сменявах заден десен лагер-главина, обаче гривните за абс-а бяха различни тази която е на този който сложих е като шлици а моята е гладка, човекът каза че имал абс, лагерът е от марея 97ма, сега ми свти лампата за абс-а и не работи, проблемът дали е от главинатакато сменя главината дали ще се ичисти грешката или трябва да се чистии вторият въпрос ми е, понеже намерих само лагер, ако се избие стария на преса и се набие новия на преса ще се получат ли нещата?http://emk-33.com/shop/product_info....ducts_id=59810 това е лагерът за който става дума
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разлика в абс-ите при браво и питане за лагери
Collapse
X
-
eh4ev07 написа:Смяната без преса е приключение смяната с помоща на преса е нормална операция...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Нещо се бъркаш, според мен. Полуоската влиза в карето. Карето влиза в главината, а главината е набита в лагера от другата му страна, а преди това - лагерът е набит в шенкела. Когато се избива лагерът - сваля се шенкела и всичко от него. Датчикът остава да виси от колата, а също и полуоската, на която остава да виси карето, държано от зегер-шайба. Карето се вади от главината, като се развие гайката, която го стяга към главината. Така в ръката ти остава шенкел с лагер и главина. Ако нямаш преса - слагаш широка и здрава вложка да обхване хубаво главината, едно трупче отгоре, намираш един чук от няколко килогарама, удряш известно време и така без преса избиваш лагера. После много внимаваш за посоката, слагаш новия и с едно менгеме го стискаш и го прибираш на място. Много внимавай да не поведе в началото накриво. Абе не е мега-сложната процедура, но иска внимателност.
Коментар
-
ogi28b написа:Нещо се бъркаш, според мен. Полуоската влиза в карето. Карето влиза в главината, а главината е набита в лагера от другата му страна, а преди това - лагерът е набит в шенкела. Когато се избива лагерът - сваля се шенкела и всичко от него. Датчикът остава да виси от колата, а също и полуоската, на която остава да виси карето, държано от зегер-шайба. Карето се вади от главината, като се развие гайката, която го стяга към главината. Така в ръката ти остава шенкел с лагер и главина. Ако нямаш преса - слагаш широка и здрава вложка да обхване хубаво главината, едно трупче отгоре, намираш един чук от няколко килогарама, удряш известно време и така без преса избиваш лагера. После много внимаваш за посоката, слагаш новия и с едно менгеме го стискаш и го прибираш на място. Много внимавай да не поведе в началото накриво. Абе не е мега-сложната процедура, но иска внимателност.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар