Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортно окачване за Пунто мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спортно окачване за Пунто мк2

    Здравейте, днес съвсем случайно след търсене в гугъл за спортно окачване попаднах на следния сайт http://www.fk-shop.de/en/Suspension-...tml.Искам да попитам някой има ли мнение за тази марка ФК, дали ще е качествено защото ми се вижда ниска цената, и заслужава ли си да си го поръчам.Колата ми е Fiat Punto 1.9jtd 86hp. Sporting модификация.

    #2
    Окачвания за Fiat Punto Mk2 можеш да се разгледаш и тук: http://www.italo-tuning.de/punto-typ..._104_1944.html
    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
    Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
    Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

    Търси се..

    Коментар


      #3
      Ако сменя на първо време само пружините ще има ли някакъв ефект или трябва да търся комплект амортисиори и пружини.

      Коментар


        #4
        препоръчително е да си намериш комплект, а отностно ФК.. ако ти е ежедневка това най-добрия компромис като визия много по-добре стабилност на пътя доста повече. Ама сега сигурно ще изкочат поне 3-ма който не знаят какво е тва спортно окачаване и ще ти кажат че ФК е боклук..
        Haters Gonna Hate

        Коментар


          #5
          quintessenz написа:
          препоръчително е да си намериш комплект, а отностно ФК.. ако ти е ежедневка това най-добрия компромис като визия много по-добре стабилност на пътя доста повече. Ама сега сигурно ще изкочат поне 3-ма който не знаят какво е тва спортно окачаване и ще ти кажат че ФК е боклук..
          Да колега колата ми е ежедневка, спрях се ФК-то главно заради цената. Не търся някакво маняшко ултра качество. Главно искам да направя колата малко по ниска и да е малко по стабилна, няма да е карам на състезания без това повече от 100км не вдигам. Не мога на кола за 3000 лв да сложа окачване за 2500лв, а фк-то излиза към 350-400лв, едва ли ще намеря Ейбах за тези пари.

          Коментар


            #6
            Ако искаш колата да е стабилна просто мини на по- ирок размер гуми, това със смъкването не е оферта.Ако имаш желание ела да те повозя и после мисли за окачване.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Ако искаш колата да е стабилна просто мини на по- ирок размер гуми, това със смъкването не е оферта.Ако имаш желание ела да те повозя и после мисли за окачване.
              В момента съм с ето такива 4 нови гуми, http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.p...Soнезнам по широки ще станат ли на джантите, например 205/50/15 http://www.djanti.bg/bg/eshop/produc...33/?showType=1 това са ми джантите.А за возенето... твоята със спортно окачване ли е колега, и ако е със спортно подскача ли?Моята сега като е карам по паваж и се хващам здраво за волана даже и се надигам от седалката :D друса да си е.. майката :D

              Коментар


                #8
                Коловъри на Кони, на четерите колела а дали подскача ? - ДА.Забравил съм за павета, трамвайни релси, спящи полицаи, паркиране по тротоари по високи от 4-5 см. .Маслото поне веднъж годишно го сменям инцидентно при ремонта на картера, носачи и биелетки си заминават за норматив, рейката също често страда. Но кефа да караш по хубав равен път с висока скорост или по планински път с много завои е несравним.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Коловъри на Кони, на четерите колела а дали подскача ? - ДА.Забравил съм за павета, трамвайни релси, спящи полицаи, паркиране по тротоари по високи от 4-5 см. .Маслото поне веднъж годишно го сменям инцидентно при ремонта на картера, носачи и биелетки си заминават за норматив, рейката също често страда. Но кефа да караш по хубав равен път с висока скорост или по планински път с много завои е несравним.
                  Представям си какво подскачане е .Май ще си остана със сток окачване то, ако не изпадне нещо на далавера.Иначе по равен път ще е чудо да караш.

                  Коментар


                    #10
                    Колега нов съм тука , но ще ти дам един съвет не слагай спортно окачване, земи си по широки гуми и си гледай кефа аз на моето пунто като го взех беше с 17ки и гуми 205/40 да не ти говора за какво возене ставаше дума най малката неравност и дупчица я усещаше , сега съм с металки 14ки и ми е кеф но окачването си е спортното :Д без предните амортисьори защото не са спортни а само пружините и сега карам с разбити :Д
                    Нека си говорят, нали не ги чуваш?Над хорската злоба нема кво да умуваш!Недей да се надуваш, че и ти ше го ядеш!
                    Недей да бързаш, ЧЕ НАБЪРЗО ше СПРЕШ!
                    Дори и най-бедния може да е СЪР!
                    Бъди ДОБЪР, другото е бел кахър!

                    Коментар

                    Working...
                    X