Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разлика в абс-ите при браво и питане за лагери

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    разлика в абс-ите при браво и питане за лагери

    сменявах заден десен лагер-главина, обаче гривните за абс-а бяха различни тази която е на този който сложих е като шлици а моята е гладка, човекът каза че имал абс, лагерът е от марея 97ма, сега ми свти лампата за абс-а и не работи, проблемът дали е от главинатакато сменя главината дали ще се ичисти грешката или трябва да се чистии вторият въпрос ми е, понеже намерих само лагер, ако се избие стария на преса и се набие новия на преса ще се получат ли нещата?http://emk-33.com/shop/product_info....ducts_id=59810 това е лагерът за който става дума

    #2
    Твоят ABS е магнитен и е вътре в главината.Няма да стане с друга главина или лагер .

    Коментар


      #3
      BLECRAM написа:
      Твоят ABS е магнитен и е вътре в главината.Няма да стане с друга главина или лагер .
      това го разбрах, сега ще сменям пак главината, въпросът е дали като сменя главината, абс-а ще заработи или трябва да чистя грешката.

      Коментар


        #4
        Той си проверява състоянието непрекъснато. Ако всичко е наред - лампата гасне и заработва.

        Коментар


          #5
          a вече съм и с виещ преден ляв лагер, вследствие на огромна дупка пълна с вода в поройния дъжд+спукана гума+най вероятно левия шарнир...колко пари е предният лагер за браво 99та с абс?

          Коментар


            #6
            60-80 лева, според зависи от марката. Може би има и по-евтини. Преди 2.5 години - SNR - 73 лв.

            Коментар


              #7
              Потърси си главина втора употреба и ревизирайте лагера - преми го като приятелски съветСмяната на толи лагер е истинско приключение
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Потърси си главина втора употреба и ревизирайте лагера - преми го като приятелски съветСмяната на толи лагер е истинско приключение
                а моята главина да я ползвам нестава ли

                Коментар


                  #9
                  Аз прди четири годин смених преден лагер - с магнитна грва. Сложих СКФ имай дадох към 80лв. Много лесно го смениха в сервиза, аз изчаках докато го сменят и гледах. Нямам проблеми.
                  Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Потърси си главина втора употреба и ревизирайте лагера - преми го като приятелски съветСмяната на толи лагер е истинско приключение
                    може ли да кажеш кое е по особенното

                    Коментар


                      #11
                      Смяната без преса е приключение смяната с помоща на преса е нормална операция...
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        eh4ev07 написа:
                        Смяната без преса е приключение смяната с помоща на преса е нормална операция...
                        Моя лагер излезе само на 40тонна преса, а е много възможно да замажат шлиците за полуоската, отделно и АБС датчика най вероятно ще даде фира
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Нещо се бъркаш, според мен. Полуоската влиза в карето. Карето влиза в главината, а главината е набита в лагера от другата му страна, а преди това - лагерът е набит в шенкела. Когато се избива лагерът - сваля се шенкела и всичко от него. Датчикът остава да виси от колата, а също и полуоската, на която остава да виси карето, държано от зегер-шайба. Карето се вади от главината, като се развие гайката, която го стяга към главината. Така в ръката ти остава шенкел с лагер и главина. Ако нямаш преса - слагаш широка и здрава вложка да обхване хубаво главината, едно трупче отгоре, намираш един чук от няколко килогарама, удряш известно време и така без преса избиваш лагера. После много внимаваш за посоката, слагаш новия и с едно менгеме го стискаш и го прибираш на място. Много внимавай да не поведе в началото накриво. Абе не е мега-сложната процедура, но иска внимателност.

                          Коментар


                            #14
                            Всичко е правено, чекъ на абс-а угасна, всичко е наред.

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Нещо се бъркаш, според мен. Полуоската влиза в карето. Карето влиза в главината, а главината е набита в лагера от другата му страна, а преди това - лагерът е набит в шенкела. Когато се избива лагерът - сваля се шенкела и всичко от него. Датчикът остава да виси от колата, а също и полуоската, на която остава да виси карето, държано от зегер-шайба. Карето се вади от главината, като се развие гайката, която го стяга към главината. Така в ръката ти остава шенкел с лагер и главина. Ако нямаш преса - слагаш широка и здрава вложка да обхване хубаво главината, едно трупче отгоре, намираш един чук от няколко килогарама, удряш известно време и така без преса избиваш лагера. После много внимаваш за посоката, слагаш новия и с едно менгеме го стискаш и го прибираш на място. Много внимавай да не поведе в началото накриво. Абе не е мега-сложната процедура, но иска внимателност.
                              Да прав си, карето влиза в главината. За датчика на АБС -а забрави да висне, първо трябва да го извади цял. За шлиците се ми разбрал, замазват се и после трябва да се престъргват, а това с трупчето го забрави, на теория ще стане но не винаги теорията се покрива с практиката
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X