Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Звук, отпред в дясно - Пращи /метал в метал/.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Звук, отпред в дясно - Пращи /метал в метал/.

    Звуците са отдавна, но откакто махнах 15-ките и сложих 17-ките се засили драстично.Звукът е все едно нещо метално прескача, или като счупен прът натискащ се 1 в друг и прескачащ. Чува се само при много ниска скорост или въртене на волана на място. При скорост над 30-км и път с не много големи неравности го няма. Шумът се чува освен при въртене а и при движение нагоре на долу.Пускам темата, за да чуя вашите предложения! Аз вече влязох с около 200лв ремонти за дясната част и проблемът оставаше, днес го решен, след оглед на 3-4 сервиза и смяна на всичко което кажат "майсторите".

    #2
    Лагер на макферсона според мен може да е евентуална причина.Е какво толкова сте му сменили отдясно за 200лв и проблема е останал.То за 200лв може да се смени всичко без амортесиора и даже ще останат.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      Re: Звук, отпред в дясно - Пращи /метал в метал/.

      durex_a написа:
      Звуците са отдавна, но откакто махнах 15-ките и сложих 17-ките се засили драстично.Звукът е все едно нещо метално прескача, или като счупен прът натискащ се 1 в друг и прескачащ. Чува се само при много ниска скорост или въртене на волана на място. При скорост над 30-км и път с не много големи неравности го няма. Шумът се чува освен при въртене а и при движение нагоре на долу.Пускам темата, за да чуя вашите предложения! Аз вече влязох с около 200лв ремонти за дясната част и проблемът оставаше, днес го решен, след оглед на 3-4 сервиза и смяна на всичко което кажат "майсторите".ПрАщи.
      Един колега имаше подобен проблем ама на Ауди - излезе счупена пружина...

      Коментар


        #4
        кола

        Няма начин трябва да е дигнеш и да видиш може и пружина може и друго да не стане по лошо
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          pecata написа:
          Лагер на макферсона според мен може да е евентуална причина.Е какво толкова сте му сменили отдясно за 200лв и проблема е останал.То за 200лв може да се смени всичко без амортесиора и даже ще останат.
          подкрепям колегата

          Коментар


            #6
            Всички накрайници, биалетка лагер+тампон макферсон, шарнира здрав, само го напълних с масло, проблема остава. В крайна сметка се оказа, че "майсотрана" дето ми сменя тампоните на носачите ме е пратил да си ходя с развити болтове на носача! Един превъртял 2 не до завити /развиваха се на ръка/ и един леко притегнат, и това от двете страни.

            Коментар


              #7
              Тоя заслужава да му набие човек тоя носач в тиквата.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                durex_a написа:
                Всички накрайници, биалетка лагер+тампон макферсон, шарнира здрав, само го напълних с масло, проблема остава. В крайна сметка се оказа, че "майсотрана" дето ми сменя тампоните на носачите ме е пратил да си ходя с развити болтове на носача! Един превъртял 2 не до завити /развиваха се на ръка/ и един леко притегнат, и това от двете страни.
                не си първия няма и да си последния с незатегнати болтове.амаш 2 вариянта-или сменяш майстора или на следвашия ремонт който ти прави този майстор си ги проверяваш сам,да си сигурен на 100%.

                Коментар


                  #9
                  durex_a написа:
                  Всички накрайници, биалетка лагер+тампон макферсон, шарнира здрав, само го напълних с масло, проблема остава. В крайна сметка се оказа, че "майсотрана" дето ми сменя тампоните на носачите ме е пратил да си ходя с развити болтове на носача! Един превъртял 2 не до завити /развиваха се на ръка/ и един леко притегнат, и това от двете страни.
                  Не ,че ми се случва често ,но понякога се налага когато нямам време или възможност да посетя сервиз.винаги след това проверявам всички места където е пипано дали всичко е стегнато.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар

                  Working...
                  X