Помогнете, че проблема май е сериозен. Колата е Фиат Стило 1.9JTD 115к.с.комби.При подаване на газ след около 120км/ч и на горе, колата започва да тресе отпред. При отпускане на педала на газта(колата е на скорост) тресенето пак остава.При изключване от скорост(по инерция)няма тресене.След днешното ми извънградско каране проблема се изостри и по магистралата не можех да вдигна повече от 90км/ч. защото вибрациите бяха непоносими.Карах колкото мога повече по инерция защото тогава няма вибрации.При влизане в града след потегляне от първия светофар не можех да вдигна повече от 60км/ч пак заради тези вибрации все едно мотора ще падне. Това нещо не се влияе от това на коя предавка е колата или с какви обороти работи мотора.Трябва да кажа, че мотора работи много добре,тих е, работи равномерно, не трака , не пуши, ускорява отлично и т.н.Като за начало смених предните гуми с чисто нови+баланс.После в един сервиз ми провериха тампоните на двигателя и шарнирите.Казаха че има лек луфт в десния но другото било наред.Сега като се порових по форумите излиза че с тези симптоми са за смяна вътрешните карета.Вече нямам идеи какво е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1,9JTD тресе при подаване на газ - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Вътрешни карета, едва ли,...По скоро може нещо да става със съединителя, макар че казваш при отпусната газ на скорост, пак тресе. И друго което ми идва на ум, виж ролките задвижвани от пистовия ремък, особенно демпферната шайба. Тя също може да предизвика такива вибрации.Като казваш тресе, тресе все едно от небалансирани гуми, или идва от към двигателя, и примерно почва да ти вибрира таблото? Колата управляема ли е докато тресе?
-
Колата е управляема докато тресе.Вибрира не само таблото ами и волана пода и седалките изобщо цялата кола.За какви ролки ми говориш? сменял съм ги преди 4000хил.км с ремъка и маслото.А това демпферна шайба не ми е ясно какво е -не е ли по скоро демпферен маховик към съеденителя и ако е от него ще тресе и при потегляне при зацепване на съеденителя.А вибрациите се появяват при 60км и нагоре.Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.
Коментар
-
stefanelo написа:А това демпферна шайба не ми е ясно какво е -не е ли по скоро демпферен маховик към съеденителя и ако е от него ще тресе и при потегляне при зацепване на съеденителя.А вибрациите се появяват при 60км и нагоре.Прикачени файлове
Коментар
-
Ако е вярно, това че като върнеш газта и си на скорост - тресе, залагам на проблемни чашки на вътрешните карета.Особено ако колата има над 170 000 реални километра.При прецакан маховик тресе при висок въртящ момент и висока предавка (5та при 2000рпм с пълна газ).Най-лесния начин за проба е да вдигнеш предницата, за да няма толкоз голямо натоварване на полуоските и да симулираш тресенето.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Проблемът вече е решен.При вдигане на колата на подемник а не на канал веднага се видя голям луфт и тракане в дясната полуоска към вътрешното каре.При свалянето и се оказа че в маншона няма грес а не беше скъсан и карето беше останало сухо и луфта в лагерчетата беше голям.След смяната всичко се оправи.Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар