Здравейте, имам проблем когато карам и ако случайно мина през неравност(някои друга дупка) се чува тракане от ляво , то идва някъде от пред отпред (смених - носачите , тампоните и амортисьорите без биалетките) Някои може ли да ми каже какво може да бъде? Колата ми е Фиат Брава 1,4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракане-чукане от ляво на колата( предимно от пред )
Collapse
X
-
Биалетки и лагер на макферсона
Лагер на макферсона Сега тоя лагер е в оная триъгълната планка,която се завива ,хваща в горния край на амортисьора,пружината.Биалетка Биалетката я търси хваната на носача в едната дупка и за стабилизиращата щанга.Вижда се при свалена гума.Тук е показан късият модел.Нека и другите колеги кажат по две думи,защото само мисля ,че е така при твоя модел.УспехП.С Ето един уважаван колега е направил показно на правилен монтаж на биалетка. Също така темата е полезно четиво за обща култура и техническо ограмотяване.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
значи биалетките са ми сменени сьщо а така наречения лагер на макферсон ми го докараха отделно плус този тампон които ми показваш и до колкото разбрах този лагер на макферсона се слага под така наречения тампон и над пружината но не сьм обеден че е таказащото на гхт-то ми сьм сменил сичко по окачването от пред и вьпреки това трака за това си мисля че явно нещо така наречения макферсон прави проблема поправете ме ако грешапо тази снимка сьдя че лагер на макферсона е под тампона на амортесиора както е отбелязано ОПОРЕН лагер
Коментар
-
Пресни снимки
Сега виж го разглобения а-р.Една планка над пружината има.Над нея е триъгълната тарелка с набития тампон и в него лагера.Отгоре е тая лъскавата чашка. Ето и отдолу как е.Понякога тропат тея скапани лагери.Ама сега как да ти кажа да размениш двата ам-а като знам каква хамалогия е само за да видиш дали ще се премести шума от другия край и да си сигурен 100%,че е там проблемa КОлега виж точно как изглеждат нещата.Това са моите старите амортисьори,но и твоите мисля че са същите(подобни).Виж планката снимал съм я и от другия край.Лагера се вижда от ясно по-ясно.Сега да разбираме ли,че след на смяна на всичко пак имаш тракане и само това те навява на развален лагер.Като гледам как е капсолован не знам .Възможно е,но аз бих оставил като краен вариант и бих проверил други неща първо като например нещо разхлабено,може да има потропваща накладка.Сега пак цялата хамалогия по сваляне на амортисьора пружината при положение,че който ги е сменял е трябвало да погледне в какво състояние е тампона и лагера.Трябва много добре да определиш от къде идва шума да не се хвърляш в излишни филми само,като един колега по-горе на който му тропаше от седалките пък той си мислеше, че е от окачването.Намери човек който ги чува добре тея неща и тогава чак почвайте тая гимнастика пак.На мен до тук ми стигат възможностите,но и не мисля че при така създадените обстоятелства някой ще успее с пръст да ти покаже къде точно тропа,скърца,трака и всякви др шумове.Успех ,дано някой все пак успее да те насочи в правилната насокаFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
та значи амортисиорите не са ни баш еднакви но не мисля че е от тях понеже окачването ми е на 1 седмица закупено от германия 4 жълти кони сьс червени пружини за 1200 евро от делно са сменени носачите тампоните кормилните накраиници биалетките и няма как да е от спирачките понеже преди 20 дена смених дисковете ТРВ и нови накладки също АТ за които се изрьсих 800 лева просто няма как да е от тях какво ли не гледаха неска от доло абсолутно сичко лъщи на ново маистора просто не може да разбере от каде идва тракането понеже сьм сменял сичко с маркови части
Коментар
-
О ГЪЛЪБЕ, ще свикнеш небой се Иначе амортисьора ти е същия като конструкция, проверете тампоните на стаб щангата, възможно е от там да идва хлопането.Пусни снимка на колата като сложиш нещо за ориантир за височината на праговете от ХасФалтаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
оооо разгеле намериха каде е проблема при преминаването прес неравност се удря два края на пружината един в друк което ми е наи странно защото пружините идват с амортисиорите и са червени и се предполага да са твьрди поне на пьтя се осещат така и решихме проблема сьс едни маркучи между двата наи долни обрьча на пружината и сега няма грам хлопане само се чудя на сички спортни окачвания ли нещо хлопва че трябва да се доизмисля нещо след това
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар