Пък съм аз...Типо е колата, предния тампон на десния носач е заминал.. стабилно да го кажа, се лашка.Пък задния леко леко, ама и него ще сменявам. Дайте съвети нещо, тънкости... Че се чудя като ги извадя, после как да ги надявам новите, че гледам, че са желязо в желязо, а с чукане ще ме е шубе да ги надявам.Благодарско, предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна тампони на носач?
Collapse
X
-
Колеги благодаря за инфото, даже и за снимковия материал.Ама като бия тампона отгоре, гледам ти си свалил носача, тоест и аз трябва да го сваля? Няма ли да стане някакси да сваля този и да нахлузя новия?Ако го сваля и го занеса на преса, колата може ли да я сваля от крика да седи на гума и на пружината отгоре с амортисьора? Е нали ще нося и носача с новия тампон?Като гледам снимките те влизат желязо в желязо, мазал ли си с нещо, смазка?Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор
Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.
Коментар
-
Сваляш носача и вадиш тампона, щом е разбит ще излезеи на ръка, новия се вкарва на преса като намажеш оста му с веро, едно че е хлъзгаво второ че сапича и не се мърда. Можеш да импровизираш с някоя скоба направена от пластина и шпилка. НЕ бухай с чука че ще го скъсашКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Смяна тампони на носач?
защо не си купиш един носач нов и да приключиш сега сменяш тампони не знам колко струват после шарнира ще се разбие и така и така ще трябва да се смени не знам как са на типото носачите ако шарнира е като на браво тоест не може да се сменя само тои по добре си вземи нов носач
Коментар
-
Точно това е най-доброто решение- 2 тампона са 40 кинта, носачи по 55-60 лв. Като сложиш и набиването и ще ти е стъпи същото. Аз преса имам, обаче ги набивам с чука. Стария тампон излиза само с флекса, втулката, която е набита на шийката няма да излезе ни със скоба, ни с друго, освен с флекса- прристъргва се внимателно докато стигнеш оста, новия тампон и да не го намажеш и да го намжеш е все тази- набива се достатъчно трудно и по двата начина. Освен това шанса да е набит накриво все си го има и да се скъса след 5 000 км. В твоя случай- нов носач, проверка на този от другата страна и ако е нужно и там смяна и после реглаж на предница.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
BnC4aDeL написа:Колеги благодаря за инфото, даже и за снимковия материал.Ама като бия тампона отгоре, гледам ти си свалил носача, тоест и аз трябва да го сваля? Няма ли да стане някакси да сваля този и да нахлузя новия?Ако го сваля и го занеса на преса, колата може ли да я сваля от крика да седи на гума и на пружината отгоре с амортисьора? Е нали ще нося и носача с новия тампон?Като гледам снимките те влизат желязо в желязо, мазал ли си с нещо, смазка?
Коментар
-
А каква е философията на този реглаж? Нали се вади единия и се слага другия?Попринцип задния носач е около 15 лева, предния около 10 лева.Цената на носач гледам от 62.5 до 100~?Ориентирайте ме от къде нещо тънко, пък отделно ако сменя единия, нужно ли е и другия носач да сменя?Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор
Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.
Коментар
-
BnC4aDeL написа:А каква е философията на този реглаж? Нали се вади единия и се слага другия?Попринцип задния носач е около 15 лева, предния около 10 лева.Цената на носач гледам от 62.5 до 100~?Ориентирайте ме от къде нещо тънко, пък отделно ако сменя единия, нужно ли е и другия носач да сменя?
Коментар
-
BnC4aDeL написа:А каква е философията на този реглаж? Нали се вади единия и се слага другия?Попринцип задния носач е около 15 лева, предния около 10 лева.Цената на носач гледам от 62.5 до 100~?Ориентирайте ме от къде нещо тънко, пък отделно ако сменя единия, нужно ли е и другия носач да сменя?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Задните тампони за по-около 12 лв.Предните по-около 10лв.Аз не бих си сменил носачите а рециклирал настоящите.2 тампона по 12лв. + 2 тампона по 10 лв. + рециклиране на 2 шарнира по 15 лв. + стенд на предница 20 лв.=94 лв. със собствен труд ако разбира се имате условия и познания.С рециклираните носачи ще изминете в пъти повече километри отколкото с прехвалени боклуци по 50-60 лв.За рециклирани шарнири мога да дам мнение само за човека който ги прави в Казанлък.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Значи,като познания не е проблем, аз не мисля да копувам нови, съмняват ме тез нови гадове...Мисля да си купя нови тампони и да ги сменя, с един чук и да го намажа и да пробвам да го набивам.А къде, по точно какво да търся после за реглаж на предница? И какво да гледам дали колата ще бяга на ляво на дясно?Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор
Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.
Коментар
-
Аз лично онзи ден си сложих стария десен носач на които след 40 000км се беше предал само предния тампон,а всичко друго е бетон.Тампон на SWAG,рязане,преса,1 1/2 ч. в канала мъчение,реглажа го пропуснах и чудо -тишина.Носача които свалих след героичните 13000 се беше предал същия тампон.Цена на ремонта :горе долу 10лв.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар