Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.9 JTD трака на ламарина в ляво при малки неравности

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.9 JTD трака на ламарина в ляво при малки неравности

    Колеги,последно време Пунтото се разтрака отпред в ляво. Тракането е като удар желязо на желязо, не много силно, но трака.Трака основно като се мине през малки, но многобройни неравности и тука е уловката и като се изгаси двигателя (но не винаги).Не е от спирачния апарат защото като я гася с натиснати спирачки пак се чува. Сменихме с един колега под мотора реактивната щанга, че се беше закъсала, но няма ефект да е от това, освен че вибрациите във волана намаляха :D .Вчера гледах тампоните на стабилизиращата щанга (сменени септември миналата година) но си бяха добре според мен.Почвам да си мисля дали не е лагера на макферсона, защото вчера карах 50 метра по един доста черен път с големи неравности в Младост и после за известно време не тракаше , сигурно се е наместила ...Може ли да е от рейката също това тракане?

    #2
    Шарнирния болт на носача...?
    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

    Коментар


      #3
      Уточни дали трака като ламарина или като плътно желязо в желязо? Разликата е голяма. На ламарина трака защитната ламарина на диска. На ’желязо в желязо’ трака шарнир, тампон, накрайник, биалетка, лагер горе, или луфт в рейката. При мен леко се чува заради последното.

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Уточни дали трака като ламарина или като плътно желязо в желязо? Разликата е голяма. На ламарина трака защитната ламарина на диска. На ’желязо в желязо’ трака шарнир, тампон, накрайник, биалетка, лагер горе, или луфт в рейката. При мен леко се чува заради последното.
        Е сега ме вкара в размисъл за разликата в тракането между ламарина и желязо, ще слушам пак да видим. Също ще сваля гумата да видя дали ламарината на диска нещо се е разхлопала...Най -странно ми е на мен тракането при гасене... Поне ако не друго нямам биалетка, една опция по - малко за тракане

        Коментар


          #5
          като гасиш най-вероятно-маховика е тръгнал

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            като гасиш най-вероятно-маховика е тръгнал
            Днес свалях колелото не е от ламарината на диска. Това за маховика и аз си го помислих, ама чак на желязо да дрънчи .... Иначе нямам никакви други симптоми, като тресене и т.н. Днес гледах отдолу май и единия тампон на стабилизиращата щанга е тръгнал, а съм ги сменял миналия септември и не знам дали има и 5 хиляди след смяната...Ще продължавам да го боря този проблем и ако не стане нищо ще си оправя радиото и да си дрънчи, поне няма да го чувам

            Коментар


              #7
              99% е от пружините ... имах подобен проблем с моите.Направи следното: вдигаш високо отпред в ляво, с парцал увиваш най-долните две витки и сваляш колата. Направи проба и пиши за резултата...има решение, ако е това разбира се!!!
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                Jimy написа:
                99% е от пружините ... имах подобен проблем с моите.Направи следното: вдигаш високо отпред в ляво, с парцал увиваш най-долните две витки и сваляш колата. Направи проба и пиши за резултата...има решение, ако е това разбира се!!!
                Мда, това е.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Jimy написа:
                  99% е от пружините ... имах подобен проблем с моите.Направи следното: вдигаш високо отпред в ляво, с парцал увиваш най-долните две витки и сваляш колата. Направи проба и пиши за резултата...има решение, ако е това разбира се!!!
                  Мда, това е.
                  Ще го пробвам скоро със сигурност, а само да знам какво е решението? Нови пружини?

                  Коментар


                    #10
                    Не нови тампони, като ги направиш ела да направиш и моите, че мен ме е хванал мързела нещо.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Не нови тампони, като ги направиш ела да направиш и моите, че мен ме е хванал мързела нещо.
                      шегаджия е колегата днес. С най - голямо удоволствие ще дойда, само първо да разбера къде са тези тампони, че то един ли е реално?

                      Коментар


                        #12
                        Два са, просто погледни под калника и ще се разбереш за какво ти говоря.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Решението е: поставят се, нанизват се гумени маркучи там където витките са най-близо една до друга, при работно положение.Потърси с гугъл изображения на предни пружини и все ще откриеш снимка на такива снанизан маркуч...обикновено спортните имат такова нещо. Не казвам, че е правило, но със сигурност обезшумяват този паразитен шум по този начин.
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            Колега рече, че чука и при гаснене. Не е ли по-вероятно, горепосоченото мнение, че е луфт в рейката?!

                            Коментар


                              #15
                              Колега виж си горните тампони на макферсона и по точно захващането им към камбаната на калника.Имах такъв проблем.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X