Колеги,става дума за една дърта VW Джета (87 година), 1.8 мотора бензин/гас.От скоро се появи следната аномалия. Когато колата е запалена, си има нормални спирачки, но в момента, в който угасиш двигателя и педала на спирачките става твърд. Дори ако колата се изгаси с натиснат педал на спирачките, педала така се втърдява, че ти избутва крака нагоре.Преди да се появи този проблем колата си работеше нормално, след изгасване на двигателя педела си оставаше мек, и имаш едно, две натискания.Ако може да ми кажете от къде да почнем да я гледаме? До сега мненията са за гумички на помпата или сервото си е тръгнало (въпреки, че при запален двигател спирачките са нормални...)? Същото така в един сервиз, в който главно правят VW, казаха да я караме така и да не се боим
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Твърд педал на спирачките след изгасяне на двигателя
Collapse
X
-
krasio_79bs написа:Вярно ли имаш подобно питане?Според теб каква роля играе "сервото" и как очакваш да работи при изгасен двигател?
Коментар
-
Колега, ако поразтърсиш малко с търсачката - ще откриеш много такива теми. Проблемът обикновено е в клапана на сервото, който вече не задържа. Ако това ще те успокои - моята кола винаги е била така, а я имам от 5.5 години. Много рядко педалът остава мек при следващо палене, но за мен това не е проблем и не му обръщам внимание. Не се притеснявай, че ако ти изгасне колата - няма да можеш да спреш. Спирачките са така конструирани, че със или без серво - спират винаги. В единия случай се прилага малко усилие, в другия - голямо. Освен това - ръчната спирачка е независима от сервото и тя винаги си работи. От трета страна - ако педалът е твърд и не можеш да спреш - няма значение дали двигателят работи или не. Важно е само да не изключваш предавката. Не караме коли с карбуратори, а "пълни инжекциони". Визирам разликата между изгасен двигател, който не се върти (изключена предавка), и изгасен, който се върти (включена предавка).
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, ако поразтърсиш малко с търсачката - ще откриеш много такива теми. Проблемът обикновено е в клапана на сервото, който вече не задържа. Ако това ще те успокои - моята кола винаги е била така, а я имам от 5.5 години. Много рядко педалът остава мек при следващо палене, но за мен това не е проблем и не му обръщам внимание. Не се притеснявай, че ако ти изгасне колата - няма да можеш да спреш. Спирачките са така конструирани, че със или без серво - спират винаги. В единия случай се прилага малко усилие, в другия - голямо. Освен това - ръчната спирачка е независима от сервото и тя винаги си работи. От трета страна - ако педалът е твърд и не можеш да спреш - няма значение дали двигателят работи или не. Важно е само да не изключваш предавката. Не караме коли с карбуратори, а "пълни инжекциони". Визирам разликата между изгасен двигател, който не се върти (изключена предавка), и изгасен, който се върти (включена предавка).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар