пак виж какво се появява. според моя опит, ЕКУ-тата едно нещо да не им е наред и почват да трупат всякакви идиотщини, дето нямат нищо общо с проблема.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Благодаря ти Оги номера е ZFA18200004673024. Аз го намерих в нета какво означава ама пак нищо не ми дойде на ум :Dslonikon хубаво е, че ще минеш през Бяла, но съм на работа и кофти... имам почивка от 12 до 1 или от 1 до 2 ако случайно уцелиш някое от тия времена номера ми е 0886035458Аз не искам много да бутам, че ми е тъмна Индия или ако бутам ще видя следобеда. Чудех се дали да трия грешките, когато ги видях, но викам да ги оставя... По-късно ще си поиграя да видя дали пак ще ги има. Ще е хубаво ако е само заради тях ^^ . Тогава като си играх имаше някакви тестове в самия ФЕС, но нещо не тръгнаха мисля, че беше нещо от рода на НЕУСПЕШЕН, пак ще пробвам За вторник ще отида при един майстор да огледа окачването и да погледне и АБС-аAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
няма шанс да ги изтриеш и да тръгне, но има значение в какъв ред се получават, кои са постоянното присъствие, и кои от време на време. аз с моя се мъчих почти година, докато установя, че кабела от контактния ключ е полупрекъснал и като го изпере токовият удар, почва да блъска квито грешки му дойдат на ума. майстор не вярвам да ти помогне, щото те знаят типичните проблеми, а тоя абс на практика няма такива. има го в един куп коли - волво, фиат, някви американски и накрая винаги се оказва я кофти маса, я кофти бушон, я скапан алтернатор и паднал акумулатор. най-близкото до фабричен дефект са му тия студени спойки, но реално касаят едни 100-200 човека общо по всички форуми, които съм изчел. не е като на чистите Бош-ове, дето кажи-речи всеки втори открива, че немската инженерна мисъл не е оразмерила релетата както трябва и се налага да ги вади извън електронния модул, че да си ги сменя заедно с маслото.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар