Колеги, дайте едно мнение, ако сложа спортни пружини на stilo JTD няма ли много на стане ниска отпред заради мотора? А пружините бяха на стило 1.6 и беше ниско колкото 2.4 абарт. Много се извинявам ако темата не е за тук
Темата ти е на мястото си, обаче дизела ще стане още по нисък а и тия прожини от 1.6 едва ли са удачния вариант като дебелина. Иначе товае идуята на прожината да стане ниска колата.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
За да може някой да ти отговорина въпроса кажи поне каква е маркатаа на пружините. Ако мислиш да сложиш само ниски пружини, по добре недей, стандарнтия амортисьор ще се съсипе доста бързо а колата няма да стане по стаблина, дори има възможност на някой завой да те изпревари пружината, а аз лично не искам да карам в близост до теб.или слагаш 4 пуржини + 4 подходящи амортисьора и караш стабилна лагерница с нископрофилни гуми или си карай комфортен автомобил. Слагането на спортни пружини или окачване само на една от осите може да ти изиграе лоша шега не само в някой завой ами и за картер ще плачеш редовно. За справка всяка годана плащам данък по един картер за мурафета че карам с кони.ПП Петков, редактирах се, благодаря
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Колега, казах че не знам каква им е марката! Свалени са от 1.6 абарт пакет, той беше много стабилен в завойте. Явно само с пробване ще стане ясно... Човек да не пита нещо.
Колега, казах че не знам каква им е марката! Свалени са от 1.6 абарт пакет, той беше много стабилен в завойте. Явно само с пробване ще стане ясно... Човек да не пита нещо.
Виж каталожно колко тежи този 1.6 мотор и колко това JTD.Те чисто механично пружините сигурно ще станат.Ако JTD мотора е по тежък е нормално с тези спортни пружини колата да е по ниска от абарта на които са били.Тук вече идва момента с амортесиорите.Ще трябва и тях да смениш,защото оригиналните ти ще се скапят за норматив.
Колега, казах че не знам каква им е марката! Свалени са от 1.6 абарт пакет, той беше много стабилен в завойте. Явно само с пробване ще стане ясно... Човек да не пита нещо.
Колега, не прУжините правят колата стабилна в завоя, а амортисьора и широката гума.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Банков ,грешиш,пружините са от голямо значение за стабилноста,както ,разбира се и амортисьорите
Иве, ако сложи две пружини на предната ос дали ще стани по стабилна колата. А знам че пружината е важна, но амортисьора и гумата са по важни. Ако ще се слага спортно окачване се прави на четерите колела както си му е начина, иначе само картери ще чупи и ще се сучи в завоите
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар