повечето рейки които ги продават за нови са рециклирани ( както и доста от амортесьорите ) но не е това проблема , рейката има реглаж който се намира до червяка , перпендикулярно на червяка виж да не е презатегнат така както го описваш доста прилича на това , дано иамаш идостъп до гайката защото на Типото примерно трябва да я разкачиш за реглаж . ПРинципа на реглажа е отпускаш докато почне да тропа и токава леко обираш луфта докато спре шума . Ако и това не е остава помпата .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с чисто нова рейка
Collapse
X
-
Ами по спомен като разглобявах старата имаше едно капаче с два болта под което е нещото което обира луфта. Подпира към гребена на рейката и съм 100 % сигурен , че е за обиране на луфт. Обаче е направено с пружина която върши тази работа и е без болт за регулиране. За съжаление не става да се пипа на място . Ще огледам старата да видя как е но мисля ,че нямаше болт за реглаж , а само пружина която при охлабване да компенсира луфта. Чудя се как може да провери помпата, защото със старата рейка не беше така .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Само за информация на колегите , понеже обещах да пиша каквото стане. След месец каране и около 300-400 км из града кормилната рейка се поотпусна. В момента с повечко натиск на дланта върху волана може даже да се върти на място с една ръка. Предполагам , че още ще охлаби. Разгледах всичко и старата и новата са едно към едно , включително и марката на рейката. Монтажа си е правилен. Никакви други грижи засега всичко работи нормално . И за още нещо да кажа на тази рейка реглаж няма - проверено 100 %. Има пружина която постоянно с времето обира луфта според износването. Това е засега . Благодаря на колегите за съветите и отзивите. Смятам проблема за решен, въпреки , че се надявам още да отпусне кормилото. Поздрави.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар