Здравейте. Имам следния проблем. Поради тотално скапана хидравлична рейка решихме с баща ми на неговата кола( Фиат Крома 2,0 16 V - 95 г. ) да инвестираме в нова която бе на много изгодна цена. Речено -сторено. Нова рейка произвеена в Италия ( така пише на корпуса ) , марка TRW. Монтажа е сравнително лесен 4 болта 2 маркуча и готово. След монтажа се оказа че волана е много тежък. Работи нормално с едначкво усилие ляво - дясно , но просто е тежък волана . Все едно караш Лада. По всички признаци рейката работи - значи при угасен мотор волана става камък както е нормално. При крайни положения компресора си съска и значи се товари което означава , че работи , освен това при излизане от завой волана се изправя нормално сам , абе всичко е както трябва само дето е тежък. На место се върти при маневриране ама с две ръце. Въпроса е какво мога да объркам при положение , че рейката има два отвора - за маркуча от казанчето и другия с високото налягане. Няма регулиране , няма как да се сбъркат маркучите просто се чудя. Имам спомен , че като купувахме колата волана не беше от най - леките хидравлики ама толкова не е тежък чак. Тогава ми се струваше идентична хидравликата като на моето Типо. Това което съм получил дотук като отговор е , че тя щяла да се разработи и сега е стегната щото е нова. Ми хубаво ама то да не е двигател да се разработва. Още повече колите като излизат от магазина да не би да са с тежък волан и после да се отпускат. Нека някой който е слагал нова рейка или поне е запознат с кормилни механизми даде съвет. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с чисто нова рейка
Collapse
X
-
Помпата не че вие просто се чува характерния шум от натоварването на компресора както се чува на всяка кола. Инъче вече я кара баща ми 4-5 дена ама все тая . Лошото е че старата не си заслужава да се слага пак , че и труда не е малко, колкото и да казвам че е лесна смяната си е трудоемко. Сам човек я слагах 5 часа и не ми се почва пак слагай -сваляй. Затова решихме за нова , че като се сложи веднъж да забравим. Преди 3 години рециклирахме старата. Този дето я прави я оплеска. Наложи се дая отварям пак и горе долу я оправих като се има предвид , че беше скъсал при монтажа два от тефлоновите пръстени. Добре че стояха старите. Още след неговата намеса се яви разлика в усилието ляво-дясно. След моята намеса се пооправи малко , но пак не бе както трябва и така я карахме досега докато не шурна окончателно. Затова сега не искам да я слагам пак , че да връщам новата че да ми дадат и друга и т.н. Ще видим като я покараме още малко . При монтажа се обезвъздуши нормално с 2-3 завъртания и всичко нормално. Само че на колела се оказа тежък волана.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Колко масло пое, помпата преглеждана ли е ? И рейката обезвъздушена ли е?Като отвориш капачкатана резервоара за маслото вижда ли се движение на маслото?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Пое около 700 грама. Обезвъздушена е сигурен съм. Но честно казано сега като се замисля и на мен ми направи впечатление , че нямаше центруфуга в казанчето или е било много слабо и тогава се замислих ама... Незнам каква е идеята и какво може да е като причинане подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Старата ти рейка е работиал и със старото масло нали? Това може да е и причината, следи за намаляванена маслото и провери колко масло трябва да поеме системата, мисля си че поемаше малко над 900грама а не 700.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
да ако нивото е недостатъчно компресора хърка и при най лекото мърдане на волана и много кофти засича кормилото защото ту минава масло и има налягане ту минава въздух и няма налягане. Понеже стара си шуртеше и доливахме от време на време сме го преживяли това с недостатъчното масло в казанчето. Сега това го няма нивото е нормално. А по памет преди време при рециклирането на старата пак оставаха 200-300 грама масло като й наливах. мисля си че цялата система си взема колкото й трябва . При положение ,че няма въздух и нивото е нормално не мисля , че е от количество проблема. Ще взема да видя по книга колко й дават все пак.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Тъкмо погледнах Аутодатата . Дават от 0.7 до 0.8 за хидравликата , което съвпада с това което съм налял. Сега може аз да съм сипал примерно 750 грама, не мога толкова точно да го определя , но според това което пише мисля ,че съм си в норма. Оригиналната книга на колата ми е малко далече сега , че съм в Търново а колата е в Шумен. Там ще проверя допълнотелно.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Значи е ок маслото, ами карайте тогава така и може пък да се разработи рейката ама малко ме съмнява. Казваш че рейката е чисто нова нали, а не рециклирана. Ако е рециклирана често се случва да има по трудно въртене но при нова рейка не съм чувал за такъв проблем.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да рейката е чисто нова -не рециклирана. Засега нямаме избор ще я покараме така. Ако се оправи добре ако не -ще видим. Ще търся и други мнения. Може да пробваме с друго масло или де да знам някои други дреболии . Нали по -принцип малките камъчета са проблема на каруцата. Ако все пак се стигне до проблема и го оправим ще пиша пак тука да може и друг ако има грижи да прочете.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
погледна ли дупките на рейката, където се навиват щуцерите, да не са по- малки? Не резбата, ясно, че е съвпаднала, а самите дупки, през които минава течността? Някакви варианти за запушвания, защото хидравличните маркучи са със сравнително малки дупчици, някоя дифтунга от тези дето слагат при монтажа на маркуча да не е стегнала добре, болта, който минава през О-накрайника да е запушен? Ако приемем, че рейакта е със същите характеристики като оригиналната, то не виждам къде другата може да е проблема, освен ограничено количество циркулиращо масло.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами тя дефтунгата ако е хлабава ще тече. Мога да погледна за отворите , да видя на старата рейка и евентуално да развия да видя и новата. Ама си мисля ако е ограничено преминаването на маслото няма да вие повече компресора -един вид да се товари като въртимне подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар