Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачни апарати от Браво ХГТ на Браво ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спирачни апарати от Браво ХГТ на Браво ЖТД

    Търся съвет как да стане въпросната операция. До момента имам рециклирани спирачни апарати от Браво ХГТ нови дискове и накладки за тях и се оказа, че не пасват на шенкела. Ако взема шенкели от Браво ХГТ има ли вариянт проблема да се реши в директната им смяна и дали всичко останало ще съвпадне? Разбрах също, че шлиците и на двата модела са по 25. Дали да търся шенкели и да приключи проблема или да се отказвам от интервенцията. И ако има някой запознат да каже още нещо което не знам ще съм много благодарен за съвети.
    Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

    #2
    Потърсих из ЕПЕР-а, там пише, че лагерите от ХГТ са си само от ХГТ. Така че освен шенкелите - може би ще трябва и лагери да вземеш. Главините - също са си уникални за ХГТ. Външното каре - също. Самите шенкели - мисля че имат разлика, заради ъгъла на завиване, но това може и да зависи само от хидравличната рейка, нямам представа. Самите накрайници на рейката- също пише, че са различни. Дано да не те подведа и да те откажа с тази информация. Не знам в какво се състои разликата в частите. Само правя сравнение по номера в електронния каталог. Не съм виждал нещата на живо никога и нямам представа кое с кое е съвместимо. И ако решиш да действаш - задължително снимки и подробно описание, за да е в помощ и на други. Нещо за което съм сигурен - джантите ти трябва да са 15-ти размер.

    Коментар


      #3
      Има ли ABS?Датчиците са два вида -единия е малък и чете от магнитната лента в лагера,а другия от гривната на карето.Измери и дължината на шлиците на външното каре,защото лагера на HGT е по-широк и главината е по дълга.Размерите на лагерите при HGT са 42х80х37,а на JTD са 37х72х37. Най без проблемно пасва /ако няма ABS /шенкел от Coupe 2.0-16,там лагера и съответно главината са като на JTD.При Coupe има два вида спирачни апарати Lucas/Girling и Bosch/Ate,както и два вида спирачни дискове,за Lucas са 284х22х39,3 и за Bosch sa 284х22х44,5.На HGT монтират Bosch/Ate и съответните дискове.Всичко идва от това дали има ABS или няма.
      Маренго 1.9Jtd-110 2002

      Коментар


        #4
        Има абс, но изобщо не знам от къде чете. В голямо приключение се вкарвам май. Ако има значение. Колата е с регистрация от 2001 година мотора е 100 коня. Мисля, но не съм сигурен, е производство 2000г. Явно е малко вероятно да станат шенкелите просто ей така със смяна. А не може ли да се намали дебелината на спирачната челюст на фреза в псновата при захвата за шенкела и да стане по размер на старата част и да дойде на място?
        Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

        Коментар


          #5
          Другия вариант е да се направят такива планки и отпадат всички варианти със смяна на шенкели, лагери и т.н.
          Прикачени файлове
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Ако се сложат такива планки ще изнесат апарата напред и няма да покрива диска. Поне така го мисля аз. Самия апарат си е точно на място, просто в основата на планката не може да се сложи директно на шенкела. Или трябва да се намали съвсем малко от дебелината на новите спирачки за да се захване за шенкела и да бъде с размер на старите спирачни апарати за да не се налага други промени. Това е крайно решение защото при малка неточност и апарата ще докосва диска.
            Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

            Коментар


              #7
              Днес по принуда направих конверсията на Браво JTD.Колата се кара от жена ми и преди 3 дни един "шофьор" решил,че трябва да спре в нея,та резултата е смачкани ляв калник и врата,гумата седеше така / .Ламарините са готови и дойде ред на предницата-крив вътрешен накрайник, шенкел и амортисьор.Повечето части са нови,шенкел ползвах от Купе 2.0-16 139к.с. Шенкела става без да се преправя нищо,махнах стария и сложих другия от Купето,нови дискове на 284 мм./точния размер е 284х22х39,4/и накладки Brembo, без нарези и дупки.Спирачните апарати се захващат с 12мм. болтове към шенкела и са система Lucas.Колата НЯМА ABS,иначе шенкела има отвор за датчика,но е от големите които четат от карето.За спирането мога да кажа,че е добре, но не смея да я напъвам нека да улегнат малко дисковете и накладките.Колата мина на реглаж на предница и всичко е нормите.
              Прикачени файлове
              Маренго 1.9Jtd-110 2002

