Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предни супорти на 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предни супорти на 1.8

    Интересува ме, супортите на АТЕ спирачна система (151мм накладки, от "онези", дефицитните и скъпи), отпред, различни ли са? Видимо разлика нямат, налягане от спирачната помпа има, но педала е много мек и спирачки на практика почти няма.Сега да опиша постановката: на делтата от подписа слагам предни спирачки с вентилирани доскове от дедра 1.8. По каталог дават спирачните помпи да са едни и същи. Сложени са дисковете с апаратите, сменени са маркучите, обезвъздушено е, но спирачки няма. За момента съмнението е да има ляв и десен супорт, но доколкото знам те са еднакви и на двата апарата. Идеи?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Дебелината на диска една и съща ли е? Спорачната помпа гледал ли си я?Иначе мисля че нямаше ляв и десен монтаж, при АТЕ
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Диска е вентилиран. Взети са апаратите и диска от 1.8. Помпата преди интервенцията си работеше, предполага се, че сега пак работи. Според епер помпата със сервото са едни и същи на всичко с двигател от 1.4 до 2.0.Да допълня: на изгасена кола като напомпвам педала, не се втвърдява както трябва. Става по-твърд, но никога не става така, че да не може да се натисне както правеше с оригиналните спирачки. Апаратите от 1.8 са почистени и боядисани, със сменени маншони и т.н. гуми по тях. Докато карах колата с тях проблем не съм имал, работеха си. Идея от какво може да губи налягане?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Предполагамм че си прегледал и почистил апаратите, остава маркучите да се раздуват и да не правят необходимото налягане.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Да, виж допълнението от предишното мнение. Маркучите са чисто нови.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Нещата миришат на помпа, АБС имаш ли, проблем с него? Някой от клапаните да е долу и от там да изпуска налягането.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Няма АБС. Сега говорих с човека, който прави колата, каза, че не е проверил маркучите дали не раздуват. Ще провери и ще се обади. Обаче.. помпа казваш. Добре де, след като преди да се прави смяна на всичко си работи, а след това не иска, как може да е помпата?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Ако не е изхвърлил старите маркучи нека да ги върне за пробата, преди месец имах подобен проблем след подмяна на маркучите, реших че е помпата но след връщане на старите маркучи който не бяха запушени спирачките се оправиха. ходих да си взема едни тефлонови и драмата приключи. Бях взел някакво рикамби за по 10-на лв. бр. предни и задни и в един момент усетих гадното чуство как ти потъва педала.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Точно рикамбито на Т&Н е сложил. Имам и други, казах му да провери преди да сменява помпата. Ще го направи и ще каже.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Аре чакам с интерес
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Банков, маркучи... от два магазина, чисто нови два комплекта, и двата боклук. Сега съм със старите и всичко е ОК.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Ами попътен вятър тогава
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря В неделя ще ми е нужен
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар

                          Working...
                          X