Колеги, някой да е чувал нещо за тази фирма.Преди малко се обаждах в централния офис на вносителя на Ас Метал за БГ, в Асеновград, да питам предлагат ли носачи за Дедра/Темпра и ми предложиха Орджин на цена от 62лв, консултанта каза че са добри и се продават.Някой да има преки наблюдения за качеството на тази марка.АсМетала всички ги хвалят, но за тези не знам какви ще са .Ако не тези ,какви да взимам от евтиния ценови клас- Окап. Фрап. Ролмакс. Фаст.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турски носачи Орджин
Collapse
X
-
Вече незнам на кои да се довери човек, миналата седмица пак смених носачи, старите ги смених преди 3 г. и съм сигурен, че нямат 10К км, максимум да са на 7К, само дето не помня какви купих на времето. В Косер уж са мои хора и ги питах какви да си взема, те се сетиха че съм ги сменял сравнително скоро и се шашнаха и те. Изборът ми беше му/ турски, италиаяски и белгийски, разликата беше около 5-6 лв, като за мен. Първите бяха директо отписани а м/у другите два и продавача неможа да ме посъветва, та накрая взех белгийски, според него по се купували и бяха най-скъпите, излязоха ми 115 лв.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
dudulia написа:Защо не погледнеш и носачите на form part? също са турски, но колега от форума е доволен от тях,а и цената им е около 40 лева. Иначе за фирмата пише,че прави ОЕМ части.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
А като си от Казанлък, защо не дадеш на майстора да ти ги отремонтира? Аз се чудя старите дали да ги пратя там за ремонт.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Вече незнам на кои да се довери човек, миналата седмица пак смених носачи, старите ги смених преди 3 г. и съм сигурен, че нямат 10К км, максимум да са на 7К, само дето не помня какви купих на времето. В Косер уж са мои хора и ги питах какви да си взема, те се сетиха че съм ги сменял сравнително скоро и се шашнаха и те. Изборът ми беше му/ турски, италиаяски и белгийски, разликата беше около 5-6 лв, като за мен. Първите бяха директо отписани а м/у другите два и продавача неможа да ме посъветва, та накрая взех белгийски, според него по се купували и бяха най-скъпите, излязоха ми 115 лв.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
NikMar написа:А като си от Казанлък, защо не дадеш на майстора да ти ги отремонтира? Аз се чудя старите дали да ги пратя там за ремонт.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Ако ти са износени само тампоните си смени само тампоните,но си купи по-скъпи, не виждам смисъл да сменяш целия носач. Новите които купиш, без значение от марката няма да те изкарат колкото това на колата. Ако си с износен шарнир след ремонта му ще останеш доволен. На тази кола вече 65 000 с ремонтирани шарнири карам.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Ако ти са износени само тампоните си смени само тампоните,но си купи по-скъпи, не виждам смисъл да сменяш целия носач. Новите които купиш, без значение от марката няма да те изкарат колкото това на колата. Ако си с износен шарнир след ремонта му ще останеш доволен. На тази кола вече 65 000 с ремонтирани шарнири карам.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар