Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли да се увеличи клиренс на Фиат Стило Комби?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега виж си по книжка колко е заводският клиренс при стило като твоето.Предполагам не е малък,защото по улиците стиловците не ми изглеждат клекнали.Ако твоят е под заводският,а заводският те устройва като височина си смени амортесиорите и те ще ти повдигнат колата до заводският клиренс,ако не я помръднат здраве да е - едни нови амортесиори никога не са излишни,пък после и пружини ще си купиш.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #17
      На моята Марея съм свикнал и не ми прави впечатление, но баща ми слезе от Пасат 3 и се качи на Стило и му е терсене.Не смятам, че колата е клекнала, или ако е - то не е повече от 1 см. Аз я карам без проблеми.Въпроса защо отпред и отзад трябва да се вдига вече ми се изясни.За отзад е ясно.За от пред :http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=0&DRW_NUM=2Къде е по-правилно да се подложи, на поз. 10 или на поз. 11 ?
      Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

      Коментар


        #18
        чашката на амортисьора(мястото където ляга пружината)се избива и под нея подлагаш втулка 2-3см,набиваш отново чашката и колата е вече по-висока с колкото си подложил
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          nsn написа:
          чашката на амортисьора(мястото където ляга пружината)се избива и под нея подлагаш втулка 2-3см,набиваш отново чашката и колата е вече по-висока с колкото си подложил
          Благодаря !Аз си мислех да имитирам чашата на амортисьора като форма, така че да се повдигне основата на пружината. Твоята идея е по-добра! Благодарности!
          Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

          Коментар


            #20
            nsn написа:
            чашката на амортисьора(мястото където ляга пружината)се избива и под нея подлагаш втулка 2-3см,набиваш отново чашката и колата е вече по-висока с колкото си подложил
            Сигурен ли си, че може да се "избие" чашката. Разглеждах амортисьор от Мареа и там чашата е заварена за самия амортисьор !При Стилото не ми се вярва да е по-различно. В почивните дни ще свалям колелета и ще гледам внимателно !
            Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

            Коментар


              #21
              BEKI написа:
              nsn написа:
              чашката на амортисьора(мястото където ляга пружината)се избива и под нея подлагаш втулка 2-3см,набиваш отново чашката и колата е вече по-висока с колкото си подложил
              Сигурен ли си, че може да се "избие" чашката. Разглеждах амортисьор от Мареа и там чашата е заварена за самия амортисьор !При Стилото не ми се вярва да е по-различно. В почивните дни ще свалям колелета и ще гледам внимателно !
              препилваш ВНИМАТИЛНО заварката избиваш,подлагаш и набиваш и след тези процедури вече си с джип :D
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                Аз въобще не препоръчвам това "внимателно припилване" !!!
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #23
                  eh4ev07 написа:
                  Аз въобще не препоръчвам това "внимателно припилване" !!!
                  защо не препоръчваш?няма нищо страшно и опасно
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #24
                    Да нищо страшно и опасно да караш подобно модифицирана кола .... точно толкова колкото да се люлееш на прогнил стол с примка около врата....
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #25
                      с преместването на чашката - променяш работата на амортисьора.метода на Торнадо с повдигане е много по-безопасен - с правилните болтове разбира се.

                      Коментар


                        #26
                        u_bo написа:
                        с преместването на чашката - променяш работата на амортисьора.
                        и в какво се изразява промяната на работа?на началника берлингото е така от 20000км пък амортисьора още си е добре-това е защото си е променил работата :D
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          nsn написа:
                          u_bo написа:
                          с преместването на чашката - променяш работата на амортисьора.
                          и в какво се изразява промяната на работа?на началника берлингото е така от 20000км пък амортисьора още си е добре-това е защото си е променил работата :D
                          да, а аз познавам един дето вече 3 години кара мотор без каска - а е още жив.но имах и познат дето веднъж кара без каска и ...

                          Коментар

                          Working...
                          X