Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тракане-чукане от ляво на колата( предимно от пред )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тракане-чукане от ляво на колата( предимно от пред )

    Здравейте, имам проблем когато карам и ако случайно мина през неравност(някои друга дупка) се чува тракане от ляво , то идва някъде от пред отпред (смених - носачите , тампоните и амортисьорите без биалетките) Някои може ли да ми каже какво може да бъде? Колата ми е Фиат Брава 1,4

    #2
    Re: Тракане-чукане от ляво на колата( предимно от пред )

    тампоните на амортесиорите или биалетите или накраиник кормилен . предполагам е едно от първите 2

    Коментар


      #3
      Ще ги проверя, мерси за информацията.

      Коментар


        #4
        И лагерана макферсона и него да го погледнеш
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          кола

          Като си сменял тези части не видя ли някъде да има луфт Напъни с нещо като щанга на всякъде където може да прави проблем като начало по окачването
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Вдигни колата на крик и клекни пред колелото, хвани гумата с две ръце и раздвижи на ляво -дясно, ако има луфт пиши?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Прекарах я на канал, после я вдигнах с крика и се оказа , че биалетите са за смяна. Благодаря ви за съветите колеги

              Коментар


                #8
                и аз имам същия проблем с моето браво хгт днес смених носачите кормилните накраиниците амортисиорите тампоните и на неравностите по пьтя има такова чукане и идея си нямаме от каде може да е с маистора

                Коментар


                  #9
                  идея си нямам дали имам биалетки на моето браво а ако имам не знам кадеса и туко що забелязох че нямам така наречения лагер на амортисиора понеже неска не видях такьв лагер никаде като ми сменяха моите ако имам бихте ли ми казали каде точно се слага

                  Коментар


                    #10
                    Биалетки и лагер на макферсона

                    Лагер на макферсона Сега тоя лагер е в оная триъгълната планка,която се завива ,хваща в горния край на амортисьора,пружината.Биалетка Биалетката я търси хваната на носача в едната дупка и за стабилизиращата щанга.Вижда се при свалена гума.Тук е показан късият модел.Нека и другите колеги кажат по две думи,защото само мисля ,че е така при твоя модел.УспехП.С Ето един уважаван колега е направил показно на правилен монтаж на биалетка. Също така темата е полезно четиво за обща култура и техническо ограмотяване.
                    Прикачени файлове
                    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                    Коментар


                      #11
                      значи биалетките са ми сменени сьщо а така наречения лагер на макферсон ми го докараха отделно плус този тампон които ми показваш и до колкото разбрах този лагер на макферсона се слага под така наречения тампон и над пружината но не сьм обеден че е таказащото на гхт-то ми сьм сменил сичко по окачването от пред и вьпреки това трака за това си мисля че явно нещо така наречения макферсон прави проблема поправете ме ако грешапо тази снимка сьдя че лагер на макферсона е под тампона на амортесиора както е отбелязано ОПОРЕН лагер
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Пресни снимки

                        Сега виж го разглобения а-р.Една планка над пружината има.Над нея е триъгълната тарелка с набития тампон и в него лагера.Отгоре е тая лъскавата чашка. Ето и отдолу как е.Понякога тропат тея скапани лагери.Ама сега как да ти кажа да размениш двата ам-а като знам каква хамалогия е само за да видиш дали ще се премести шума от другия край и да си сигурен 100%,че е там проблемa КОлега виж точно как изглеждат нещата.Това са моите старите амортисьори,но и твоите мисля че са същите(подобни).Виж планката снимал съм я и от другия край.Лагера се вижда от ясно по-ясно.Сега да разбираме ли,че след на смяна на всичко пак имаш тракане и само това те навява на развален лагер.Като гледам как е капсолован не знам .Възможно е,но аз бих оставил като краен вариант и бих проверил други неща първо като например нещо разхлабено,може да има потропваща накладка.Сега пак цялата хамалогия по сваляне на амортисьора пружината при положение,че който ги е сменял е трябвало да погледне в какво състояние е тампона и лагера.Трябва много добре да определиш от къде идва шума да не се хвърляш в излишни филми само,като един колега по-горе на който му тропаше от седалките пък той си мислеше, че е от окачването.Намери човек който ги чува добре тея неща и тогава чак почвайте тая гимнастика пак.На мен до тук ми стигат възможностите,но и не мисля че при така създадените обстоятелства някой ще успее с пръст да ти покаже къде точно тропа,скърца,трака и всякви др шумове.Успех ,дано някой все пак успее да те насочи в правилната насока
                        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                        Коментар


                          #13
                          та значи амортисиорите не са ни баш еднакви но не мисля че е от тях понеже окачването ми е на 1 седмица закупено от германия 4 жълти кони сьс червени пружини за 1200 евро от делно са сменени носачите тампоните кормилните накраиници биалетките и няма как да е от спирачките понеже преди 20 дена смених дисковете ТРВ и нови накладки също АТ за които се изрьсих 800 лева просто няма как да е от тях какво ли не гледаха неска от доло абсолутно сичко лъщи на ново маистора просто не може да разбере от каде идва тракането понеже сьм сменял сичко с маркови части

                          Коментар


                            #14
                            О ГЪЛЪБЕ, ще свикнеш небой се Иначе амортисьора ти е същия като конструкция, проверете тампоните на стаб щангата, възможно е от там да идва хлопането.Пусни снимка на колата като сложиш нещо за ориантир за височината на праговете от ХасФалта
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              оооо разгеле намериха каде е проблема при преминаването прес неравност се удря два края на пружината един в друк което ми е наи странно защото пружините идват с амортисиорите и са червени и се предполага да са твьрди поне на пьтя се осещат така и решихме проблема сьс едни маркучи между двата наи долни обрьча на пружината и сега няма грам хлопане само се чудя на сички спортни окачвания ли нещо хлопва че трябва да се доизмисля нещо след това

                              Коментар

                              Working...
                              X