              Коментар


                #8
                До момента това което направих и разбрах ме навежда на мисълта, че това което искам ще стане,но със смяна на доста неща които ме изненадаха финансово, а утре ми се налага да пътувам много и не исках да рискувам. За момента колата остава с нормалните спирачки. Така.. Апаратите не паснаха на шенкела на колата, намерих шенкели от хгт. След 98’ година датчика на абс е на лагера. Това пасна, но новия шенкел не пасва на амортисьора. За целта трябва амортисьор от хгт за да стане апарати->шенкели->амортисьори, но носача на хгт е по-дълъг и пак няма да стане. Схемата за сега която исмислихме е апарати>шенкели>амортисьори>носачи от хгт за да имам една идея по големи дискове. Не мисля, че цялата работа си заслужава...И пак остава момента когато нещо друго може да не пасне.. Предложиха и вариянт за шлайф на големите апарати за да паснат на старите шенкели, но на фона на дългия път който ме очаква такъв несигурен вариянт отпадна..това е..
                Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                Коментар


                  #9
                  Ако шлиците на главината на HGT пасват на карето на JTD мисля,че ще ти трябва и по-дълга полуоска от Мареа JTD/1.8-16v,кормилния накрайник също трябва да е по дълъг, и като теглиш чертата при работеща и здрава кола не си заслужава.Аз го направих по принуда,защото трябваше да ги купувам частите.
                  Маренго 1.9Jtd-110 2002

                  Коментар


                    #10
                    goro71 написа:
                    ... шенкел ползвах от Купе 2.0-16 139к.с. Шенкела става без да се преправя нищо,махнах стария ...
                    Същата конверсия дали е възможна с шенкел, но от АР 155 - 2,0 16v ??? При проверка в ЕПЕР лагерите и главините на алфа 155- 2,0 16в и браво -105жтд са еднакви. Как може да се реши пробрема с АБС... моят е от по-новите?
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #11
                      Учедвам се, че са паснали амортисьорите и накрайниците.

                      Коментар


                        #12
                        Аз не схванах как точно при колегата по-горе са станали нещата ,при положение че с новите шенкели и амортисьори БЕЗ по-дълги носачи са се получили нещата ,че чак и реглаж са му направили. Освен тия хора въобще да не гледат наклоните на колелата.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          pi4_s_bravo написа:
                          Аз не схванах как точно при колегата по-горе са станали нещата ,при положение че с новите шенкели и амортисьори БЕЗ по-дълги носачи са се получили нещата ,че чак и реглаж са му направили. Освен тия хора въобще да не гледат наклоните на колелата.
                          На колегата шенкела май е бил от 1.8 16V.

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            pi4_s_bravo написа:
                            Аз не схванах как точно при колегата по-горе са станали нещата ,при положение че с новите шенкели и амортисьори БЕЗ по-дълги носачи са се получили нещата ,че чак и реглаж са му направили. Освен тия хора въобще да не гледат наклоните на колелата.
                            На колегата шенкела май е бил от 1.8 16V.
                            колегата го е написал:от купе 2.0 16в 139кс
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              nsn написа:
                              Airfan написа:
                              pi4_s_bravo написа:
                              Аз не схванах как точно при колегата по-горе са станали нещата ,при положение че с новите шенкели и амортисьори БЕЗ по-дълги носачи са се получили нещата ,че чак и реглаж са му направили. Освен тия хора въобще да не гледат наклоните на колелата.
                              На колегата шенкела май е бил от 1.8 16V.
                              колегата го е написал:от купе 2.0 16в 139кс
                              Той е написал, но ми идва съмнително на купето да сложат шенкел, който е по-малък от на Браво или Мареа с 2.0 моторите, но ще премерим тия дни и ще видим...

                              Коментар

                              Working...
                              X