Имам малка сладка брава 1.9 jtd 74 киловата = 100.6 коня. До тук добре обаче вече втори картер купувам и общо съм лепил предните по 2 пъти и станаха 4 пъти за две години. Гумите ми не са супер ниски 175/65/14 средна работа ако ида на 70 ще спечеля само сантиметър даже няма и толкова. Може би някога е преработвана и има спортно окачване и аз не знам ? Въпросът ми е мога ли да и сложа по високи пружини с амортисьори или какво въобще да направя по въпроса? Чудех се дали да сложа темата тук, но сметнах, че мястото и не е при дизеловите двигатели, защото аз нямам проблем с мотора а по скоро с картера който среща препядствия заради ниското окачване, ще се радвам да получа полезни съвети !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много ниска brava - по-високи пружини ли ми трябват?
Collapse
X
-
От амортисьори няма как да е по-ниска или по-висока, височината се определя от пружините. Аз за да е малко по-висока сложих от Алфа 146 Ti ,те са с една навивка повече и са по-дебели като матариал. Дори да си със стандартни пружини с времето омекват и се слягат и става хем неустойчива колата,хем ниска.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Съгласен съм с pi4_s_bravo - височината се определя от пружините не от амортисьорите, ако натегнеш амортисьорите над работния им ход определено ще се скъсат. След малко ще ходя да си взимам бравата и ще ги накарам да я вдигнат отново, но лично аз не видях да са рязани - пружините. Имам приятел с Марея - комби, мисля че уикенд със същия двигател само с малко повече коне. Истина е, че и задкормилното устройство е отговорно за подобни беди, но все пак ако аз карам така бравата по черния път по който минахме в търсене на картера оня ден щях да я закача поне 6-7 пъти. Идеята за пружини от Алфа е добра, мислех си за пружини от Мареа тя е комби и би трябвало да са по яки и по-високи. pi4_s_bravo не ти ли се наложи да смениш и амортисьорите когато смени пружините или свободния ход е бил достатъчен ?Fiat Brava 1,9 JTD 101hp
Коментар
-
Ами сравнени пружините оригиналните бяха с 5 навивки предните и тънки- в положение без амортисьор мноого разпънати; тези от алфата са с 6 навивки и по-дебели, в положение без амортисьор са доста по-сбити (ниски) от стандартните, но монтираш ли ги ония оригиналните се свиваха бая ,докато другите доста по-малко. Проблем с амортисьорите няма, те монтираш ли ги са събрани пружините и няма как да ги разпънеш докрай (карайки) за да има проблеми с амортисьора. При задните разликата беше същата като при предните- 6 навивки на старите, 7 на новите .Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Направих си труда и премерих клиренса-просвета на моята Брава в най добрия случай е само 110 мм, да не говоря дори, че е по-малък. Четох , че фабричнио е 150мм. значи някъде съм загубил 4 см Някой може ли да премери просвета на своя Фиат? Аз лично използвах стара навигационна система наречена пътна карта. При ширина на сгънатия лист 12.5 см значително подминаваше пробката на картера, затова ориентировачно казвам 11 см просвет.Fiat Brava 1,9 JTD 101hp
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:От амортисьори няма как да е по-ниска или по-висока, височината се определя от пружините. Аз за да е малко по-висока сложих от Алфа 146 Ti ,те са с една навивка повече и са по-дебели като матариал. Дори да си със стандартни пружини с времето омекват и се слягат и става хем неустойчива колата,хем ниска.
Коментар
-
anton4490 написа:pi4_s_bravo написа:От амортисьори няма как да е по-ниска или по-висока, височината се определя от пружините. Аз за да е малко по-висока сложих от Алфа 146 Ti ,те са с една навивка повече и са по-дебели като матариал. Дори да си със стандартни пружини с времето омекват и се слягат и става хем неустойчива колата,хем ниска.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
pecata написа:anton4490 написа:pi4_s_bravo написа:От амортисьори няма как да е по-ниска или по-висока, височината се определя от пружините. Аз за да е малко по-висока сложих от Алфа 146 Ti ,те са с една навивка повече и са по-дебели като матариал. Дори да си със стандартни пружини с времето омекват и се слягат и става хем неустойчива колата,хем ниска.
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Пробвай да измериш по друг начин просто да сравниме височината на купето (определяна от пружините) независимо от мотора. Примерно ако го премериш така както съм го отбелязал на снимката мога и аз утре да премеря моята.Fiat Brava 1,9 JTD 101hp
Коментар
-
Говорехме за разстоянието, просвета определено от pi4_s_bravo за да не се налага да мерите истинския просвет/клиренс. При мен истинския е 11 см а до бронята както е на снимката на pi4_s_bravo е 15 см, значи някъде съм загубил 4 съм ако трябва да гледам най ниската точка. Ще ви помоля да не спорите излишно. Пуснах темата защото имам проблем, тук сме колеги и имам нужда от помощ не ме е срам да го кажа. Аз лично не крия нищо за себе си дори и да го знам ! Исках само да кажа да не обръщаме темата в нещо друго за което предварително ви благодаря. Фиатките може и да са със страхотни мотори, но лично моята е ниска поне според мен, затова си търся помощ. Нека бъдем конструктивни, поздравявам ви с настъпващите празници и ви приканвам- нека си премерим КЛИРЕНСАFiat Brava 1,9 JTD 101hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар