Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля спирачния апарат на пунто мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сваля спирачния апарат на пунто мк2

    На старото пунто се вадеше един шплент, ама тука е по различно.И двата ли болта трябва да развия или само единия?Колко мм е този шестограм че в комплекта нямам такъв?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Най-вероятно е имбус 7 мм. Развиват се двата болта, те държат подвижната към неподвижната част.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Най-вероятно е имбус 7 мм. Развиват се двата болта, те държат подвижната към неподвижната част.
      Имбус шестограм ли значи? Мен ми мяза на такова.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Почти, ако не тръгнат, може като сложиш имбуса да го почукнеш с чука леко, за да почне да се развива.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Еми да, по народному - шестрограм. Отиди в магазин за инструменти и си купи комплект вложки за имбусни болтове, все ще имаш нужда от него, струва 10-15-20 лева. Има ги в Бриколаж, Практикер, Ташев и сигурно още на много места.Даже като погледнеш тук-там, се оказва, че било шестогран, инбус и други. Значи трябва ти вложка, която изглежда като мъжки шестостен с диаметър между стените 7 мм.

          Коментар


            #6
            под сваля имаш предвит целия или да смениш накладките так кадето си снимал са водача ако се движи коректно (не задържа) то по добре не го пипаииначе апарата се сваля отзад има два болта мисля 17 или 18 беше и си изпада цял целеничък ако е за смяна на накладки се вади един щифт(водач) в долния край с което се освобождава и половината апарат се вдига нагоре (около горния водач) като вратичкаПС:ако не се справиш утре ще снимам нагледно кое как става
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Много ви благодаря за отговорите особено за картинката. Значи само ще извадя долния щифт без да развивам горния имбус. Снощи като го гледах ми се стори че и долу е болт а не щифт.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                infineon написа:
                Много ви благодаря за отговорите особено за картинката. Значи само ще извадя долния щифт без да развивам горния имбус. Снощи като го гледах ми се стори че и долу е болт а не щифт.
                Без развиване на имбуса няма да стане.

                Коментар


                  #9
                  Колега, общо са 4 болта, по принцип е трудно да сбъркаш и да омажеш нещо, но знае ли човек... Ако успееш да снимаш всяко действие и да обогатиш подробно темата със снимки, ще е чудесно, да попълним списъка с важни теми. Даже що не дойдеш на среща на форума, аз ще донсеса инструменти, ти донеси материалите, ще извършим ремонта на място и ще снимаме с видеокамера, да е по-ясно.

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    infineon написа:
                    Много ви благодаря за отговорите особено за картинката. Значи само ще извадя долния щифт без да развивам горния имбус. Снощи като го гледах ми се стори че и долу е болт а не щифт.
                    Без развиване на имбуса няма да стане.
                    абе става аз така съм си ги сменял и не е проблем
                    ogi28b написа:
                    Колега, общо са 4 болта, по принцип е трудно да сбъркаш и да омажеш нещо, но знае ли човек... Ако успееш да снимаш всяко действие и да обогатиш подробно темата със снимки, ще е чудесно, да попълним списъка с важни теми. Даже що не дойдеш на среща на форума, аз ще донсеса инструменти, ти донеси материалите, ще извършим ремонта на място и ще снимаме с видеокамера, да е по-ясно.
                    аз мога да давам акъл и да помогна (ще идвам в неделя)
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за предложението, но ги смених сам. Само да отбележа че снимката е за пунто МК1При мен няма щифт, а са 2 водача горе и долу, отвиват се с 7 ца.Трябва да се развият и двата иначе няма начин да се завърти, само на мк1 става тоя номер.Доста трудно се развиха даже скъсах едно китайско гедоре.Мислех да направя снимки ама бях адски черен от феродото.П.С. Никога не си купувайте накладки Локхийд Делфи.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        По спомен колегата е с Пунто Мк2Б, което явно е с различни апарати или е с вентилирани дискове с АБС.

                        Коментар


                          #13
                          Airfan написа:
                          По спомен колегата е с Пунто Мк2Б, което явно е с различни апарати или е с вентилирани дискове с АБС.
                          Да това забравих да го спомена, с вентилирани дискове (двойни) е и ABS има.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            infineon написа:
                            Airfan написа:
                            По спомен колегата е с Пунто Мк2Б, което явно е с различни апарати или е с вентилирани дискове с АБС.
                            Да това забравих да го спомена, с вентилирани дискове (двойни) е и ABS има.
                            ми казвай бре човек ( абе и аз забравих че с Мjet) аз съм дал на МК2 ама не феислифт съжалявам че те подведох
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар

                            Working...
                            X